+ Reageer op onderwerp
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 31 tot 35 van 35
    Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    656
    Citaat Geplaatst door Sercesme Bekijk reactie
    Waar heb jij het allemaal over. Ga je je nu serieus met mij vergelijken. Moet je niet doen. Wij zijn 2 werelden van verschillen.
    als jij stoer wilt doen dat je "op papier sterker staat" dan mij is dat heel fijn voor jou. Dat kan ook wel waar zijn, ik heb namelijk wel een idee wat en hoeveel jij over hebt voor geld.. en materiële gewin.

Voor mij is geld niet zo belangrijk als dat jij denkt. Anders kan ik ook wel datgene doen wat jouw familie doet en "rijk" zijn... maar dit is m dus... niet iedereen doet alles voor gewin....
    onla konusmak istiyorsan fakir oldugunu soyleme.

fakirlere alerjisi var.

kilosunu sor.

kilosu nun kac kati altin a sahib oldugunu anlat.

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    656
    Citaat Geplaatst door Sercesme Bekijk reactie
    Ik heb veel geld verdiend met aandelen. Zo veel dat ik na een tijdje doelbewust grote risico's durfde aan te gaan en zodoende toch een beetje geld heb verloren toen de SNS bank op 1 februari 2013 werd genationaliseerd.
    De Nederlandse staat had toen de ING en AbnAmro banken geholpen maar de SNS bank hebben ze genationaliseerd. Dit was op z'n zachst gezegd niet netjes van minister Dijsselbloem. Rechtszaken lopen nu al 7 jaar en het kan zo nog jaren duren omdat de NLse staat moeilijk doet en Dijsselbloem geen gezichtsverlies wilt lijden.
    Maar de Nederlandse staat kan er niet onder uit; Een deel van de oorspronkelijke waarde moeten ze terug betalen(schadeloos stellen)

Wat is het toch fijn om in een werkende rechtsstaat te leven.
    ik heb mijn twijfels of je dit meent, maar goed.

als je rond 10. 000 had in fortis, kon je een keertje gratis eten bij mik donals.
    bij sns, kan je naar mijn schatting wel terecht bij burger king.

Altijd beter dan niets

knoop het goed in je oren: ''beleggen met voorkennis is illegaal''

gece gece iyi guldum.

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.052
    Citaat Geplaatst door Palyaco Bekijk reactie
    onla konusmak istiyorsan fakir oldugunu soyleme.

fakirlere alerjisi var.

kilosunu sor.

kilosu nun kac kati altin a sahib oldugunu anlat.
    Onunla konuşmak istediğimi nerden çıkarıyorsun. Onun gibi tıpkı ayni konuşan düşünen ve muhtemelen giyinip görünen kezbanlar tanıyorum zaten. Hatta bazi yorumlarından bot-troll olduğunu düşünüyorum; Okadar sıradan, ve sanki "bu hikayedeki aptal/ikiyüzlü Türk kızı benim" dercesine bağırıyor... çirkeflik yapıyor.
    Ne eksik ne de fazla.. yanlış anlaşılmasın huy olarak diyorum. Çünkü kilo olarak muhtemelen fazlasi var evet.
    Okadar kompleksli ki bu konuda, bir kaç aylık bebeklerde normal olan yağlardan bile sinsi sonuçlar çıkarabiliyor....
    https://forums.hababam.nl/showthread...=1#post6918820

Not: birdaha bana akıl vermeden önce geri kalanının sana yetip yetmeyeceğini hesapla önce.

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.041
    Waarom reageer je dan op bijna elke (willekeurige) post, ik ben heus niet de enige die hier wat zegt.. &je typt wel vaker tegenstrijdige onzin hier. Dus ik neem het maar met een korreltje zout

@Palyaco senelerdir karı kılığına girip insanları kandıran biri olarak çok fazla konuşmuşsun yine..

Tijd om weer weg te wezen hier

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.060
    Willen jullie @OttomanLady met rust laten
    naber fetöcü selamlar.

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels