+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 35
    Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    509
    Bij welke broker heb jij die aandelen gekocht dan? Niet bij deGiro neem ik aan?
    Joseph Goebbels: "Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. İnanan olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanır."

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.856
    Lynx
    naber fetöcü selamlar.

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    509
    Dat is duur. DeGiro is de goedkoopste.

Als ik jou was zou ik daar stoppen en alleen verder gaan met de Giro. Want je maakt sowieso minder winst, omdat Lynx meer kosten in rekening brengt dan de Giro.

De ETF die ik eerder toonde is bij deGiro gratis te kopen, zonder transactiekosten, omdat het in de kernselectie zit.
    Joseph Goebbels: "Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. İnanan olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanır."

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.026
    Als je met weinig inleg veel wilt verdienen in korte tijd zijn opties misschien interessant. Maar dit is dus alles of niets met tijdslimiet.
    Aandelen zijn veel veiliger, maar die stijgen over het algemeen niet zo snel.

Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    Tövbe tövbe.. toch best raar dat je hier beleggingsadviezen deelt en vraagt? Schaam jullie!
    Je hebt jezelf weer overtroffen met zo'n achterlijke reactie.
    Jammer dat jij (hier) totaal geen schaamte kent. Anders kon jij je mss schamen.

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.007
    Citaat Geplaatst door Sercesme Bekijk reactie
    Als je met weinig inleg veel wilt verdienen in korte tijd zijn opties misschien interessant. Maar dit is dus alles of niets met tijdslimiet.
    Aandelen zijn veel veiliger, maar die stijgen over het algemeen niet zo snel.

Je hebt jezelf weer overtroffen met zo'n achterlijke reactie.
    Jammer dat jij (hier) totaal geen schaamte kent. Anders kon jij je mss schamen.
    Ik vind het nogal dom en goedkoop. Ik zou geen risico’s nemen en aan de hand van anonieme adviezen investeren. Je kunt er geen peil op trekken of op terugkomen.

Beter is om gewoon zaken te doen bij banken en adviseurs die ervoor ebben gestudeerd.

Mjah, just saying, blijf jij maar doen wat goed voor je voelt, waarschijnlijk heeft het je ver gebracht :)

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.026
    Ik vind het nogal dom en goedkoop. Ik zou geen risico’s nemen en aan de hand van anonieme adviezen investeren. Je kunt er geen peil op trekken of op terugkomen.

Beter is om gewoon zaken te doen bij banken en adviseurs die ervoor ebben gestudeerd.

Mjah, just saying, blijf jij maar doen wat goed voor je voelt, waarschijnlijk heeft het je ver gebracht :)
    Alles is transparent, men kan de adviezen zelf controleren en er voor kiezen niks mee te doen.

Bankmedewerkers weten wat betreft beleggen ook niet veel... anders hadden ze zelf wel belegd en waren ze rijk geworden. Volgens mij weet jij niet wat beleggen inhoudt en denk je dat het zoiets als gokken is.

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    509
    Om te beleggen hoef je niet te studeren, zo moeilijk is dat niet.
    Op internet heb je genoeg informatie. Los daarvan, neem ik liever zelf risico en verlies op basis daarvan mijn geld dan dat ik op basis van andermans (domme) risico mijn geld zie verdampen.

Een bank/adviseur denkt aan zijn eigen zak, niet of dat jij winst maakt of niet.
    Dat jij je geld straks kwijt bent, daar hebben ze schijt aan. Ze hebben hun provisie toch al in hun zak.
    Ze doen niks anders dan een ETF kopen en vragen daarvoor een hoop geld. Dat kun je via een broker zelf ook kopen, maar dan gratis.

Trouwens, FetöLady, sen anlamadigin islere burnunu sokma. Utanma duygusu olmayan vatanhaini oldugun gibi bir de zaten aptalsin.

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.007
    Citaat Geplaatst door Sercesme Bekijk reactie
    Alles is transparent, men kan de adviezen zelf controleren en er voor kiezen niks mee te doen.

Bankmedewerkers weten wat betreft beleggen ook niet veel... anders hadden ze zelf wel belegd en waren ze rijk geworden. Volgens mij weet jij niet wat beleggen inhoudt en denk je dat het zoiets als gokken is.
    Een adviseur is iemand die kennis heeft en kan speculeren. Beleggen met voorkennis is echter illegaal. En ik ken veel (ex) bankmedewerkers die zeker wel goed zitten financieel omdat ze verstandige keuzes hebben gemaakt. Wat lul je nou man, mongooltje.. hou gewoon je bek je kraamt echt zoveel onzin uit

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.026
    Ik heb veel geld verdiend met aandelen. Zo veel dat ik na een tijdje doelbewust grote risico's durfde aan te gaan en zodoende toch een beetje geld heb verloren toen de SNS bank op 1 februari 2013 werd genationaliseerd.
    De Nederlandse staat had toen de ING en AbnAmro banken geholpen maar de SNS bank hebben ze genationaliseerd. Dit was op z'n zachst gezegd niet netjes van minister Dijsselbloem. Rechtszaken lopen nu al 7 jaar en het kan zo nog jaren duren omdat de NLse staat moeilijk doet en Dijsselbloem geen gezichtsverlies wilt lijden.
    Maar de Nederlandse staat kan er niet onder uit; Een deel van de oorspronkelijke waarde moeten ze terug betalen(schadeloos stellen)

Wat is het toch fijn om in een werkende rechtsstaat te leven.

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.007
    Btw, wtf is transparent? Transparant de bari şuna

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.007
    Iyi leuk voor je. Ik hou niet van risico’s nemen en speel liever op safe.

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.007
    Zo heb ik ook een aardig vermogen opgebouwd, weet wel zeker dat ik op papier sterker sta dan jij met je rare aandelen..

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.026
    Een adviseur is iemand die kennis heeft en kan speculeren. Beleggen met voorkennis is echter illegaal. En ik ken veel (ex) bankmedewerkers die zeker wel goed zitten financieel omdat ze verstandige keuzes hebben gemaakt. Wat lul je nou man, mongooltje.. hou gewoon je bek je kraamt echt zoveel onzin uit
    Dit is geen antwoord. Jij schrijft om het schrijven. Wat kom je hier ook doen? Beleggen is niets voor jou. Jij bent beter in het rendement behalen bij verzekeringsmaatschappijen.

Wat is het hoogste bedrag wat je ooit hebt opgelicht?

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.026
    Zo heb ik ook een aardig vermogen opgebouwd, weet wel zeker dat ik op papier sterker sta dan jij met je rare aandelen..
    Waar heb jij het allemaal over. Ga je je nu serieus met mij vergelijken. Moet je niet doen. Wij zijn 2 werelden van verschillen.
    als jij stoer wilt doen dat je "op papier sterker staat" dan mij is dat heel fijn voor jou. Dat kan ook wel waar zijn, ik heb namelijk wel een idee wat en hoeveel jij over hebt voor geld.. en materiële gewin.

Voor mij is geld niet zo belangrijk als dat jij denkt. Anders kan ik ook wel datgene doen wat jouw familie doet en "rijk" zijn... maar dit is m dus... niet iedereen doet alles voor gewin....

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.007
    Baya bi saçmalamışsın yine..

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels