+ Reageer op onderwerp
Pagina 1478 van 1482 EersteEerste ... 1458 1468 1473 1476 1477 1478 1479 1480 ... LaatsteLaatste
Resultaten 22.156 tot 22.170 van 22220
    realbeyefendi Avatar van Beyefendi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.904
    boyalı da saçların
    M.M.
    All my life!
    bitti bitti chp bitti

Belofte Avatar van Nymphaea
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.026

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.470
    naber fetöcü selamlar.

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.488

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.026
    https://www.youtube.com/watch?v=hn1VQFVksXY

Sevinmesin ey zalımlar
    Öldüğüme benim benim
    Yiğit ölmez kolay kolay
    Ben ölmedim ki ben ölmedim ki
    Bakmayın suskunluğuma
    Bakmayın durgunluğuma
    Bedel verdim her kavgada
    Yenilmedim ki
    Denizlerin dalgasıyım
    Ben halkımın kavgasıyım
    Yarınların sevdasıyım
    Yenilmedim ki

Gelir günler gelir elbet
    Gör o zaman beni beni
    Bana neyler zalım felek
    Ben ölmedim ki ben ölmedim ki

Bakmayın suskunluğuma
    Bakmayın durgunluğuma
    Bedel verdim her kavgada
    Yenilmedim ki

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.470
    naber fetöcü selamlar.

Belofte Avatar van estapitipiti
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.072
    Reyinmen leyila

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4
    Ben deze geweldige band tegengekomen in mijn zoektocht zelf old skool buizenversterkers te gaan maken.Gratis cd onder de tab "discography" Nondedju deze band brengt mijn Shure se-535 oordopjes echt tot leven. http://www.mattoreeband.com/

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.470
    Citaat Geplaatst door wuh Bekijk reactie
    Ben deze geweldige band tegengekomen in mijn zoektocht zelf old skool buizenversterkers te gaan maken.Gratis cd onder de tab "discography" Nondedju deze band brengt mijn Shure se-535 oordopjes echt tot leven. http://www.mattoreeband.com/
    Sorry slechte band.
    Laat Matt O'Ree maar op zijn gitaartje ritme spelen achter Theofilos die niet eens in de top 100 "beste" gitaarspelers komt.
    naber fetöcü selamlar.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    89
    Citaat Geplaatst door BlackDavit Bekijk reactie
    Sorry slechte band.
    Laat Matt O'Ree maar op zijn gitaartje ritme spelen achter Theofilos die niet eens in de top 100 "beste" gitaarspelers komt.
    Senin tarzini skm amkdm zubbesi

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4
    Slecht is juist een goede karakteristiek in deze situatie.Oude buizen versterkers klinken ook slecht op papier.Toch prefereer ik,en jij ook een buizenversterker omdat de sound echt en naturel is.Het gaat niet om technieken maar om de ziel.Het betere gitaarwerk gaat al snel vermoeien.Dit kan ik uren luisteren met een biertje en achterovergezakt in mijn stoel.Het heeft de meeslependheid,het relaxte van de jaren '60 en 70 in mijn ogen.Die passie.Zelf ben ik verre van perfect en kan echt genieten van deze rauwe muziek waar fouten gemaakt mogen worden.Door gebrek aan geld heb ik "niet echt" een high-end installatie maar kan toch aan de andere kant enorm genieten van klassieke muziek tot in perfectie uitgevoerd.Dit soort bandjes als Matt O'Ree brengen sfeer. BlackDavit,Matt heeft plannen naar Europa te komen.Ben benieuwd wat je vind als Matt live,voor je neus op zijn Fender "trainwreck" begint te pingelen.Haha goeie genade,ik weet zeker dat je iets vergeeflijker zal zijn.Perfect is niet goed maar ziekelijk.Goed is alles met een ziel.Perfect is iemand in een maatpak met een 100k horloge.Goed is als je geniet en vrienden hebt ipv een horloge.De echte vintage sound is maar moeilijk te vinden en ben het daarom niet met je eens BackDavit dat het een slechte band is.In mijn beleving is het juist een fantastische band.Hey.. meningen verschillen.

- pelgrim - Avatar van Amak-i_Hayal
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.265
    Slecht is juist een goede karakteristiek in deze situatie.Oude buizen versterkers klinken ook slecht op papier.Toch prefereer ik,en jij ook een buizenversterker omdat de sound echt en naturel is.Het gaat niet om technieken maar om de ziel.Het betere gitaarwerk gaat al snel vermoeien.Dit kan ik uren luisteren met een biertje en achterovergezakt in mijn stoel.Het heeft de meeslependheid,het relaxte van de jaren '60 en 70 in mijn ogen.Die passie.Zelf ben ik verre van perfect en kan echt genieten van deze rauwe muziek waar fouten gemaakt mogen worden.Door gebrek aan geld heb ik "niet echt" een high-end installatie maar kan toch aan de andere kant enorm genieten van klassieke muziek tot in perfectie uitgevoerd.Dit soort bandjes als Matt O'Ree brengen sfeer. BlackDavit,Matt heeft plannen naar Europa te komen.Ben benieuwd wat je vind als Matt live,voor je neus op zijn Fender "trainwreck" begint te pingelen.Haha goeie genade,ik weet zeker dat je iets vergeeflijker zal zijn.Perfect is niet goed maar ziekelijk.Goed is alles met een ziel.Perfect is iemand in een maatpak met een 100k horloge.Goed is als je geniet en vrienden hebt ipv een horloge.De echte vintage sound is maar moeilijk te vinden en ben het daarom niet met je eens BackDavit dat het een slechte band is.In mijn beleving is het juist een fantastische band.Hey.. meningen verschillen.
    fantastisch| muhtesemm

abi
    bunu kiza soylesem benimle cikarmi
    yasasin^kotuluk.
    [IMG][/IMG]

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.470
    Ik heb niet zo zeer over het techniek die ze gebruiken maar had om Matt o ree zelf. Ik zelf persoonlijk heb hem nooit goed gevonden, hij mist het pure instinct. Zodra hij het gitaar pakt en tussen zijn benen probeert te spelen merk je aan hem hoeveel inspanning hij moet leveren zelfs bij een simpele solo en dat merkt ik aan zijn houding. Ik vind ook niet dat hij een uitstraling heeft voor een leadsinger en dat zegt een fan van King Crimson (afgelopen jaar nog live gezien) en van jethro Tull. Als je naar Ian Anderson kijkt zie je wiskunde leraar maar zodra hij op het podium staat dan weet je hoelaat het is.

Je zegt dat je liefhebber bent van jaren 60 70. Dan heb ik voor jou een simpel vraagje. Was het mogelijk geweest dat Matt met zijn band in 1961 op Woodstock had kunnen staan??
    naber fetöcü selamlar.

- pelgrim - Avatar van Amak-i_Hayal
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.265
    Citaat Geplaatst door Amak-i_Hayal Bekijk reactie
    fantastisch| muhtesemm

abi
    bunu kiza soylesem benimle cikarmi
    Citaat Geplaatst door BlackDavit Bekijk reactie
    Ik heb niet zo zeer over het techniek die ze gebruiken maar had om Matt o ree zelf. Ik zelf persoonlijk heb hem nooit goed gevonden, hij mist het pure instinct. Zodra hij het gitaar pakt en tussen zijn benen probeert te spelen merk je aan hem hoeveel inspanning hij moet leveren zelfs bij een simpele solo en dat merkt ik aan zijn houding. Ik vind ook niet dat hij een uitstraling heeft voor een leadsinger en dat zegt een fan van King Crimson (afgelopen jaar nog live gezien) en van jethro Tull. Als je naar Ian Anderson kijkt zie je wiskunde leraar maar zodra hij op het podium staat dan weet je hoelaat het is.

Je zegt dat je liefhebber bent van jaren 60 70. Dan heb ik voor jou een simpel vraagje. Was het mogelijk geweest dat Matt met zijn band in 1961 op Woodstock had kunnen staan??

ja fantastisch
    floating las vegas

bunu okuyacam kiza
    dicem eyh

luister dan

gamala gamala

amak -i simpele solo

ja toxhhh
    yasasin^kotuluk.
    [IMG][/IMG]

Status