Gesloten onderwerp
Resultaten 1 tot 12 van 12
    Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.400

Angelus, ik eis een uitleg van je !!

Angelus, ik heb je meerdere malen via PM een bericht gestuurd maar je reageert totaal niet meer dus dan maar een topic openen.

Ik heb je meerdere malen gevraagd wanneer je de topic “Erdoğan: Bizde kriz mriz yok” Weer terug zou zetten zodra je het had opgeschoond? Nou ik begrijp daar al niks want er staan nu zoveel topics open waar de mentaal gehandicapte SerkanAtak alleen maar iedereen de huid vol uitscheld??

Dat je topics niet opent is 1 ding, maar of jij of een andere mod is mijn berichten aan het weg halen her en der. Zelfs mijn laats geopend topic (‘Çocuklarım aç’ dedi, valilik önünde kendini yaktı!) is totaal weg gehaald??

Is dit fora nu ook een communicatie kanaal van de AKP?? Mogen we niet eens kritisch meer zijn over Erdoğan en ze slaafjes??
    Zo ja, pas dan graag je fora regels daarop aan !! Er wordt hier tegenwoordig 24/7 uitgescholden, scheld woorden die je als moslim zijnde niet eens door je hart zou moeten laten gaan, hier wordt niks op tegen gedaan maar normale discussies hoo maar hup dicht doen en berichten weg halen.

Angelus, ik eis een antwoord en uitleg van je in het openbaar !! Dus geen PM !!

realbeyefendi Avatar van Beyefendi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.814
    ben je gefrustreerd, doğru söyle
    gogo, sen çok iyi topicler açıyorsun, solcu topicler
    şu Yunanistandaki mülteciler hakkında da bir zahmet topic açabilir misin, mülteciler neler neler çekiyormuş, bi yazda ellerine sağlık sevaba gir
    All my life!
    bitti bitti chp bitti

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.400
    Citaat Geplaatst door Beyefendi Bekijk reactie
    ben je gefrustreerd, doğru söyle
    gogo, sen çok iyi topicler açıyorsun, solcu topicler
    şu Yunanistandaki mülteciler hakkında da bir zahmet topic açabilir misin, mülteciler neler neler çekiyormuş, bi yazda ellerine sağlık sevaba gir
    Volgens mij ben jij gefrustreerd, ik richt mij tot angelus in dit topic maar blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt bij je waardoor jij je verplicht voelt om te antwoorden?

De vluchtelingen zijn een resultaat van het “geweldige” flut politieke bewind van de AKP, dat ze niet alleen hun zelf maar ook Turkije een schande toebrengen is het andere kant van de verhaal. maar aan wie ga ik dit uitleggen? Aan jou? Alsof je het gaat begrijpen, ga lekker met je makker SerkanAtak maar doorschelden, hoger “niveau” dan dat zullen jullie ook nooit behalen.

@Angelus ik eis nog steeds een antwoord op me start post!!

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.814
    her şey çok güzel olacak gogo
    sabır
    All my life!
    bitti bitti chp bitti

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    704
    een slaaf van het forum stelt eisen aan de eigenaar van het forum.

klinkt als kilicdaroglu stelt eisen aan Erdogan.

bazilarina gore ciddi gelebilir

ama cogunluk gulup gecer,

bazilari da he der, heee heee diyen de cikar.

hersey cok guzel olacak,

ama kime?

her firsatta tatile cikanlara olabilir mi?

N.B. Ik stel geen eisen maar een vraag. Uiteraard mag je 100% zelf beslissen of je antwoordt;
    Su an burda yazan 5 kisiyi gecmez. (Hatta bazilari dalasak kimse bulamadigi icin kendiyle dalasiyor.)
    akp yi savunan kim var?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.814
    Unutma, her şey çok güzel olacak.
    All my life!
    bitti bitti chp bitti

Administrator Avatar van Angelus
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.186
    De topic heb ik verwijderd omdat we iedere keer berichten moesteen verwijderen of moeten aanpassen die door onze forum leden waren geplaatst, deze berichten waren beledigd of kwetsend. Dit ook na meerdere malen waarschuwingen, helaas ging men door. Daarom hebben WIJ besloten om de topic tijdelijk op slot te zetten. Tevens dit geld niet alleen voor deze, er zijn jammer genoeg ook andere topics die we genoodzaakt zijn om te sluiten.
    Laatst gewijzigd door Angelus: 13-03-2020 om 15:46

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.400
    Citaat Geplaatst door Angelus Bekijk reactie
    De topic heb ik verwijderd omdat we iedere keer berichten moesteen verwijderen of moeten aanpassen die door onze forum leden waren geplaatst, deze berichten waren beledigd of kwetsend. Dit ook na meerdere malen waarschuwingen, helaas ging men door. Daarom hebben WIJ besloten om de topic tijdelijk op slot te zetten. Tevens dit geld niet alleen voor deze, er zijn jammer genoeg ook andere topics die we genoodzaakt zijn om te sluiten.
    Belachelijk ! dat is niet wat je zei tegen mij via DM. Dit is letterlijk wat je zei:

"Deze is tijdelijk even weg gehaald om te verschonen, hierin zat berichten in de zeer beledigd waren, tevens deze heb ik niet verwijderd"

hayir bir sürü yazım vardı orada, araştırıp ekonomik hesap yaptığım konular var. Burda sabah aksam kufur edip, edep sinirini asan uyelerin konulari silinmiyor ama ne hikmetse her ucu AKPye dokunan konular buhar olup gidiyor.

al buyur:
    https://forums.hababam.nl/showthread...=1#post6924280

Konu hala acik ve tamam yapan uyeyi gerekli ceza verilmis ama adamin ettigi kufur hala kabak gibi ortada ??

al burda da hala masallah siritip duruyor:

https://forums.hababam.nl/showthread...=1#post6923532

https://forums.hababam.nl/showthread...=1#post6923056

Doe je zoveel moeite om discussie`s aan te gaan op een normale manier, maar nee die 1 of 2 debielen die hier rond zwerven met hun scheldwoorden overwinnen blijkbaar want het hele topic gaat dan maar verwijderd worden.. Nou bekijk het maar Angelus dit is gewoon meten met 2 maten !!!

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.305
    @Angelus yani öz gine iş başında.
    Gözü önünde milletin annesine küfür ediliyor ve hiç bir türlü müdahale etmiyor ama sıkıntı yok nede olsa o edilen bütün küfürleri kendisine ve sülalesine iade ettim. Bu bundan sonra edilen küfürler içinde gecerli.
    Laatst gewijzigd door Angelus: 13-03-2020 om 16:30
    naber fetöcü selamlar.

- pelgrim - Avatar van Amak-i_Hayal
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.037
    Citaat Geplaatst door GoGo22 Bekijk reactie

hayir bir sürü yazım vardı orada, araştırıp ekonomik hesap yaptığım konular var.!!
    “ekonomik”

ahahahahaha
    cxcxcxcxxcxc

ahahaha

senin ki canda
    bizimki patlican mi ln

Bizim yok mu saniyorsun kaybolan yazilarimiz
    dandikos poweros

yapacagin satilmis hesaptan ne cikar
    yasasin^kotuluk.
    [IMG][/IMG]

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.400
    Citaat Geplaatst door Amak-i_Hayal Bekijk reactie
    ahahahahaha
    cxcxcxcxxcxc

ahahaha

senin ki canda
    bizimki patlican mi ln

Bizim yok mu saniyorsun kaybolan yazilarimiz
    dandikos poweros

yapacagin satilmis hesaptan ne cikar
    bana ne senin patlicanindan, git kendine ayri konu ac ve sikayetini dile getir ozaman ! Benim yaptigim hesaplar TUIK`den alinmaydi yani sen ozaman direk hukumete satilmis diyorsun? Bana hos, bencede satilmis ama senin gibi yandasa yakistiramadim.

hadi defolos gitos!!

Administrator Avatar van Angelus
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.186
    Hi GoGo22,

Zoals ik zei hebben we besloten om deze te verwijderen vanwege de reacties, tevens over de andere forumleden die niet aan deze regels houden zijn er bans opgelicht zonder waarschuwing vooraf
    Mocht er vragen zijn dan kan je ons via pm benanderen. Ik zal deze topic ook sluiten @BlackDavit we hebben hiervoor meld knop

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels