+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van 2
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    28

Wees goed en bedachtzaam voor elkaar

Laten we deze moeilijke periode goed zijn voor elkaar en het goede behouden, en alles wat negatieve invloed heeft op ons functioneren het laten omzetten naar positief.

Op het moment zijn er veel zieken en mensen die op het moment niet goed kunnen functioneren, laten we onze tijd goed benutten. Denk aan donatie's voor de buren die het heel moeilijk hebben, en de armere mensen. Laten we ons zelf niet plaatsen in een kwaad daglicht.

Niet iedereen die slecht is moet gelijk veroordeeld te worden tot een benoemde woord. Laten we hopen dat die mensen ook kunnen veranderen in het goede. Laten we veel dua doen deze periodes voor onze kleine en grote zondes. Ik ben geen geleerde denk aub dat ik niet perfect ben. Ben deze periodes druk bezig met mijn persoonlijke ontwikkeling, en ziekte. Ik weet niet wat mij getroffen heeft, een boze oog of magie maar in ieder geval ben dankbaar op dit moment. InshaAllah gaat het goed komen.

Sefkat ve merhameti hicbir zaman eksik etmeyelim.

Premium Lid Avatar van KingKong
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    6.084
    De mens is van nature een kwaaie gast. Niks aan te doen hoor. Zelfs corona heeft de de mens over zichzelf uitgeroepen (Chinezen in dit geval: alles wat los en vast zit op het bord slepen)

Positief proberen mag daarentegen geen beletsel tegen zijn.

Heb je nu corona?
    Etrusk => Turkse
    Italia => Altai-i

Turan => Godheid Etrusken
    ALPen => ALParslan

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels