+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van 6
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.547

Disney plus android tv install

Weet iemand hoe men disney+ moet installeren op android tv dus niet op je telefoon.
    Ik kan het niet vinden op google play store
    huil wanneer je wil huilen,probeer zo weer je leven op te pakken je krijgt haar niet terug door verdrietig te zijn,koester de momenten dat je met haar hebt gedeeld en wens haar de hemel toe.
    wees een goede zoon en weet dat ze trotse glimlach op je

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    112
    Nog niet beschikbaar op de playstore van de TV aangezien het ook pas nieuw is.
    Ik start het op mijn telefoon en stream het naar de TV want dat kan ik. (Dure tv... niet patserig ofseua....)

Amateur Avatar van Soldaatje
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    393
    Ik lees op internet dat het op bepaalde Android TV's wel beschikbaar is. Welke merk heb jij? Kijk even op hun website.
    İyilik Yapar Gibi Görünme. İyilik Yap, Görünme!

-_-
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    60.764
    Disney plus op de ps4.

bij mij staat ie erop echter zodra ik een film of een serie aanzet dan doet ie het voor enkele minuten en dan kapt ie ermee.

iemand ook een soortgelijk probleem of?

nu is het geen drama dat ie het niet doet want ik stream het gewoon vanaf mn mobiele telefoon naar mn tv maar zou toch wel willen weten waar het aan kan liggen?
    You have the right to remain silent. Anything you say or do can and will be held against you in a court of the forums .

Amateur Avatar van Soldaatje
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    393
    Citaat Geplaatst door NeFReT Bekijk reactie
    Disney plus op de ps4.

bij mij staat ie erop echter zodra ik een film of een serie aanzet dan doet ie het voor enkele minuten en dan kapt ie ermee.

nu is het geen drama dat ie het niet doet want ik stream het gewoon vanaf mn mobiele telefoon naar mn tv maar zou toch wel willen weten waar het aan kan liggen?

Ik heb het volgende gevonden maar heb jij jouw probleem ook al neergelegd bij Disney+ support (https://help.disneyplus.com/csp)?
    İyilik Yapar Gibi Görünme. İyilik Yap, Görünme!

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.498
    Citaat Geplaatst door NeFReT Bekijk reactie
    Disney plus op de ps4.

Heb ik met Playboy tv en brazzers tv.
    naber fetöcü selamlar.

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels