+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van 4
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6

Zijn er hier leden die op de AMFI studeren/hebben gestudeerd?

Ik zit nu in me laatste jaar op het mbo, fashion en design ve bundan sonra ne yapicagim bilmiyorum. Ik wil wel gewoon verder met hbo, het liefst met mode. Ik weet alleen niet of het veel zin heeft om mode op het hbo te doen. Als er leden zijn die daar nu studeren of hebben gestudeerd, zou ik het echt fijn vinden om te horen wat jullie ervan vinden en of het het waard was.
    En voor de creatieve onder ons, wat voor een hbo opleiding doen jullie of hebben jullie gedaan?

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    91
    Citaat Geplaatst door Kayserli035 Bekijk reactie
    Ik zit nu in me laatste jaar op het mbo, fashion en design ve bundan sonra ne yapicagim bilmiyorum. Ik wil wel gewoon verder met hbo, het liefst met mode. Ik weet alleen niet of het veel zin heeft om mode op het hbo te doen. Als er leden zijn die daar nu studeren of hebben gestudeerd, zou ik het echt fijn vinden om te horen wat jullie ervan vinden en of het het waard was.
    En voor de creatieve onder ons, wat voor een hbo opleiding doen jullie of hebben jullie gedaan?
    Volgens mij hebben heel veel scholen open dagen waarbij je gewoon een dag met de studenten die de opleiding al doen kan meevolgen. Je zou deze vraag dan aan hun kunnen stellen.

Beter zou je kunnen kijken wat je met de diploma zou kunnen bereiken en over er voldoende werkgelegenheid is, etc.

Moderator Avatar van Tough
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3.373
    Je kunt jezelf beter afvragen of je echt een studieachtergrond binnen mode nodig hebt om daar succesvol in te worden.
    Kies een studie binnen sales neem een bijbaan binnen mode and maybe you can work your way up.
    Als je het talent hebt om te ontwerwerpen/naaien kun je altijd nog je boetiek openen. Sommige talenten kun je niet bijscholen. Dat moet in je zitten.
    The witch who refused to burn

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.053

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels