+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van 8
    Amateur Avatar van Soldaatje
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    393

Nederlandse simkaart in Turkije gebruiken

Gencler,

Size sirketlerin vermedigi haberi veriyorum simdi. Hazirmisiniz?
    Cogu sirketin indirimli sayfasi vardir. Veya arkadasini uye yap indirim kazan kampanyasi.
    Ama bunu sitelerinin kolay bulunacak sayfalarinda paylasmazlar.

Ve yilda 1 kere bile olsa Turkiye ye gideriz. Orda Turkcell veya Turk Telekom veya baska bir hat aliriz, sonra dakika ve internet yukleriz. Sonra 6 aydan fazla kullanmayinca hat kapanir ve birdaha ki gidisimizde bunlari tekrarlariz vesayre. 2 telefonla dolasiriz, NL simkartini cikart TR simkartini tak. Ugrasip dururuz.

Maar wisten jullie dat Vodafone de enige provider in Nederland is die jouw belminuten en data binnen de EU + Turkije laat gebruiken? Dus geen gedoe met simkaarten wisselen, Turkse simkaart kopen en telkens opladen met data/belminuten etc. Dus je Nederlandse data en belminuten gewoon in Turkije kunnen gebruiken. Heerlijk :)

Dit kan gewoon door via Vodafone.nl een abonnement af te sluiten maar het kan nog voordeliger, iets wat niet echt wordt gepromoot op de normale website:

Ga naar directsales.vodafone.nl en haal een sim only abonnement :)
    Let op: Om via deze pagina een abonnement af te kunnen sluiten heb je wel een actiecode nodig. Maar na een chat met de medewerker krijg jij vast wel een code :)
    En anders kan ik ook wel wat regelen, of kijk of je zelf een actiecode kunt aanmaken.

Voordelen
    2EUR extra korting op je maandbedrag. Voorbeeld:
    2-jarig abonnement via normale site 20GB en onbeperkt bel/sms 25,00
    2-jarig abonnement via directsales site 20GB en onbeperkt bel/sms 23,00

Via deze pagina boeken betekent: geen aansluitkosten van €25,00

Korting zolang je abonnement loopt (dus ook na 1 of 2 jaar)

Heb je (al) Ziggo thuis? Dan krijg je dubbele data etc. Ik heb contact gehad met Vodafone of zij mij deze dubbele data ook kunnen geven ondanks dat ik geen Ziggo heb. Antwoord was nee, maar het was voldoende om een adres op te geven waar in ieder geval Ziggo is :) dus heb je familieleden dan ... je snapt het al!

Voordeel die je familieleden (of jij) hebben met Ziggo is: jij mag kosteloos een extra zenderpakket t.w.v. €14,95 kiezen en deze is ook maandelijks aanpasbaar omdat je Vodafone + Ziggo combineert :)
    İyilik Yapar Gibi Görünme. İyilik Yap, Görünme!

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.026
    even checken

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    393
    Het is trouwens .NL en niet .COM. Ik heb de URL aangepast en meteen dikgedrukt gemaakt :)
    Succes mensen!

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    393
    Citaat Geplaatst door Mutlu Bekijk reactie
    Een bericht sturen van Istanbul naar nl kost 50 Euro. 8 euro per mb. Kan hier nog wat aangedaan worden.?
    Sakin beni Vodafonun reklamcisi gibi algilamayin :P
    Maar als jij in Nederland een Vodafone SimOnly neemt dan:

1) krijg je 100 belminuten/smsjes in NL waarmee jij naar mensen binnen EU+Turkije mag bellen/smsen. Normaal kost het je WEL extra als jij vanuit NL naar iemand uit EU of TR belt.
    2) Als jij Vodafone hebt dan kan jij vanuit TR bellen/smsen naar Nederland en overige EU-landen vanuit je bundel.

Heb jij 20GB data en onbeperkt bellen/smsen? Dan kan jij ook in Turkije die 20GB gebruiken en onbeperkt bellen/smsen.

Vandaar dat ik ook aangeef om via de URL in mijn topic een Vodafone abonnement af te sluiten. Zodra mijn huidige (privé)abonnement is verlopen dan ga ik ook via 'directsales' naar Vodafone. Voorlopig gebruik ik in Turkije mijn zakelijke nummer, dat is wel Vodafone :)

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.026
    Dus als ik 2-jarig abonnement via normale site 20GB en onbeperkt bel/sms 25,00 dan hebik 20gb in Turkije ?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    393
    Citaat Geplaatst door Code Bekijk reactie
    Dus als ik 2-jarig abonnement via normale site 20GB en onbeperkt bel/sms 25,00 dan hebik 20gb in Turkije ?
    De dubbele data actie is geldig wanneer jij ook Ziggo thuis hebt. Maar na gesprek met de medewerker begreep ik dat het ook mogelijk was om het adres van een bekende op te geven bij je simonly bestelling. Dan profiteer jij van dubbele data en die familielid profiteert van de Ziggo voordeel (extra zenderpakket) :)

Als de simkaart verstuurd wordt dan moet jij wel de simkaart in ontvangst nemen op het opgegeven adres. Maar ook daar is een oplossing voor: je kunt ook een andere datum/tijd en locatie voorstellen om de simkaart te laten bezorgen. Dit kan dan bijv. jouw werkadres of
    woonadres zijn ;)

Als jij via de normale Vodafone website een simonly abonnement neemt, in combinatie met een adres waar Ziggo wordt gebruikt, dan heb jij, als jij een abonnement van 20Gb neemt, inderdaad 20GB data en onbeperkt bellen/smsen, ook in Turkije voor 25EUR p/m. En niet te vergeten de aansluitkosten van 25EUR.

Wat ik duidelijk probeer te maken.. sommigen denken, gaat om paar euro's:
    Als je via de 'directsales' pagina van Vodafone een abonnement afsluit dan heb je 2EUR p/m korting. 24*2 = €48 en daarnaast hoef je geen aansluitkosten van 25EUR te betalen. Dus dan heb je al iets meer voordeel. En het bedrag van 23EUR blijft gelijk zolang je abonnement loopt (in combinatie met Ziggo). Ook na die 2 jaar betaal je 23EUR.

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.086
    Je kan beter een 1- jarige abonnement nemen, en dan een euro p.m. meer betalen (wat ze uiteraard liever niet hebben) om vervolgens na 1 jaar een dikke korting te krijgen voor een verlenging.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    393
    ^ Momenteel kan je in dezelfde situatie (Ziggo+Vodafone combinatie) 30GB krijgen voor €23,-.
    Als je bij het verlengen via de website of app een hoger bedrag ziet dan kun je met een medewerker chatten en vragen of je alsnog voor die €23,- je verlenging kunt afsluiten (of onderhandelen voor nog meer korting zoals Sercesme aangeeft).

Bij T-Mobile en KPN etc. betaal je ook rond dit bedrag voor veel data, maar nadeel van al deze providers is: je kunt het in Turkije niet uit je eigen bundel gebruiken. Bij Vodafone kan dit wel! En dat maakt Vodafone voordeliger, vind ik.

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels