+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 16 tot 28 van 28

Onderwerp: Behaard ?

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.070
    Behaarde vrouwen zijn agressief'

Vrouwen die zich niet scheren, worden gezien als minder vriendelijk, en als ambitieus, non-conformistisch en agressief. Dit blijkt uit een onderzoek van een psychologe uit Pennsylvania, meldde The Independent gisteren.

De onderzoekster liet 118 mannen en vrouwen videobeelden zien van een behaarde en een onbehaarde vrouw in badpak. Een deel van de proefpersonen kreeg te horen dat de behaarde vrouw feministe was, het andere deel werd verteld dat zij zich wegens een allergie niet kon scheren.

De afkeuring van de behaarde dame overheerste in beide groepen. Ook was er geen verschil in de reactie van mannen en vrouwen. Wel werd de vrouw met beharing als 'lichamelijk in betere conditie' ervaren.

Volgens de onderzoekster heeft de afkeer van behaarde vrouwen te maken met ,,de menselijke illusie dat we geen dieren zijn''.

De druk om je aan te passen aan het betrekkelijk nieuwe fenomeen is volgens haar enorm. Het scheren van oksels en benen is ingevoerd in de jaren twintig van de vorige eeuw, omdat het schoner zou zijn.
    Dit onderzoek dateert van het jaar 2000. Ik denk dat dit beeld nog steeds klopt en niet gauw zal veranderen.

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.501
    ^
    Behaarde vrouwen zijn agressief'
    Sana bakacak olursak pek değişen birşey yoghh

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    39
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    Dit onderzoek dateert van het jaar 2000. Ik denk dat dit beeld nog steeds klopt en niet gauw zal veranderen.
    Klopt zeker

Dat menselijke illusie dat we geen dieren zijn.

Klopt. We zijn ook geen dieren. We zijn mensen.
    Ook mensen hebben lichaamshaargroei

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.501
    Citaat Geplaatst door Mert58 Bekijk reactie
    Klopt zeker

Dat menselijke illusie dat we geen dieren zijn.

Klopt. We zijn ook geen dieren. We zijn mensen.
    Ook mensen hebben lichaamshaargroei
    Klopt niet.
    Kippenvel bij mensen is overblijfsel uit de evolutie dus als je dieper gaat onderzoeken kom je uit dat we eigenlijk degelijk wel dieren zijn.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    39

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.086
    Citaat Geplaatst door BlackDavit Bekijk reactie
    İk vraag me af hoe behaard @OttomanLady is
    Die heeft zeker jaren geleden al IPL gehad. Misschien zelfs gratis met verwijzing van een arts.

Wereld Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.070
    Citaat Geplaatst door Sercesme Bekijk reactie
    Die heeft zeker jaren geleden al IPL gehad. Misschien zelfs gratis met verwijzing van een arts.
    Senin yaşın kaç? Heb je niets beters te doen dan je bezig te houden met dit soort onzin?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.501
    Citaat Geplaatst door Sercesme Bekijk reactie
    Ik vind persoonlijk een brazilian prettiger. Strip of een driehoekje is zo jaren 70 dat vind ik echt niks, geef mij maar muziek uit die jaren en verder hoef ik niks meer uit die tijd.

Die hard
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.948
    O degilde resimdekiler resmen erkek ayagi.

Translara ilgi duyuyosan oyle soyle, mesele behaardlik degil anlasilan.
    Kijk niet naar mijn verleden, ik leef daar niet meer..

Atatürk Avatar van Mira.
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.430
    “God is a hoax.
    Religion is a scam.
    Religious politics is a slaughter house.”

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    16.487
    vazgeçtim bu ne lan

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    39
    Citaat Geplaatst door Mert58 Bekijk reactie
    S.a
    Hoe denken jullie over lichaamshaar als ik vragen mag ?
    Benen armen etc ?

De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.

Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.

Het is een onderwerp dat me heel veel doet. Als voorbeeld gebruik ik vaak van waarom kunnen vrouwen in bepaalde landen wel met beenharen en zelfs voetharen lopen zonder enig probleem niemand die er raar van opkijkt.
    Oudere generatie vrouwen hier die er ook gewoon mee rondlopen zonder zorgen. Je hebt het vast weleens gezien bij je tantes oid. Maar nu is het hier voornamelijk bij de jongere generaties bij 1 stoppel bijvoorbeeld al drama en word ze vies aangekeken

Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.

Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
    In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.

Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.

Sorry voor de lap tekst

Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al vies is. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.

Elke vrouw groeit het. De een alleen meer dan de ander. Niks vies of onvrouwelijks aan.

Up

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    39
    Citaat Geplaatst door Lady.Z Bekijk reactie
    Dames op t forum, worden jullie ook in prive gestalkt voor antwoord op dit onderwerp door deze gozer of ben ik de enige?

wat een schatje ben je toch dat je hier klaar van ligt dat sommige vrouwen zich hierover onzeker over kunnen voelen.

wauww impressivee

Heb je ook een youtubeaccount dan kan je vloggen hierover?!
    Waarom zo boos ?

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels