+ Reageer op onderwerp
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 3 6 7 8
Resultaten 106 tot 109 van 109

Onderwerp: Hij bedreigt me..

35 Avatar van Atilla.T
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.648
    Je maakt al een fout bij het aannemen van de foto's -_-'

Belofte Avatar van -LiveLaughLove.
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.708
    112. aangeven die handel, wat denkt die sukkeltje wel niet bedreigen'mis mis als ik jou was zou ik HEM laten zien wat bedreigen is, grote praatjes BOY. =)
    'Bir sehir ol. Mesela, istanbul gibi.. De ki; "Bogaz'im" kuruyana kadar, sevecegim seni..

“Din, güzel ahlâktır. Ahlakı güzel insan her yaşta güzeldir.”

# Zεϊμπέκης Avatar van belletje
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    12.549
    Het was een goede vriend van je ?? uhmmm okeyyy

Maar goed > 112 of duidelijker uitleggen waarom je het niet meer hebt
    Έφηβος ♥

Belofte Avatar van DoeMaarNormaal
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    572
    Ik snap sowieso niet waarom die ''vriend'' van jou die foto's aan jou gaf -.-

Wel foto's maken, maar uiteindelijk bangeschijterdje spelen.
    If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my success.

Einzelgänger Avatar van kluizenaar
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.689
    Milletin isi gucu yok nelerle ugrasiyor
    Ben giderim adım kalır, dostlar beni hatırlasın.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    381
    Citaat Geplaatst door Brunettee Bekijk reactie
    Dit echt heel serieus,

Een goede vriend van mij heeft foto's gemaakt van een jongen die snachts in de auto `bezig` was met zijn chick.
    Hij zei dat die jongen hem had gezien, en hij was bang dat die jongen iets verkeerds zou doen.
    Uit angst gaf hij de foto's aan mij. Heb al die pikante foto's in honderd kleine stukjes gescheurd en weggegooid.
    Maar nu heeft die vriend van mij tegen hem gezegd dat hij de fotos niet meer heeft, maar dat ik ze heb! (Die jongen vroeg om die fotos, en mijn vriend zei dus dat hij voor de foto's naar mij moest komen).
    Maar ik heb ze dus niet meer, dat probeerde ik de hele tijd al duidelijk te maken, maar hij heeft moeite met begrijpen :s
    Nu komt die gorilla van een mens met allerlei bedreigingen naar me toe zo van; `ik vermoord je als je me de foto's niet geeft` of of eentje die ik wel grappig vond; `als je mij die foto's niet geeft dan zorg ik er voor dat wij samen met zn 2en ook zulke fotos zullen hebben, maar dan in posterformaat`! O my gashhhh Wat een bedreiging!
    Hoe kom ik van hem af? Ik durf het niet tegen me ouders te zeggen, misschien is de politie wel een optie?
    Maar ik weet het niet zeker. Eerlijk gezegd ik maak me er niet zo echt druk om, maar is super irritant.
    nou nou, interessant dit
    OH OLSUN
    Size hilafetin kaldirilmasi OH OLSUN
    Size latin alfabe OH OLSUN
    Size cumhuriyetin ilani OH OLSUN
    Size sariklarin kaldirilmasi OH OLSUN
    Size laiklik OH OLSUN

Premium Lid Avatar van mercimek
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    8.595
    pppfff
    soeppie ?

Belofte
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    821
    ugghh weer zo'n fake "namus" meisje

Sila Sahin Fan Avatar van kaannn
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    552
    Dit echt heel serieus,

Een goede vriend van mij heeft foto's gemaakt van een jongen die snachts in de auto `bezig` was met zijn chick.
    Hij zei dat die jongen hem had gezien, en hij was bang dat die jongen iets verkeerds zou doen.
    Uit angst gaf hij de foto's aan mij. Heb al die pikante foto's in honderd kleine stukjes gescheurd en weggegooid.
    Maar nu heeft die vriend van mij tegen hem gezegd dat hij de fotos niet meer heeft, maar dat ik ze heb! (Die jongen vroeg om die fotos, en mijn vriend zei dus dat hij voor de foto's naar mij moest komen).
    Maar ik heb ze dus niet meer, dat probeerde ik de hele tijd al duidelijk te maken, maar hij heeft moeite met begrijpen :s
    Nu komt die gorilla van een mens met allerlei bedreigingen naar me toe zo van; `ik vermoord je als je me de foto's niet geeft` of of eentje die ik wel grappig vond; `als je mij die foto's niet geeft dan zorg ik er voor dat wij samen met zn 2en ook zulke fotos zullen hebben, maar dan in posterformaat`! O my gashhhh Wat een bedreiging!
    Hoe kom ik van hem af? Ik durf het niet tegen me ouders te zeggen, misschien is de politie wel een optie?
    Maar ik weet het niet zeker. Eerlijk gezegd ik maak me er niet zo echt druk om, maar is super irritant.
    hababam is de laatste plek waar je deze problemen moet aankaarten...

Alleen mooie chicks aub Avatar van HornyMocro
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    12
    Dit echt heel serieus,

Heb je misschien geen snippertje van die foto's voor mij... ik plak ze wel aan elkaar... :hihi:

Wereld Ster Avatar van Alexandro
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.483
    mijn definitie van vriendschap: het gaat er niet om wat jouw vrienden voor jou doen maar om wat ze jou niet aandoen, bu olay sana ders olsun

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels