+ Reageer op onderwerp
Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 10 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van 189

Onderwerp: Engste momenten !

çarem Avatar van 250310
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.013
    Citaat Geplaatst door Disi_aslan Bekijk reactie
    saat gecenin 4u ve ben hala uyuyamadim.. opeens hoor ik kleine rennende voetstapjes buiten.. benim odanin hemen altinda maar dan wel buiten.. cocuk ayayksesleri oldugunu hemen anlarsin.. van die kleine stapjess.. hadi saat 12 olsa anlarim.. ama saat gecenin 4u
    het rende gewoon heen en weer.. ik hoor het heel goed.. patpatpatpatt voetstapjess heen en weer.. sonra duruyoo tam penceremin altindaa en even later yine kosmaya basliyoo.. sonra geri duruyoo sonra yine basliyo kosmayaa..

het heeft zo'n 5 minuten geduurd.. tabi ben o arada aklim bi tarafima karisti :P kalkip bakamadim bile dua okudum uyumaya verdim kendimi :/
    Soo die kleine wijven heb ik 2 x meegemaakt zeg. Ze waren gelijk voor mijn raam, ze keken me aan maar het was impossible cunku ik woon in een flat 2e verdieping.

Ik heb een lange periode veel dingen meegemaakt, dingen vallen uit mijn kast en de volgende ochtend kijk ik op de grond.. guess what? dr ligt niets op de grond.
    Mijn bed trilde een hele tijd, ik bleef rustig. Ik had ook wel eens veel druk gehad in mijn hoofd yani mijn hoofd voelde heel warm aan en voelde een druk. Het meest had ik te maken met iets wat mij in de nacht aanraakte, ik voelde aanwezigheid in mijn kamer en iemand die me aanraakt, soms een duw en soms een schouderklopje. Bunlari ztlatmak cok zordu ama imanim guzluydu sukur ve hepsi geldi gecti. Het gekke was dat ik niet bang was maar juist geïrriteerd doordat ik niet meer kon slapen door deze gebeurtenissen.

Im oke now
    Herkes hep bir nefret hep bir gereksiz savunma ve çemkirme içinde.

Sizi insanliga davet ettim ama bir hayvan bile olamadiniz..

Ciao Hababam..!

. Avatar van 2CE
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.054
    Het was zomer, ik stond in de lift samen met een marokaanse vrouw en haar 2 kleine kinderen.
    Beneden aangekomen wilde zij de lift uitlopen, opeens zegt ze 'Bismillah' dus ik keek haar vragend aan, zegt ze op zo'n marokaanse accent bel de ambulance op!!
    Ik geschrokken kijken wat er aan de hand was, lag er een oude man helemaal onder het bloed op de grond. kafasi resmen kanlar icinde. Ik begon rillingen te krijgen, resmen migdem kalkti o an..m'n handen begonnen te trillen niet normaal!! Ne yapacagimi bilemedim. dus ik bel m'n neef op die woont dus in die flat. Er kwamen nog andere mensen kijken wat er aan de hand was. kadinin kucuk cocuklari aglamaya basladilar bir yandan. ( Ja dat ook nog eens)
    M'n neef en zijn vriend die de lift niet kon nemen om naar beneden te komen , waren binnen no-time van de 9e etage naar beneden gekomen.
    Die dachten dat er iets met mij aan de hand was omdat ik erg geschrokken overkwam via de telefoon.
    Gorduler beni ikisi birden nefes nefese kalmis bunu dediler 'manyak bizde sana birsey oldu sandik!!'

Uiteindelijk bleek dat de oude man teveel had gedronken en zn evenwicht had verloren, en vervolgens achterover is gevallen..
    Pff bu korku bana yetti ve arti bile
    Asıl mimar, kalbinde koca bir saray inşa edebilendir.

TekSevdam Avatar van TRABZ0NLU
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.882
    Citaat Geplaatst door 2CE Bekijk reactie
    Het was zomer, ik stond in de lift samen met een marokaanse vrouw en haar 2 kleine kinderen.
    Beneden aangekomen wilde zij de lift uitlopen, opeens zegt ze 'Bismillah' dus ik keek haar vragend aan, zegt ze op zo'n marokaanse accent bel de ambulance op!!
    Ik geschrokken kijken wat er aan de hand was, lag er een oude man helemaal onder het bloed op de grond. kafasi resmen kanlar icinde. Ik begon rillingen te krijgen, resmen migdem kalkti o an..m'n handen begonnen te trillen niet normaal!! Ne yapacagimi bilemedim. dus ik bel m'n neef op die woont dus in die flat. Er kwamen nog andere mensen kijken wat er aan de hand was. kadinin kucuk cocuklari aglamaya basladilar bir yandan. ( Ja dat ook nog eens)
    M'n neef en zijn vriend die de lift niet kon nemen om naar beneden te komen , waren binnen no-time van de 9e etage naar beneden gekomen.
    Die dachten dat er iets met mij aan de hand was omdat ik erg geschrokken overkwam via de telefoon.
    Gorduler beni ikisi birden nefes nefese kalmis bunu dediler 'manyak bizde sana birsey oldu sandik!!'

Uiteindelijk bleek dat de oude man teveel had gedronken en zn evenwicht had verloren, en vervolgens achterover is gevallen..
    Pff bu korku bana yetti ve arti bile
    ahahahahahha, heel chill zo terwijl die oude man daar half dood is
    Karadeniz cocuguyum ben; umudumun bittigi yerde inadim baslar!

Galatasaray
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    17.455
    Citaat Geplaatst door 250310 Bekijk reactie
    Soo die kleine wijven heb ik 2 x meegemaakt zeg. Ze waren gelijk voor mijn raam, ze keken me aan maar het was impossible cunku ik woon in een flat 2e verdieping.

Ik heb een lange periode veel dingen meegemaakt, dingen vallen uit mijn kast en de volgende ochtend kijk ik op de grond.. guess what? dr ligt niets op de grond.
    Mijn bed trilde een hele tijd, ik bleef rustig. Ik had ook wel eens veel druk gehad in mijn hoofd yani mijn hoofd voelde heel warm aan en voelde een druk. Het meest had ik te maken met iets wat mij in de nacht aanraakte, ik voelde aanwezigheid in mijn kamer en iemand die me aanraakt, soms een duw en soms een schouderklopje. Bunlari ztlatmak cok zordu ama imanim guzluydu sukur ve hepsi geldi gecti. Het gekke was dat ik niet bang was maar juist geïrriteerd doordat ik niet meer kon slapen door deze gebeurtenissen.

Im oke now
    ik leef met je mee :)) maar ben blij dat het nu voorbij is
    ben o gece bakamamistim bile kimdir nedir diye :/

ins bidaha olmaz :))
    Hakuna Matata

. Avatar van 2CE
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.054
    ^ nou chill dat waren ze dus echt niet, sonradan adam'a yardimci oldular zaten..
    Er was minder schade dan dat het eruit zag
    Asıl mimar, kalbinde koca bir saray inşa edebilendir.

Galatasaray
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    17.455
    bu filmi izledigimden beridir verbeeld ik mij soms dat zij in de buurt is ik weet heus wel dat het niet waar is maar toch deli gibi gozumun onune getiriyom :P

Uploaded with ImageShack.us
    Hakuna Matata

GS 28 Avatar van KasSer
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.879
    ^
    Is dat the Grudge ofzo? Totaal niet eng die film.

çarem Avatar van 250310
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.013
    Citaat Geplaatst door KasSer Bekijk reactie
    ^
    Echt wel, freaky hoe het ineens tevoorschijn komt. De japanse versie he

Ciao Hababam..!

GS 28 Avatar van KasSer
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.879
    Ik begreep niet eens waar de film over ging :P

Galatasaray
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    17.455
    ^
    Jaa the grudge..

Is dus totaal wel een enge film yalniz seyret gecenin korunde :)
    Hakuna Matata

Galatasaray
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    17.455
    Citaat Geplaatst door 250310 Bekijk reactie
    Echt wel, freaky hoe het ineens tevoorschijn komt. De japanse versie he
    Jaa.. Zaten ne yapiyosa japonlar yapiyo vet creepyy
    Hakuna Matata

GS 28 Avatar van KasSer
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.879
    Dat begreep ik steeds niet. Dat ie de hele tijd tevoorschijn kwam.
    Niet vanaf het begin gezien.

çarem Avatar van 250310
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.013
    Dat begreep ik steeds niet. Dat ie de hele tijd tevoorschijn kwam.
    Niet vanaf het begin gezien.
    bi bak iyice tamam mi? soz ver bakim huahuahaa.. ik kijk nu naar The last exorcism.

Ciao Hababam..!

GS 28 Avatar van KasSer
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.879
    Ooit kijk ik wel

Galatasaray
    Status
    Geslacht
    Vrouw