+ Reageer op onderwerp
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 48
    Femme Fatale Avatar van Axe
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.309
    Citaat Geplaatst door Pessimum Bekijk reactie
    Word je land uitgezet. Wat denk jezelf?
    Als ik wist wat er zou gebeuren, dan zou ik de vraag niet stellen.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.470
    Citaat Geplaatst door Axe Bekijk reactie
    Als ik wist wat er zou gebeuren, dan zou ik de vraag niet stellen.
    Je heb vast wel een beetje het vermogen om te kunnen inschatten wat er kan gebeuren. Niks is ook een optie bijvoorbeeld.

Femme Fatale Avatar van Axe
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.309
    Citaat Geplaatst door Pessimum Bekijk reactie
    Je heb vast wel een beetje het vermogen om te kunnen inschatten wat er kan gebeuren. Niks is ook een optie bijvoorbeeld.
    Betogers worden in Turkije met traangas door de politie in bedwang gehouden. Het zou me niet verbazen als er ook sancties op het niet-meedoen aan zulke activiteit zouden staan.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.143
    Vraag me af hoeveel procent van het volk dit uit liefde/respect doet en hoeveel procent dit doet omdat het eenmaal een gewoonte is geworden. Indoctrinatieeeeeee

Sen 10numarasin Avatar van GucciRush70
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    152
    Citaat Geplaatst door Axe Bekijk reactie
    Betogers worden in Turkije met traangas door de politie in bedwang gehouden. Het zou me niet verbazen als er ook sancties op het niet-meedoen aan zulke activiteit zouden staan.
    Er gebeurt helemaal niets, alleen je buurman kan zeggen waarom heb je niet meegedaan, maar de politie zal je heus niet met traangas in bedwang houden, ze kunnen niet eens terroristen oppakken die tijdens Ramazanbayrami ofzo bommen opblazen

Petaliza Avatar van ayschoo
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6.023
    prachtig om te zien, maar 1 keer meegemaakt in turkije... ortakoyde sirenler calmisti sabah ve herkesin aninda ayaga kalkip saygi durusuna durmasi yasayabilecegin en duygusal guzel seylerde biri... gözlerimin doldugunu hatirliyorum
    öyle güzeldi ki anlatamam... zeker de moeiet waard om een keer op 10 november in turkije te zijn en dit mee te maken
    Canim bile emanetken, kaybedecek neyim olabilirki?

Banned ! Avatar van Sadrazam
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.550
    Citaat Geplaatst door FatihPasha Bekijk reactie
    yine getirdiniz konuyu peygambere bagladiniz

bir anlayamadim gitti, konu ataturk olunca neden her defa peygamberimizle onu birbirleriyle kiyasladiginizi
    Sizde lafi musasip yerinden anlamak icin can atiyorsunuz..madem sizli bizli olduk.. Simdi oncelikle Peygamber efendimiz ile Ataturku asla bir yana koymam ve koymadim.. sadece bir ornek verdim ki sen de lafi gittin iste orasindan anladin.. Benim burda acikliga getirmek istedigim.. Rahtmetli Ataturk asla ve asla kendisi icin boyle sey istemezdi.. cunki o mutevaziligi ile one cikan bir kisilige sahipti.. Olagin ustu askeri bir zekaya sahip olan Atamiz.. ovulmeyi sevmezdi.. bana gore bu kadar sey cok asiri.. Anmak cok guzel, cunki insan asla gecmisini ve gecmisinde olan ve yapilan buyuk basarilari unutmamali ki bu basarilara onculuk eden kisileride..

^ Bazilari belliki Türklügü ve müslümanligi bir arada yürütemiyor. :)
    Sana gelince.. Bazilari dedigin yani ben, sen daha babanla askerlik yaparken Turlugu Muslumanligi gayet iyi ayirt edebiliyordum.. Yani laf olsun, konustu desinler diye konusmana hicte gerek yok...
    Şekil yapıp kafa tutmak Senin için Tarzsa , Seni ŞekiLden Şekile sokup Ayar vermekte Benim için Farzdır..

Banned
    Status
    özgür irade'nin baslayip kader'in bittigi yer
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.367

1.

Citaat Geplaatst door Orjinal Bekijk reactie
    Vraag me af hoeveel procent van het volk dit uit liefde/respect doet en hoeveel procent dit doet omdat het eenmaal een gewoonte is geworden. Indoctrinatieeeeeee
    goeie vraag, maar dit is ook gelijk een weerlegging van je eigen persoonlijkheid en 100% bewijs van je schijnheiligheid (er van uitgaande dat je niet achterlijk bent, en echt weet wat indoctrinatie is) zodoende maak je meer kapot bij jezelf dan dat je hier denkt slim over te komen door Atatürk en zijn fans te lasteren met zo'n opmerking.

want precies dezelfde logica welke zelfs nog gevaarlijker en achterlijker is, is van toepassing op jou en je beleving van je geloof, en de lapje stof die je op je hoofd draagt en ik kan zo nog tig voorbeelden noemen van dingen die jij denkt en wilt dat mensen je geloven dat je deze dingen zelf hebt 'gekozen' alhoewel dit niet zo is.

Je hebt totaal geen eigen inbreng, gebruik va je eigen verstand bij het doen, laten en dragen van dingen. precies zoals het geindoctrineerde zielen betaamt.

jij kan mij van ze lang zal leven niet bewijzen dat jij meer voorstelt dan een dier, alhoewel je dit heeel simpel zou moeten kunnen doen.

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.367

2.

Citaat Geplaatst door Orjinal Bekijk reactie

Citaat Geplaatst door ADNAN Bekijk reactie
    senin gibi gerçeklerden uzak yasayan yüzsüzler kiçi basi açik gezip, fermuarini açik unutan birini elestirip gülenlere benziyorlar. sen önce dön kendine baksana.

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.367
    op aanvraag kan ik doorgaan met benoemen van voorbeelden van achterlijkheid en/of schijnheiligheid van mensen die normaal gesproken nooit oprecht zijn, of in de wetenschap geloven maar als Atatürk ter sprake is dit soort mensen alles geloven en accepteren wat los en vast zit DUS OOK ALS HET HUN EIGEN GELOOF ONDERMIJNT...

perception Avatar van sine_55
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.260
    ( neem even pauze joh, gözlerin agrimistir van al dat gestaar naar het scherm)

KanunîگuLTaη Avatar van RoyaLe
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    12.917
    Citaat Geplaatst door RoyaLe61 Bekijk reactie
    09:05'te Turkiye.
    htgaleri

Citaat Geplaatst door RoyaLe61 Bekijk reactie

http://forums.hababam.nl/showthread....=1#post5053898
    Güzel ahlak; bağışlayıcılık, sabır ve tahammüldür.
    Müminlerin iman bakımından en olgunu, ahlâkça en güzel olanıdır.
    Güzel insan, ruhunun yeteneklerini mükemmellik ve doğru ahlâkla uyum içinde, sürekli eyleme döken kişidir.

Ridder der HBBM
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    49.047
    Abartili buluyorum.

sosyalizm!
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    18.216
    Citaat Geplaatst door Sadrazam Bekijk reactie
    Ben dikkatimi cekenleri soyluyorum.. o zaman neden bu kareleri gosteripte.. camilerde olanlari gostermiyorlar.. Ben okudum evet.. ALLAh kabul etsin... Sen hic 20 nisanda.. sokakta insanlarin saygi durusunda bulundugunu gordunmu?
    Waarom moet men altijd de dingen naar voren brengen wat je voor je geloof doet? Dat is toch tussen jou en Allah? Atatürk was een leider dus een politicus. Vandaar dat de staat en geloof apart wordt gehouden.

Anyway Allah kabul etsin!
    Rahatınız bozulmasın diye,
    hangi doğrudan vazgeçtiyseniz;
    o fiyata satıldınız demektir.

Özge
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.975
    Citaat Geplaatst door Cesm-i_Siyahim Bekijk reactie
    Angelus bu güzel kareleri bizlerle paylastigin için minettarim!
    +1, alleen weet ik niet hoe je een reputatie punt geeft.
    bir ulusun kültürü yükseldikçe kişisel özgürlüğün uygulama alanları genişler ve çoğalır

m.k.atatürk

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels