+ Reageer op onderwerp
Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 3 6 7 8 9 10 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van 265
    #. Avatar van SENORITA
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    233
    devammm

Amateur Avatar van EsmerBella
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    79
    Het duurt echt lang voor we hier een vervolg krijgen.
    Vervolg yazasim geldiii
    Seninle Sensizligi Yasarken...

Premium Lid Avatar van Ozlediim
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    355
    Citaat Geplaatst door perfection Bekijk reactie
    Ik heb het verhaal niet gelezen, dus ik bedoel het algemeen.
    Als een vrouw bang is dat haar man vreemd zal gaan, dan vind ik dat er iets mis mee is met de relatie die ze hebben.

Verder zal ik voor een vrouw kiezen die zich weet te gedragen en hoe ze zich dient te gedragen zonder dat ik haar hoef te waarschuwen.
    Citaat Geplaatst door perfection Bekijk reactie
    uw

Ligt er aan waar ik haar moet achterlaten.

Als ze op haar werk mannen tegenkomt waarmee ze moet werken dan vind ik dat wel normaal.
    In de slaapkamer met een andere man achterlaten zou ik wel raar vinden, maar ik zou zo een vrouw ook verlaten. Heb niets aan een vrouw die alleen wilt achterblijven met een andere man in de slaapkamer. Dan vind ik haar respectloos tegenover haar vriendje heeaaa.
    Komt op het zelfde neer.

Het is niet alleen vertrouwen. Het is ook respect.
    Stel je zit met je vrouw op een terrasje, je vertrouwt haar 100% (anders zou jij een ander zoeken).
    En zij kijkt naar een ander man.
    OMdat jij haar 100% vertrouwt vindt je het vast geen probleem.
    Maar je eer(gurur), respect wordt dat dan niet beschadigd.
    Sen orda oldugun halde baskasina bakmasii, yanlis bisey yapcagindan degil yoksa.
    Simdi diceksinki wat heeft dit hiermee te maken. Ik wil laten zien dat niet alles om vertrouwen gaat.
    Er speelt meer in een relatie dan vertouwen.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    799
    devvaaaaaaaaaam
    (killl(

peace
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    14.486
    Citaat Geplaatst door Ozlediim Bekijk reactie
    Komt op het zelfde neer.

Het is niet alleen vertrouwen. Het is ook respect.
    Stel je zit met je vrouw op een terrasje, je vertrouwt haar 100% (anders zou jij een ander zoeken).
    En zij kijkt naar een ander man.
    OMdat jij haar 100% vertrouwt vindt je het vast geen probleem.
    Maar je eer(gurur), respect wordt dat dan niet beschadigd.
    Sen orda oldugun halde baskasina bakmasii, yanlis bisey yapcagindan degil yoksa.
    Simdi diceksinki wat heeft dit hiermee te maken. Ik wil laten zien dat niet alles om vertrouwen gaat.
    Er speelt meer in een relatie dan vertouwen.
    Time out;
    ik vertrouw niemand 100 procent, vrouw of geen vrouw. Mensen zijn eenmaal niet volmaakt.
    Maar als ik met iemand trouw dan ga ik er van uit dat ze niet zal vreemdgaan. Ik ga me echt niet druk maken om de dingen die ze zal doen zonder mijn aanwezigheid. Zij is niet de enige vrouw op de wereld, en ik niet de enige man. Dus zal me niet als een jaloerse monster gedragen. En zij ook niet hopelijk. H

Even een vraagje;
    Heeft mijn vrouw geen respect voor mij als ze naar de tv kijkt dan? Op de tv kan ze ook naar de mannen staren hoorrrrr.

Het gaat er niet om of iemand naar de ander kijkt, waar het wel omgaat is de intentie van iemand tijdens het kijken.
    Ik zou het zelfs heel vreemd vinden dat ze alleen naar mij blijft kijken, dan ga ik denken dat ze geobsedeerd is door mij. En ik heb allesbehalve zin in een gekke meid.

Ik zie dus het verband niet tussen 'elkaar respecteren' en 'kijken naar de ander'. Als ze niet kijkt dan kan ze vallen heeaaa.
    Maar als zij naar iemand kijkt omdat ze zich tot die man aangetrokken voelt, dan weet ze de deur te vinden. Zoals ik al zei; we zijn niet de enige mensen op de wereld.

Premium Lid Avatar van vitamintje_c
    Status
    rechtdoor eerste straat rechts tweede straat links rechtdoor en dan de hoek om...
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    Ik had een koude douche nodig, om dit allemaal te vergeten. Ik had nog nooit zo een spijt gehad als wat ik nu voelde ..

serkan:

Na het douchen liep ik direct richting mijn bed, en bleef met mijn handen op mijn hoofd op mijn knieën geleund kwaad naar de grond staren, om het feit wat er net gebeurd was.
    ayla merkte al direct dat het niet zo goed met mij ging, en kwam naast me op bed zitten. ‘ liefje wat is er toch met je?’ zei ze bezorgd. Ik keek haar even aan en antwoordde koel: ‘nee niets’ ik merkte dat haar ogen zich begonnen te vullen met tranen, maar dat ze die met moeite in bedwang probeerde te houden. ‘ben je boos op mij serkan? Vervolgde ze met een trillende stem. En op dat moment voelde ik me nog schuldiger en omhelsde haar stevig tegen me aan. Zonder de liefde te bedrijven vielen we zo dicht tegen elkaar in slaap.. alleen zij met een gerust gevoel, en ik met een gevoel die onbeschrijfelijk was.. een vreselijk gevoel dat in ieder geval niet goed voelde..

De volgende ochtend verliep heel soepel. We zaten nu gezellig samen aan tafel om te genieten van het ontbijt dat mijn lieve vrouwtje ayla klaar gemaakt heeft. ‘ayla ik moet zo meteen heel eventjes weg om iets te regelen, daarna kom ik direct terug oke’ ayla lachte liefjes en antwoordde’ serkan ik vetrouw je schatje van me. En ze gaf me een lief kusje op mijn voorhoofd. Vlak daarna opende ik de voordeur en vertrok..
    Ik liep richting de lift en drukte op het knopje ‘bagane grond’. Toen ik aangekomen was op de begane grond en de deuren open schoven, botste ik keihard tegen een jongedame aan. Ik had nog niet gezien wie het was..

Vlak daarna hoorde ik mijn naam. ‘serkan’ riep zehra zachtjes. Ik keek omhoog, en keek opnieuw recht in 2 prachtige grijze ogen, die me altijd gek wisten te maken. Maar al heel snel herinnerde ik me wat er gisteravond gebeurt was.. ‘nee zehra ik heb nou geen tijd, ik moet gaan sorry’ antwoordde ik koel voordat ze iets terug kon zeggen. zehra trok vragend haar wenkbrauw omhoog en zei:
    ‘maar serkan waarom doe je zo? Waarom ? besef je dan niet dat ik je sinds de 1e dag dat ik je zag niet meer uit mijn hoofd kan halen?’ ik wist niet wat ik hoorde en keek haar met grote ogen aan. zehra keek naar de grond. ‘maar maar maar zehra dat wist ik niet.. en je weet dat ik getrouwd ben?’ zei ik met een trillende stem terug. ‘serkan wil je even mee komen, dan praten we dit boven verder uit, want er komen mensen aan’ zei ze met een serieuze blik. Ik was helemaal in de war, en liep hoofdschuddend achter zehra aan, richting haar huis..

zehra stak haar sleutel in de deur, en verwelkomde mij om te gaan zitten. Ik liep richting de woonkamer en nam verward plaats. zehral kwam tegenover me zitten, en keek me recht in mijn ogen aan. ‘serkan waarom doe je mij dit aan.. waarom laat je mij lijden, zoals mij ex-man ook gedaan heeft? Zei ze op een boze toon. Ik schrok van haar woorden, en dat merkte ze. zehra had de deur open laten staan, dus de buren konden het een en andere horen. Ik wees geschrokken met mijn vinger naar de deur die ze dicht moest doen, maar ze onderbrak me en ging weer verder :‘serkan je bent precies hetzelfde als hem, GODVERDOMME serkan! Jij gaat me niet in de steek laten nu je me volop hebt lopen ******! nu zal je kost het wat het kost met mij verder moeten gaan! En ze begon keihard tegen me te schreeuwen. Ik stond op, en gaf haar een klap in haar gezicht ‘zehra en nu is het genoeg, je weet dat ik een getrouwde man ben! En je accepteert dat maar.. jij wou met mij naar bed, en dat had niet mogen gebeuren.’ Zei ik serieus en kwaad tegelijk.

zehra hield haar hand op haar gezicht, op de plek waar ik haar net een klap verkocht had, en ze begon zachtjes te snikken. Ik kon het niet aanzien, en liep haar richting op. ‘sorry serkan het spijt me, ik ben gewoon in de war’ zei ze zachtjes. Ik knikte dat het goed was, en nam haar met gesloten ogen in mijn armen..
    Ze kwam steeds dichter tegen me aan,
    Met mijn gesloten ogen voelde ik haar adem tegen mijn gezicht.
    Ze kwam dichter en dichter bij mijn gezicht.
    Opeens voelde ik haar zachte lippen op de mijne.
    Ze kuste me teder.

Ik probeerde net te doen alsof ik ontwaakte.
    Ik deed mijn ogen open en ik keek recht in haar mooi gezicht.
    En haar grijze ogen waren prachtig.

Oh God wat is ze mooi.
    Ze glimlachte naar me en kuste me opnieuw.
    Haar zachte lippen hebben een fluweelachtig gevoel.
    Zonder te kunnen weerstaan beantwoorde mijn lippen de hare.

En we begonnen elkaar innig te zoenen.
    Mijn hart en ziel bevond zich in een roes.
    Mijn ziel zweefde op dit moment tussen de 4de en de 7e paradijs..

Wacht even zei ze. Ze liep naar de deur en deed het op slot.
    wow dat belooft wat dacht ik bij mezelf.

zehra kwam rennend terug en begon mijn gezicht te zoenen.
    Ze zoende mijn kin
    Ze drukte haar zachte lippen op mijn hals.
    Ik gaf een lichte kreun, en duwde me op de bank. Geen seconde later kwam ze boven op me zitten…

Ze maakte de knopen van mijn overhemd open.
    En mijn ontblote bovenlichaam lag voor haar.
    Ze streelde met haar handen over mijn borst en schouders
    En kuste vervolgens mijn rechtertepel.
    Ze beet lichtjes er op
    En een opwindend glimlachje tekende haar gelaat.

Een ongeremde zachte kreun kwam uit mijn lippen.
    Ze begon dit keer de knopen van mijn broek open te maken, zodat mijn onderlijf geopenbaard werd.
    Bij het aanschouwen van de enorme bobbel in mijn short,
    verwijdde ze haar ogen en gaf een geamuseerde lachje.
    zehra trok mijn short omlaag
    en met een enorme elastische beweging werd ik van een krappe situatie bevrijdt.

Ze stond nu opnieuw oog in oog met mijn mannelijkheid.
    Ze slaakte een lichte kreet van opwinding.

Haar mond begon te kwijlen bij de gedachte dat ze nu in haar hoofd had.
    Ik voelde speeksel op me vallen.
    Het was onbedoeld maar ze kon het niet weerstaan..

Ze begon me overal te kussen, en ik genoot van dit moment.
    Van mijn nek, ging ze langzaam naar beneden, en stopte even bij mijn onderbuik. Ze keek me aan met een geile blik, en nam mijn harde paal volledig in haar mond, waarop ze vervolgens met haar zachte lippen aan begon te zuigen.

Ik werd bij elke beweging dat ze maakte met haar mond op mijn paal gekker en gekker, en ik kreunde van genot. Ik kon de verleiding niet langer meer weerstaan en duwde haar van me af. Want dit keer was het mijn
    Beurt , om haar te verwennen..

Ze had een grijze joggingbroek aan, met een dunne vestje boven. Ik maakte de rits van haar vestje open, en ik slaakte even een kreet bij het opnieuw zien van haar prachtige borsten, die dit keer versierd waren met een lichtroze bh van kant. Ik begon haar overal te kussen, en zo gingen we even door. Ik trok haar broek omlaag, en merkte dat haar slipje al snel nat was geworden. zehra begon te hijgen ‘serkan pak me snel, ik kan het niet meer volhouden.

Kom in me nuuuu’ schreeuwde ze uit. Ik deed haar slipje gauw omlaag, en mijn paal werd nog harder. Ik kon het ook niet langer meer houden, en pakte mijn paal vast, en douwde die ruw in haar kutje. ze was bloedheet van binnen, en ze kreunde van genot. Haar lichaam begon te schokken en te trillen, bij het stoten van mijn paal in haar kruis. En zo bleven we hard verder ******.. tot we allebei het genot voelde opkomen.. ik voelde de volle lading uit mijn paal komen, en spoot die half in haar en half op haar buik. We moesten allebei lachen, en we bleven nog even zitten om op adem te komen van de wilde vrijpartij die net plaatsgevonden had..

En in een reflex stond ik op, en keek haar boos aan.’ zehra het is weer gebeurd’ en dat komt door jou. Riep ik boos. ‘serkan jij deed net zo hard mee.. je was net zo geil als mij’ riep ze terug. Ik was woedend, en keek strak voor me uit. ‘ serkan geef nou toe dat je van me houdt, dan weet ik dat. ‘ neee ik hou van ayla, alleen van ayla, dit is de laatste keer dat ik jou wil zien zehra.. ik ben net getrouwd, en wil niet door jou mijn vrouwtje kwijt raken, heb je dat begrepen zehra? Schreeuwde ik kwaad. ‘zehra begon ook boos te worden, en antwoordde: ‘Jij wordt van mij, en dat garandeer ik je!. Zei ze op een bedreigende manier. Ik gunde haar nog een laatste blik, en sloeg kwaad de deur achter me dicht..

Ik sloeg met mijn vuist tegen de liftdeur, en besloot snel richting een reisbureau te gaan. Daar aangekomen kreeg ik direct wat ik vroeg, en liep weer terug naar huis. Ik stak de sleutel in het slot, en trof ayla lachend in de keuken.. ze was blij mij te zien, en dat raakte me erg.. omdat ik de grootste klootzak ben die er bestaat, hoe kon ik haar dit aan doen? Waarommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmm??
    Wil je vlinders in je buik? Dauw dan een rups in je REET

Status
    rechtdoor eerste straat rechts tweede straat links rechtdoor en dan de hoek om...
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    ayla:

Ik ben zo gelukkig met serkan. hij is gewoon echt mijn alles. door hem heb ik mijn leven weer op kunnen pakken na de dood van mijn vader. ik was echt een vaderskindje, en ik was helemaal verloren toen hij was overleden. Maar toen kwam ik serkan tegen! de man die mij alle pijn deed verminderen, de man die mij de liefde geeft, die ik sinds de dood van mijn lieve vader gemist heb. ik liet even een traan vallen...

Ik was bezig in de keuken om lekker te koken voor mijn lieve serkan. Hij zou eventjes weggaan, en terugkomen. Maar het duurde langer dan normaal. Opeens hoorde ik de voordeur opengaan,en zag dat serkan eindelijk terug was gekomen. Ik was zo blij hem te zien,dat ik vergat te vragen waarom het zo lang duurde. ach wat gaat mij dat eigenlijk aan? serkan zou nooit iets verkeerds doen achter mij rug! en met deze gedachte rende ik lachend op hem af, en
    omhelsde hem keihard, alsof ik hem weken niet gezien heb.

'serkan askim bitanem' zei ik lief tegen hem en keek hem aan. 'hey princesje van me' zei serkan terug. maar op een manier alsof hij zich schuldig voelde. ik liet hem even los en keek hem aan en zag dat er een traan langs zijn ooghoeken, over zijn wang naar beneden gleed.... ik keek geschrokken voor me uit...

serkan:

Ik voelde me zo een klootzak tegenover mijn vrouw.. ayla kwam me lachend omhelzen en groette me lief met 'askim bitanem serkan'. ik antwoordde met moeite 'hey princesje' omdat er een brok in mijn keel zat.. beter gezegd een brak in mijn hart... en voor ik het wist floepte er een traan langs mijn ooghoeken, die ik net niet in bedwang wist te houden. ayla merkte het op, en haar gezicht veranderde van blij, naar bezorgd!

'serkan wat is er met je? waarom huil je ? fluisterde ayla met een trillende stem. 'niks lieverd, het is gewoon...' en ik zuchtte. 'kom we gaan even zitten serkan, en vertel wat er is' ik liep haar hoofdschuddend achterna, en nam plaats. ayla kwam naast me zitten. ik pakte haar hand vast en keek haar recht in haar ogen aan. ' ayla jij bent zo lief voor me' zei ik serieus. 'ik kan me geen andere vrouw wensen als jou schat' vervolgde ik vlak daarna, alleen dit keer met tranen in mijn ogen. ayla zat me met open mond aan te staren, en ik merkte op dat haar wangen inmiddels helemaal nat waren van de tranen. haar ogen waren rood geworden. ik ging dichterbij haar zitten, veegde haar tranen met mijn duim weg, en nam haar met liefde in mijn armen ''ik hou van je serkan' snikte ayla. 'ik nog meer van jou princesje' fluisterde ik ik haar oren.

Even bleven we zo zitten, en vlak daarna haalde ik een envellop tevoorschijn die ik vervolgens aan ayla overhandigde, die mij verbaast aan zat te staren. 'wat is dat liefje' vroeg ze nieuwsgierig. 'maak maar open princesje van me, dat is een cadeautje voor jou' zei ik lachend. er verscheen een lief glimlachje op haar gezicht, wat me altijd gelukkig maakte. Ze opende de envellop, en ze begon keihard te schreeuwen .''aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah serkaannnnnnnnnnn wat leukkkkkkkkkk'' en ze kwam me springend omhelzen. ik proestte het uit van het lachen.''rustig schatje'' zei ik giechelend. ''serkannnnnnnnnnnnnnn wanneer vertrekken we'' riep ze helemaal blij uit.

''schatje toch van me, het staat op de tickets. We vertrekken volgende week vrijdag heel vroeg in de ochtend'' ''wauwww lieverd hoe kan ik je bedanken, ik ben de gelukkigste vrouw op deze aarde'' ik voelde me opnieuw schuldig bij deze woorden, maar ik probeerde niks te laten merken, van de pijn die ik diep in mijn hart voelde, en gaf haar een kusje op haar mond. vlak daarna huppelde ze blij de keuken in om het eten op te scheppen. ik bleef nog even op de bank zitten. Ik had 2 huwelijksreis tickets gehaald naar Dubai voor mij en ayla. Ik vind dat zij het heeft verdient. en bovendien MOET ik er even tussenuit om alles wat er gebeurd is met zehra te verwerken. sterker nog ik wil het allemaal vergeten, en er een soort van nieuw begin van maken samen met mijn princesje. want ik kan dit niet meer langer verdragen. En zehra, offf offfffffff die hoef ik nooit meer te zien...

Rebel Avatar van Sultan1903
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    457
    Ayla harbiden kör serkanda gavatin teki. Adi herif.
    it ürür kervan yürür..

Asi Çiçek Avatar van Lala92
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.667
    2 alinea's gelezen en wat een gaar verhaal ..
    Şeytan diyor ki dök dilinden

'' The Petrolhead ''

#. Avatar van SENORITA
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    233
    oooeeee het wordt spannend en spannend devammmm

MUSAB IBN UMAYR
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.872
    bunlarin cani cehenneme.. serkan kere basina dunya kadar tas dussun.Rabbim bunu hickimsenin basina vermesin .. cok kotu bisey jaa

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    serkan:

De dagen daarop vlogen voorbij, en ik had zehra gelukkig niet meer gezien. De band met mij en ayla werd alsmaar sterker, en dat maakte ons beide ziels gelukkig. We zouden inmiddels al over 2 dagen vertrekken. ayla was vandaag al vroeg opgestaan om alles in te pakken voor ons beide. We zouden daar in plaats van 2 weken (zoals elke bruid+bruidegom meestal doen), 2 maanden blijven. Een vriend van mij woont daar in een mooie grote huis, en daar mochten we van hem een tijdje verblijven… Ik ben blij dat het kan, zodat ik het gezicht van zehra niet meer aan hoef te zien!.

‘’aylaaaaaaaaaaaaaaaaaa riep ik vanuit de woonkamer. ‘jaaaa ik kom eraan, ben bijna klaar’ riep ze een beetje geïrriteerd terug. Ik moest erom lachen. Want ik vond het geweldig als ik ayla boos kreeg. Ik riep haar omdat ik nog even naar de stad moest om de laatste spulletjes te kopen voor ons huwelijksreis.

Een paar minuten later kwam ze hijgend aan lopen. Ik moest er zo erg om lachen, dat ze haar handen boos in haar zij klemde. ‘nou? Wat is er zo belangrijk dat ik me zo snel moest haasten’’?
    vroeg ayla met een opgetrokken wenkbrauw. ‘ ahahah princesje toch, ik wou alleen maar een kusje van je hoor’ zei ik met een brede grijns op mijn gezicht. ayla werd nog bozer. Ze pakte een kussen, en begon me volop te mishandelen met dat kussen. ‘’Ho! Wacht mevrouwtje..’’ zei ik egoïstisch terug, en stak mijn hand omhoog .
    ‘’Als je zin hebt in een kussengevecht, dan krijg je die’’ en zo bleven we nog even doorspelen. We eindigde allebei uitgeput op de grond.

We stonden gauw allebei op, en ik maakte mezelf nog even klaar om te vertrekken. ayla ging verder met inpakken van de koffers. Ik startte mijn auto, en reed snel naar de stad.
    Daar aangekomen liep ik een paar winkels in en uit. en verliet geen enkele winkel zonder tas. Ondertussen werd er af en toe naar me gefloten door jongedames maar daar reageerde ik totaal niet op..

Ik maakte snel dat ik weg kwam na dat ik alles had wat we nodig hadden. Ik stapte snel mijn auto in, en gaf gas richting mijn huis…
    Onderweg merkte ik dat ik telkens lastig gevallen werd door een rode auto die steeds felle knipperlichten op me richtte. Ik werd er niet goed van… Ik besloot gewoon rustig door te rijden, en deed alsof er niets aan de hand was. Maar die auto bleef me maar volgen wat maar al te gênant was. Ik reed op de snelweg dus veel doen kon ik niet. Ik zag wel via mijn spiegels dat het een jongedame is , maar door haar grote zwarte zonnebril kon ik niet uitmaken wie het nou precies was.

Ik gaf meer gas, en even was ik haar kwijt. Ik zuchtte van opluchting…
    Na dat ik eindelijk aangekomen was, zocht ik een parkeerplaats om te parkeren. ‘’godverdomme waarom is er ook nooit een fatsoenlijke
    parkeerplaats voor mijn deur vrij’’ mopperde ik in mezelf. Ik parkeerde mijn auto om de hoek, en wilde uitstappen..

Plotseling kwam diezelfde rode auto aanrijden, die me net lastig viel op de snelweg. Ik was woedend en liep recht op die auto af…
    Op dezelfde moment stapte de jongedame uit,
    zette haar bril af, en keek me zeer bedreigend aan…

‘’zehra’’ zei ik verbaast. ‘’Ja inderdaad ik ben het, en je hoeft me niet zo verbaast aan te kijken gore klootzak’’ Ik schrok me dood om de woorden die uit haar mond kwamen. ‘’shhttttt zehra straks hoort ayla ons nog’’ fluisterde ik zacht, omdat we dicht bij de balkondeur stonden van mijn huis. ‘Dat kan mij niks schelen klootzak.. ik wil dat je NU naar me luistert! ‘’ Ik knikte verbaast, en ze kwam recht op me aflopen. Ze trok me aan mijn
    arm, en duwde me tegen de muur. Het zweet druppelde over mijn voorhoofd. ‘’luister jij vieze klootzak. Als jij mij verlaat en voor die Berggeit kiest, dan zal je echt BOETEN! ‘’Ik slikte even, en werd daarna kwader dan ooit te voren.

Ik greep haar bij haar arm en zei:
    ‘’luister zehra, ten eerste mijn vrouw is geen berggeit, en ten tweede kun je die droom van je laten varen! Wat denk je wel niet. Het enige wat jij nodig hebt is een psychiater. Ik ruil ayla nooooit om, voor niemand! En helemaal niet voor JOU. HEB JE DAT BEGREPEN? Schreeuwde ik woedend in haar gezicht. Ik merkte dat haar gezicht veranderde in een duivel en ze gaf me een harde klap in mijn gezicht. ‘’ Ik waarschuw je serkan, Als jij je lieve vrouwtje niet wilt verlaten voor mij, dan zorg ik daar wel voor. Ik ga haar dood leuk vertellen hoe jij in mij klaarkwam vieze hond! En ze spuugde in mijn gezicht. Ik was nog nooit zo kwaad geworden. En ik zweer het, als dit een man was geweest was hij allang al dood geweest. ‘’ Dat lukt je nooooit zehra ‘ riep ik haar achterna,

na dat ze weg wou lopen. ‘’IK HEB NOG NOOIT VERLOREN serkan’’ riep ze gemeen terug, en gaf me een gore knipoog. Die me verwees dat ik spijt zou krijgen.
    Ik bleef helemaal verslagen achter met mijn rug nog steeds tegen de muur geleund. Ik zakte naar benden, en bleef op mijn hurken zitten. Ik kon het niet laten om een traan te laten vallen…

Na een paar minuten, liep ik terug naar mijn auto om de spullen te pakken die ik net gekocht had in de stad. Met al die plastic tassen liep ik de lift in. Ik liep verward naar huis. ‘’serkan’ wat is met jou gebeurd’’? zei ayla bezorgd na het zien van mijn rode kop. Ik schrok, en probeerde te lachen. ‘’ ehmmm
    nee niks hoor ayla ik ben alleen een beetje moe van al die zware tassen’’ zei ik zo lief mogelijk. ayla moest lachen en kwam naar me toe.. ‘’ahhh schatje toch, wat zeg je dat lief. ‘ach ja aylatje, je weet dat shoppen iets voor vrouwen is’’ en we moesten beide lachen. Alleen ik met een pijn die niet te beschrijven was…

Die avond verliep gezellig. Want ondanks alles wist ayla me altijd op te vrolijken als ik me even niet goed voelde. Ik besloot even om naar de brievenbus te lopen om de laatste rekeningen te halen, voordat we morgen zouden vertrekken.

Ik nam een andere route om die heks niet meer tegen te komen. Aangekomen pakte ik snel alle brieven, en haastte me terug naar boven. Ik liep naar de woonkamer waar mijn vrouwtje op de reclame zat te wachten. Ik gaf haar alle reclamefolders en nam mijn brieven even mee naar de computer.

Zodat ik rekeningen direct over kon maken. Plotseling merkte ik een brief op waar geen afzender op stond. Ik opende de brief, en werd lijkbleek bij het zien van de letters..
    ‘’WIE NIET GEHOORZAAMT, MOET VOELEN..” stond er met koeienletters..
    met trillende vingers, vouwde ik het briefje dicht...............

Ülkücü Avatar van Cartman
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3.334
    Ga je ook je eigen nacht delen met ons?
    Zaten aşklar hep yalan dolan Sonu hep acı hüsran Bize her sevdadan geriye kalan Sadece Galatasaray
    Forza ultrAslan

#. Avatar van SENORITA
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    233
    devammm

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    senorita jij bent echt een verhaal leeszertje he hic bisey gozunden kacirmiyon bakiyomda amada meraklisin haaa

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels