+ Reageer op onderwerp
Pagina 5 van 18 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 10 15 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van 265
    Rose The One Avatar van Ela_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.234
    Citaat Geplaatst door Inshape Bekijk reactie
    ik ben benieuwd klopt,

benieuwd naar hen die hier een vervolg op verwachten.......ik schrijf jou er ook bij
    en maar blijven goàn..xd
    Ardımdan ağlama dönmeyeceğim
    Öldün mü? kaldın mı? bilmeyeceğim
    Aslında öğrenmek istemeyeceğim
    Ne bir ses ne haber vermeyeceğim

hete hangijzer
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.285
    Citaat Geplaatst door Ela_ Bekijk reactie
    en maar blijven goàn..xd
    warm je vinger maar op, vitamientje zal je zodadelijk voorzien van een nieuwe 'aflevering'

veel plezier!

Rose The One Avatar van Ela_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.234
    Citaat Geplaatst door Inshape Bekijk reactie
    warm je vinger maar op, vitamientje zal je zodadelijk voorzien van een nieuwe 'aflevering'

veel plezier!
    ik herhaal:niet iedereen denkt zoals jij. ;) tmm mi abicim
    Ardımdan ağlama dönmeyeceğim
    Öldün mü? kaldın mı? bilmeyeceğim
    Aslında öğrenmek istemeyeceğim
    Ne bir ses ne haber vermeyeceğim

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    799
    het is maar een verhaaaaaaaaaaaaaaaaal.
    (killl(

#. Avatar van SENORITA
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    233
    devammm

Premium Lid Avatar van eszmer68-
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    264
    next part
    Ayni Masal Gibisin; Bir Varsin Bir Yoksun, Bir benimsin Bir de Ellerin...

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    799
    devaaam.
    (killl(

neeeeeee Avatar van ceyda
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.094
    Ìs echt een mooi verhaal, kon weer niet wachten op de vervolgjes dus heb het al ergens anders gelezen.
    IlaydaCeydaÇağla Mijn schatjes.

#. Avatar van SENORITA
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    233
    Citaat Geplaatst door ceyda Bekijk reactie
    Ìs echt een mooi verhaal, kon weer niet wachten op de vervolgjes dus heb het al ergens anders gelezen.
    waar heb je geleze dan ??

Rebel Avatar van Sultan1903
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    457
    marokko.nl
    it ürür kervan yürür..

neeeeeee Avatar van ceyda
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.094
    Citaat Geplaatst door Sultan1903 Bekijk reactie
    marokko.nl
    juist :)
    IlaydaCeydaÇağla Mijn schatjes.

Destructive. Avatar van addict.
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.028
    OMGGGGGGGGGGGGGGG hahahahaha damn ik ga hier echt letterlijk stuk. Wat een verhaal hey. Maar ik denk dat het meer om Fatima en Achmed gaat...

Premium Lid Avatar van vitamintje_c
    Status
    rechtdoor eerste straat rechts tweede straat links rechtdoor en dan de hoek om...
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    we moesten allebei even lachen bij de gedachte dat wij onze huwelijksnacht half in bed en half onder de douche in de badkamer hadden doorgebracht.. en zo vielen we beide als een blok in slaap

ayla:

De volgende ochtend werd ik vroeg wakker , door de zon die in mijn ogen scheen. ik opende mijn ogen lichtjes, en keek even naast me.. serkan lag als een roos te slapen. wat is hij toch mooi als hij slaapt dacht ik toen ik hem aan bleef staren. ik kon het niet laten om hem een kusje op zijn wang te geven, maar gelukkig merkte hij niets. ik liep slaperig richting de douche. bij het binnen treden van de badkamer,

kreeg ik meteen een brede glimlach op mijn gezicht. ik moest denken aan vannacht.. offf wat waren we tekeer gegaan.. ik kreeg het er warm van.. ik verwende mezelf met een warme douche, en stapte de douche uit. ik liep richting de keuken, en was bezig om het ontbijt klaar te maken voor mij en mijn liefje.. plotseling voelde ik 2 handen om mijn middel ''aaaah serkan je liet me schrikken schat'' hij moest erom lachen en keek me diep in de ogen aan. ''ayla ik heb de hele nacht over je liggen dromen.. over jou mooie rondingen.. jou zwoele lippen.. '' en in een mum van tijd belandden onze lippen op elkaar.

hij kuste me teder, en ik bevond me opnieuw in de 7e hemel. hij ging met zijn handen van mijn borsten, naar mijn heupen, en streelde vervolgens over mijn kruis.. ik werd echt helemaal gek. maar hij drukte iets te hard, waardoor ik pijn voelde waardoor mijn adem stokte in mijn keel. ''auwwwwwwwwwww serkan, niet zo hard'' hij werd lijkbleek, en vroeg wat hij verkeerd gedaan heeft. 'ik keek hem verlegen aan ''die plaats doet nog erg pijn door gisterennacht..,

je hebt me een beetje te hard gepakt'' zei ik met een pruillipje. hij vond het zo zielig voor me, en omhelsde me met al zijn kracht ''het spijt me lieverd,ik voel me nu zo schuldig,'' ''neeeee serkan, ik heb er net zo van genoten als jou. alleen merkte ik sochtends dat het helemaal opgezwollen en rood is. en ik bloed nog vreselijk'' ik gaf hem een kusje op zijn wang, en trok hem mee om te ontbijten
    Plotseling ging de deurbel. “ik ga wel’’ zei serkan tegen me.

serkan:

ik liep nog half slaperig in mijn boxershort naar de deuropening om de deur open te maken. Toen ik de deur open deed, stond ik verbaasd te kijken naar de persoon die tegenover mij stond..

Ik was klaarwakker bij het zien van een jonge vrouw met grote grijze ogen, en lange donkerblonde pijpenkrullen.. wauwww ik heb nog nooit zo een schoonheid gezien, als haar. Ik bleef haar verbaasd aan staren, en ze haalde mij al gauw uit mijn gedachtes “selam aleykum ik ben zehra, jullie buurvrouw, en ik kom jullie verwelkomen met een bos bloemen en een gebakje’’ zei ze met een warme glimlach.

Ik merkte dat ze twee kuiltjes in haar wangen heeft, die me eerder niet op waren gevallen. ‘ ehmm we aleykum selam’’ zei ik een beetje nerveus ‘’ kom binnen jonge dame’’ ze vertelde me dat ze een afspraak had bij de huisarts waardoor ze snel wegmoest.

Ik vond het erg jammer en bedankte haar hartelijk voor de moeite die ze voor ons gedaan heeft. Ze gunde me een laatste blik, draaide zich om en liep vervolgens weg.
    Ik bleef haar verbijsterd na staren..

ayla:

‘wie was dat liefje’ vroeg ik toen ik serkan een beetje zenuwachtig aan zag komen lopen. ‘ehmmm dat was onze buurvrouw., en kwam ons verwelkomen als nieuwe buren’’ wat liefffffff van haar zei ik met een brede glimlach, en voelde me al helemaal thuis in deze nieuwe buurt. Ik nam de bloemen van hem over en stopte ze in een vaas. Vervolgens nam ik het gebak van hem over en bewaarde het veilig in de koelkast.

serkan keek een beetje vreemd, en dat viel me op. Ik besloot een film voor ons te huren, om onze dag helemaal op te vrolijken.
    ‘serkan ik ga even langs de videotheek om een leuke film voor ons te huren, en koop er wat zoetigheids bij oke?’’ er verscheen direct een glimlach op zijn gezicht en hij gaf me een harde knuffel. ‘ wat ben je toch lief voor me ayla,

ik zou me geen andere vrouw kunnen wensen als jou’’ ik kuste hem op zijn wang, kleede me om en liep vervolgens de deur uit.

serkan:

Ik kon die meid van net maar niet uit mijn hoofd krijgen, en bleef een lange tijd aan haar denken. Over haar mooie grijze ogen, die mij deden smelten… haar welgevormde lichaam maakte het een en ander bij me los. ik kreeg er zelfs een harde van.. Plotseling besefte ik wat voor een klootzak ik was. Ik voelde me ineens schuldig. Ik ben pas een dag getrouwd en dacht al aan een andere, dit mag niet zo doorgaan.

Maar mijn onderlichaam dacht er anders over. Ik besloot snel een koude douche te nemen, om af te koelen.
    Een seconde later hoorde ik een sleutel in de deur draaien, en wist dat mijn prinsesje terug was. Ik had nog steeds niet gedoucht. En vertelde haar dat ze alvast alles klaar kon leggen en dat ik even snel een douche ging nemen.
    Toen ik de woonkamer na het douchen in liep, stond ik verbaast vooruit te kijken
    Wil je vlinders in je buik? Dauw dan een rups in je REET

Status
    rechtdoor eerste straat rechts tweede straat links rechtdoor en dan de hoek om...
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    serkan:

ayla had de woonkamer zo romantisch gemaakt.. wauww. Ze had alle lichten uit gedaan. En kaarsen aan gezet. Allerlei lekkers op tafel gelegd. En de bank met 2 kussens naast elkaar, klaar gezet om samen erop te liggen. Prachtig. Ze zag mijn verliefde oogjes en keek verliefd terug. Ze had een dunne, korte satijnen badjas aan, waardoor ik haar zachte mooie benen deels kon zien. En haar haren hingen stijl los.

ik deed zelf mijn blouse uit en ging languit voor de tv op de bank liggen met mijn boxershort. ayla kwam lief in mijn armen liggen. Samen bleven we richting de tv kijken waar een romantische film speelde. We genoten af en toe van de popcorn, en de snoepjes, en allerlei andere zoetigheid.

Er draaide allerlei plaatjes van naakte vrouwen, en vrijende partijtjes op de televisie, waardoor ik een enorme zin kreeg. ‘ ayla liefje ik heb zin in je..’’ zei ik met een zwoele stem. ‘’mmmm ik ook in jou serkan’’ zei ze verleidelijk. Oh mijn god de manier waarop ze het zei, maakte me al opgewonden. Ik drukte de televisie uit, en tilde haar op richting de slaapkamer…

Ik tilde haar op en legde haar op het bed.
    We keken elkaar aan en ik besefte dat ik haar al na 1 dag heel gemist had.

Ze trok even snel haar badjas uit. En ze lag voor me met haar sensuele lingerie. Ze had een rode diamanten bh aan, met een rode diamanten string. Oeff wat een billen. dacht ik toen ik haar figuur zo voor me zag liggen. Ze had mijn mannelijkheid al behoorlijk wakker gemaakt, waardoor ik al begon te hijgen van genot.

Ik trok haar BH naar beneden en haar borsten kwamen in volle omgang vrij.
    Mijn ogen verwijdde. Oh mijn God ik kan maar geen genoeg van haar prachtige bosten krijgen.

Ik kuste haar tepels die harder waren geworden.
    Ik nam ze in mijn mond en ze kreunde zacht.

Ik ging omlaag met mijn tong en streelde haar onderbuik met mijn tong.
    Haar lichaam kronkelde onder me en ze begon harder te kreunen.

Ik kneep in haar bil en ze gaf lachend een kleine kreet en begon me te zoenen.
    hmm, ik heb je gemist schat, zei ze.. en ze duwde me van zich af, waardoor ik op mijn rug terecht kwam.
    Vervolgens kwam ze op me zitten, en begon me in mijn nek te kussen. ik werd zo geil als een beer.

Ze ging steeds lager met haar mond, tot ze bij mijn short aan kwam. Ze trok mijn short omlaag, en keek verbaasd naar mijn grote harde paal. Ze keek me aan met een zwoele blik, en bukte voorover. Ze nam mijn paal volledig in haar mond, en begon er met haar zachte lippen rustig aan te zuigen..

Mijn paal werd nu zo hard, dat ik bijna een hartstilstand kreeg. Ik duwde haar nu zelf van me af, en ging op haar liggen. Ik deed haar slipje omlaag, en kreeg het nog benauwder bij het zien van haar vagina die helemaal nat was. Ik pakte mijn harde paal beet, en stopte het ruw in haar.

Ze kreunde het uit van genot. Ik begon haar steeds harder en harde te pakken, waardoor ik haar lichaam zag kronkelen. Ayyy ayyyy serkan, ik kommm klaaar, schreeuwde ze uit. En ik voelde mijn hoofd lichter worden, zweetdruppels kwamen over mijn hele lichaam vrij, en keihard kwamen we allebei klaar…

Onze bezwete lichamen bleven nog even na tintelen van genot, en vlak daarna omhelsde ayla me stevig, en zo werden onze ogen zwaarder…

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    serkan:

De dagen daarop verliepen heel normaal, en ik kwam de mooie buurvrouw zehra een keer tegen in de lift toen ik op weg was naar mijn werk. Ze keek me die dag zo verleidelijk aan, dat ik de hele dag op mijn werk met een harde rondliep. Ik schaamde me terplekke.

Mijn vrouw en Ik waren samen echt gelukkig. We hadden het elke dag romantisch thuis, en we bedreven de liefde keer op keer keihard. ayla kreeg de laatste tijd steeds meer zin, en dat was echt grappig. Zij nam de leiding steeds over in bed,.. maar ik moet toegeven dat ze me keer op keer klaar liet komen met een onbeschrijfelijk genot.

zehra leerde ik kennen, en ik kwam te weten dat ze een alleen staande vrouw was van 25 jaar. ze was 2 jaar geleden gescheiden. Ze werkte en woonde alleen (een etage boven ons). Ik weet niet wat ze met me deed, maar ik begon haar steeds leuker en leuker te vinden. Maar een gevoel diep in mij, wist dat het bij leuk moest blijven.
    Hoewel mijn mannelijkheid er op een dag anders over dacht ..

zehra nodigde mij en ayla uit om bij haar te komen eten. ayla vond het goed, maar moest die dag wel snel weg omdat ze langs haar moeder wou gaan, die ze erg mistte.
    ‘’ayla kleed je alvast om dan kunnen we gaan’’ riep ik vanuit de woonkamer. ‘’jaaa ik ben bijna klaar liefje’’ riep ze terug vanuit onze slaapkamer. Toen we allebei klaar waren liepen we samen de lift in, op weg naar het huis van zehra.. Met trillende vingers belde ik aan..
    zehra deed de deur open, en ze verwelkomde ons met een brede glimlach. Ze had een mooie witte jurk aan die tot iets over haar knieën kwam , waardoor je haar rondingen duidelijk kon zien. Ik werd gek van haar, en kon mijn ogen niet van zehra afhouden. Maar ik moest me beheersen, omdat mijn vrouw in de buurt was. en ze mocht natuurlijk niets doorhebben!

Ze was een gezellige dame, en merkte dat mijn vrouw het erg goed kon vinden met ayla. Het leken wel vriendinnen van vroeger. Ik keek trots hun kant op. Met z’n drieën genoten we van de heerlijke zoete koekjes die ze speciaal voor ons had voorbereid. Daarna volgden er nog meer heerlijke maaltijden.

ayla excuseerde zich tegen over zehra dat ze weg moest. ‘’oh maak je niet druk ayla, je mag altijd terug komen, het is jou huis’’ zei zehra lachend tegen ayla. ayla bedankte haar met een kus, en vroeg haar ook om gezellig een dagje bij haar langs te komen. zehra antwoordde met ‘insallah’’ . en we moesten allemaal lachen. ‘’serkan help je haar nog met opruimen, dan zie ik je straks thuis oke.’’

Ik knikte en nam afscheid van mijn vrouw. En ik bleef achter samen met een bloedmooie vrouw...
    Kortom helemaal alleen met zehra…

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels