+ Reageer op onderwerp
Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 6 9 10 11 12 13 16 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 165 van 265
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    16
    devaaaaaam.
    Dünyami aydinlatan isigimsin sevgilim.

Premium Lid Avatar van vitamintje_c
    Status
    rechtdoor eerste straat rechts tweede straat links rechtdoor en dan de hoek om...
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    ''shitttt'' mopperde ik kwaad in mezelf. want als ik die bestuurder gepakt had, was die nog lang niet jarig.. !serkan:

Geschrokken werd ik bezweten wakker van een nachtmerrie waar zehra in voor kwam. Ik kreeg de laatste tijd steeds meer nachtmerries over haar. Mijn hart bonkte alsof mijn leven ervan af hing, maar daar kwam al snel verandering in toen ik ayla vredig naast me zag liggen. Zachtjes kuste ik haar wakker, waardoor ik haar mooie ogen te zien kreeg. Moe zag ik haar naar me staren en ze strekte zich uit. ''goede morgen schoonheid'' zei ik lief tegen ayla. Ze glimlachtte schattig terug. Ik kon het niet laten om haar een kusje op haar wang te geven. ''schat ik ga douchen oke'' fluisterde ze zachtjes in mijn oren. vervolgens liep ze snel de douche in om zich op te frissen.

Rennend kon ik net de deur blokkeren waardoor ik stiekem naar binnen glipte en haar ondeugend aan keek.
    Geschrokken keek ze me aan, toen ik haar tegen de koude douche tegel aan duwde. Vlak daarna keek ik haar opgewonden aan en kon aan haar zien dat ze wist wat er komen zou. Ik zoende haar ruw op haar lippen en in haar nek. ''Dit keer kom je er niet zo gemakkelijk van af schatje'' fluisterde ik geil in haar oren. En trok de handdoek die ze omhaar lichaam gewikkeld had, van haar af, en draaide de warme kraan open. Het warme water stroomde over onze hete lichamen heen. En ik begon haar overal te strelen.
    hmmm haar lichaam was zo zijdezacht en ze rook lekker.
    Ik kuste haar hals en borsten.

ayla:

Jeetje dit overvalt me helemaal.
    Hier was ik niet op voorbereid.
    serkan wist me altijd op mijn zwakste momenten te pakken.

serkan:

Oh mijn God wat is ze heerlijk.
    Mijn lichaam begon te gloeien,
    Ik werd helemaal bedwelmd van zoveel genot.
    Ik kon het niet dragen en nam haar met diepe stoten.

Mijn lichaam zat al vol adrenaline van hetgeen dat de laatste dagen was voorgevallen.
    En op een of andere manier zat ik vol energie en ik nam haar hard en stevig.

Ik kom lieverd, ik kom. hijgde ayla opgewonden. En haar hele lichaam begon te rillen en met schokkende bewegingen kwam ze tot rust.

Mijn bewegingen werden sneller en intenser.
    Ik voelde elk atoom van mijn lichaam gloeien en vanuit het diepste van me voelde ik de bekende gevoel van opperste genot die tot ontlading kwam.
    Het gevoel duurde wel een minuut lang.

Onze lichamen kwamen langzaam weer tot stilstand.
    Het gevoel ebde beetje bij beetje weg.....
    De tijd leek plotseling stil te staan.

Ik streelde nog haar onderlichaam en liet haar langzaam los.
    Ze draaide om en zoende me met een zoen die uit het diepste van haar hart kwam..

Na ons te hebben omgekleed liep ik samen met ayla naar het restaurant toe om te ontbijten. En na het ontbijt hadden we besloten om naar het strand te gaan om gezzelig samen te gaan zwemmen. Want het was vandaag stikkend heet buiten.
    Eenmaal bij het strand aangekomen was het druk met toeristen. We hadden gelukkig een soort prive plekje ingehuurd op het strand, waar geen andere mannen of vrouwen konden komen. Zodat mijn vrouw ook heerlijk kon genieten in haar bikini... Bij het zien van aylaaa in haar bikini kreeg ik het benauwder en benauwder waardoor ik snel een frisse duik nam om mijn hormonen een frisse beurt te geven.
    Na lang gezwommen te hebben zag ik ayla relax aan het zonnen onder een parasol. Ik merktte al dat haar mooie lichaam bruin geworden was. ''ayla let je op dat je niet verbrand schat'' vroeg ik haar bezrogd na dat ik dichterbijder kwam, en haar gloeiende rode plekjes bekeek. ''Nee schat laat me toch lekker verbranden. In Nederland kan je hier nooit van genieten'' riep ze lachend. Ik moest er ook om lachen, maar bleef toch nog een tikkeltje bezorgd. Ik besloot haar maar lekker in te smeren met zonnebrandcreme.

Na een lange dag was het weer tijd om naar het hotel te gaan. Na samen weer een douche te hebben genomen liepen we het hotel weer uit om samen weer wat leuks te gaan doen.
    We besloten om even wat lekkers te gaan eten in een chique restaurant.

Daar aangekomen, flitste ali plotseling door mijn hoofd heen. Hoe is het gegaan? heeft zehra hem gezien? Is alles al achter de rug? Er spookten allerlei vragen door mijn hoofd heen, waarvan ik het antwoord nog niet wist. ''Ik bel ali straks wel op'' dacht ik. Want ik wil eerst even samen met mijn vrouwtje genieten van deze heerlijke maaltijd. ''Waar denk je aan lieverd?'' vroeg ayla me verbaast. ''Oh nee niets princes, ik dacht gewoon even aan ali. ''Maar hoezo dan, is er iets?'' vroeg ze me doordringerig. ik twijfelde even maar besloot haar toch maar de waarheid te vertellen...........
    Wil je vlinders in je buik? Dauw dan een rups in je REET

Status
    rechtdoor eerste straat rechts tweede straat links rechtdoor en dan de hoek om...
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    serkan:

''Ehmmm ayla'' fluisterde ik haar naam zachtjes. ''ja schat vertel het nou maar. je maakt me erg nieuwsgierig'' Ik keek haar even aan, maar besloot toch maar een deel van het verhaal te vertellen.. Want ik wil en mag haar niet kwijtraken!! ''Luister schatje van me. We zijn verhuisd. Ons oude huis hadden we dus definitief verlaten toen we hier naar toe kwamen.'' vertelde ik haar met een brok in mijn keel. Ik merktte aan haar blik dat ze schrok. ''Maar maar maar... serkan, waarommmmm? '' vroeg ze me met een verbaaste uitdrukking. ''Lieverd dat doet er niet toe. We hebben er een mooie woning voor in de plaats'' probeerde ik haar gerust te stellen. ayla begreep het nog steeds niet, waar ik natuurlijk ook wel begrip voor had. Want ik had het idee dat ik haar erg overviel.

''serkan, en onze spullen en de rest van onze kleding dan?, wat gebeurt er daarmee?'' ik schraapte mij keel. ''Dat heeft ali allemaal geregeld princessje.'' glimlachtte ik. ''Nou weet je wat me nou dwars zit serkan.. Jij hebt dit allemaal achter mijn rug gedaan! zonder het ook maar met mij te bespreken. Of zijn dat mijn zaken misschien niet?'' vroeg ze zo sarcastisch mogelijk. en ging verder: ''Wij wonen er niet eens een maand, en we verhuizen nu al. DIT KLOPT NIET! Weet je wel niet hoeveel werk het inrichten van dat huis ons gekost heeft, VERDOMME SERKAN.'' schreeuwde ze dit keer wat harder. Ik wist niet wat ik antwoordden moest. En keek alleen maar naar de grond. ayla wilde niet eens meer eten. Ze pakte haar handtas, waar onze hotelkamer-sleutel in zat, en vertrok. Ze liet me verward achter...

Ik besloot even snel ali op te bellen.

ali: ''Hallo met ali..''
    serkan: ''hey ali, hoe is het dan broeder?''
    ali: ''Heyyyy serkan. gaat goed met jou dan''
    serkan: ''Slecht man. Ik vertelde ayla over de verhuizing.''
    ali: ''Enn?? is ze boos?''
    serkan: ''Ja vriend. Ze is echt Para.''
    ali: ''wayawww. Wat ga je nu doen dan? Wat ga je haar vertellen?''
    serkan: ''Ik zie wel. Maar luister dan ali. Heb je alles geregeld?''
    ali: ''Tuurlijk a sahbi. Je weet toch dat alles mij lukt, grapte hij er tussen door.''
    serkan: ''Ahaha. Kijk daarom mag ik jou ali, Je bent altijd scherp. Maar heeft niemand je gezien?'' vroeg ik hem serieus.
    ali: ''Ehm.. nee. alleeen een irritante wijf bleef me de hele tijd aankijken en stelde me domme vragen over jou. Wollah a broeder ik wou haar tanden uit haar bek slaan!''
    serkan: ''NEEEEEEEEEE. was ze blond? en had ze grote grijze ogen?'' vroeg ik hem met een brok ik mijn keel''
    ali: ''Jaaaaaa, juist ja, zo zag die heks eruit. waarom?''
    serkan: ''Nee niks, maar je hebt toch niets losgelaten hea?''
    ali: ''Nee gek. Ik heb haar weggejaagd''
    serkan: ''Is goed, tsk voor alles a Sahbi. Ik moet nu gaan, hoscakal''
    ali: ''geen dank hoor. Hou je taai. doei''

En Ik verbrak de verbinding. Mijn hart kloptte zeker 200 slagen per minuut. Ik trilde helemaal. Ik rende naar de heren toilet, en wastte mijn gezicht even met koud water. ''Wat moet ik doen? '' dacht ik nerveus. Ik was wel opgelucht dat ze niet weet waar onze nieuwe woning plaatsvind. ''Maar wat als ze er achterkomt?'' vroeg ik mezelf schuldig af. Er spokkten opnieuw allerlei vreemde vragen door mijn hoofd, die me behoorlijk wat stress bezorgde.. Ik besloot er voorlopig niet meer aan te denken. En versnelde vlug naar het hotel.. Want ik had nog het 1 en ander goed te maken met ayla...

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    5.100
    bu ne la. element uydurur gibi

boyle seyler okuyacaginiza sark edebiyatindan klasik arap/fars masallari falan okuyun. bin basar.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    serkan:

Aangekomen bij onze hotelkamer nr.23, Kloptte ik op de deur. Het deed even voordat ayla chagarijnig de deur opende. ''schatje toch, doe is even normaal'' zei ik. Maar ze negeerde me, en bleef strak voorzich uit kijken. Ik raakte lichtjes geiiriteerd, en begon aan haar haren te trekken. ayla moest lachen. ''Eindelijk schat je lacht weer'' glimlachtte ik trots naar ayla. ''Denk maar niet dat je hier van af komt '' antwoordde ze egoistisch.

''Dus, het is weer goed tussen ons?'' vroeg ik.
    Ze keek me aan en zei; ''nou dat moet je wel eerst verdienen...
    Je moet heel erg lief voor me zijn, dan wil ik er over nadenken. ''
    Ze keek glunderend naar me.

Ik werd hoopvol van haar plan.
    En op een of andere manier drukte het mijn boosheid nog meer naar zehra toe.
    Immers ik ben ook geen heilige geweest laatste tijden.
    Hmm, misschien kan dit nog allemaal heel goed uitpakken.

''En wat kan ik voor je doen dan om het goed te maken?'' vroeg ik ditkeer.
    ''Nou kijk eens hier in mijn tas. in mijn rechter zakje.
    Daar zit een olieflesje, begin maar mijn rug te masseren, aangezien ik vanochtend aardig verbrand was op het strand.. mag jij mijn brandplekken mooi genezen''

''Ohlala'' zei ik. ''Ik hoop dat je me vaker zal straffen ''

Ik pakte haar handtas, en opende de rits van het rechterzakje.
    En na het openen daarvan zag ik een olieflesje staan.

ayla ging op haar buik liggen.
    ''Maar eerst mijn blouse uit'' zei ze.
    Ze ontknoopte haar blouse en ontdeed zich van haar blouse.
    ''serkan'' zei ze, ''kan je mijn BH losmaken''

Ik greep het flesje en legde het op het bed.
    En met trillende vingers opende ik de haakjes van haar BH.
    En na het verwijderen van haar BH sprongen haar mooie borsten vrij.

Ik gooide haar BH op naast het bed en greep het olieflesje.
    hmm, een lekkere parfumlucht kwam uit het flesje.
    Het was van die geparfumeerde masseerolie.

''Wat doet zij nou met zoiets in haar tas?''
    Vrouwen... die zitten vol met geheimen.
    En ik dacht gelijk aan zehra.
    Ik kreeg eerst een steek in mijn hart bij die gedachte.

Maar het vooruitzicht dat ik ayla mag masseren,
    stemde me weer gelukkig.
    Ik gooide een paar druppels olie op mijn hand
    en ik wreef het warm door mijn hand door snel heen en weer te wrijven.

Ik masseerde haar rug.
    In een cirkelbeweging smeerde ik olie over haar schouderbladen.
    Ik wreef over haar nek en ze gaf een lichte zucht.
    Ik voelde met de achterkant van mijn pols de warme en koude gebieden
    op haar rug en wreef van de warme gebied naar de koude zodat de energie gelijkmatig over haar rug verspreid werd.
    Ze zuchte op een relaxte wijze.
    ''Hmm, je kan heerlijk masseren'' zei ze.
    ''Ik heb je zonden vergeven'' grapte ze.
    Ik masseerde lager. Haar onderrug..
    Lager en kwam tegen haar rok aan.
    ''Wacht even zei ze'' en ze trok haar rok omlaag.

Bij het verwijderen van haar rok kwamen haar mooie billen vrij.
    Ze droeg een string....yesss dacht ik bij mezelf.
    Oh mijn God, wat een prachtige billen.
    Zweetdruppels verschenen op mijn voorhoofd.
    Mijn handen begonnen te trillen van de spanning.

Ik begon met mijn handen over haar binnenkant van haar dijen te wrijven.
    Ze begon nog sneller te ademhalen.
    Gauw trok ze haar kletsnatte string uit.
    Mijn hart kon de schoonheid van haar perfecte lichaam niet langer meer verdragen. ''Oh mijn god! ik word gek'' dacht ik..

Ik masseerde haar beide bilhelften.
    Ik trok haar benen iets open.
    En ik kon haar kruis goed zien.

Met mijn wijsvinger glee ik langzaam in haar.
    Nu kreunde ze harder.
    Haar lichaam schokte en begon te trillen van genot

Daarna ging ik weer met mijn handen naar boven op haar rug
    en dan opzij en onder haar lichaam door.
    Ik bevoelde haar borsten en nam haar beide tepels
    tussen mijn wijs en duimvinger.
    Ik draaide zacht en ze gaf een zachte kreet.

Ze begon nog heftiger te schokken.
    Ze draaide zich om en keek me geil aan en zei; Neem me serkan, neem me lieverd.
    Er is niks wat ik meer zou wensen op deze wereld.

Ik wist niet hoe snel ik mijn broek uit moest trekken.
    Ik herinner niet eens wanneer ik mijn hemd had uitgetrokken.
    Ik had op gegeven moment alleen mijn short aan.
    En een enorme bobbel puilde naar buiten.

Ze greep me bij mijn short en trok het omlaag.
    Mijn volledige mannelijkheid zwiepte naar buiten en ze gaf een
    lichte kreet van opwinding.
    Ze keek me ondeugend aan, en opende lichtjes haar benen.
    Ik ging over haar heen liggen.
    Ze trok me tegen haar aan.

Mijn harde drukte tegen haar venusheuvel aan en ze gaf een lichte kreun.
    Met haar hand probeerde ze het richting te geven.
    Haar lichaam schreeuwde het uit.
    En verlangde nu meer dan ooit om serkan diep in haar te voelen.

''Dit keer is het mijn beurt '' fluisterde ayla geil in mijn oren. en duwde me van haar af.. vervolgens gleed ze met haar lichaam als een slang over me heen en greep mijn paal en met een behendige beweging voelde ik dat ze me diep in haar liet glijden.
    Ik geloofde niet dat dit gebeurde. Ze nam me helemaal. Dit kan niet waar zijn.
    Dit moet een droom zijn. Ooooooohhh wat een gevoel.

Ze voelde als een oven van binnen. Ze zoende me met een verfijndheid dat niet aan deze wereld toebehoorde. Ik dacht dat ik gek begon te worden.
    En met een slangachtig beweging bewerkte ze me met haar onderlichaam.
    Ze wist me tot ongekende hoogten van genot mee te voeren.

Oh wat gebeurd er met me. Mijn hoofd zweeft en tolt tegelijk.
    Ik voel een enorme opwelling van intens genot door heel mijn lichaam gaan.
    En met een explosie kwam ik diep in haar. Mijn hele lichaam schokte.
    En met haar tong diep in mijn mond voelde ik me helemaal in haar omsloten.
    Mijn tenen krulde en mijn lichaam schokte nog na. En met haar lippen en bekken hield ze mijn lichaam stil. Alsof een berijder een wilde paard net heeft getemd.

Nadat het gevoel heel langzaam weg was glee ze van me af.
    En keek ze me na hoe ik langzaam op adem begon te komen...

We namen gauw een douche samen, en vielen vlak daarna uitgeput in een diepe slaap...

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    160
    ayla:

Weken waren er nu al verstreken.. En de liefde die ik voelde jegens serkan groeide dag naar dag. Ik begon steeds meer en meer van hem te houden. Ik genoot echt samen met serkan van onze huwelijkreis in Dubai. Het land is onbeschrijfelijk en het geeft je een hemels gevoel als er een nieuwe dag nadert. Ik voelde me hier thuis, thuis bij serkan!
    Vaak merkte ik op dat hij ergens mee zat, maar het me niet wilde vertellen.

Op een mooie zonnige dag zag ik serkan huilend in een hoekje, in de badkamer zitten. Toen hij door had dat ik hem zag huilen, schudde hij zijn hoofd en vertelde me dat er niks was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik geloofde hem niet en herhaalde mijn vraag:’’serkan gaat alles wel goed met je? En waarom huil je?’’ Vroeg ik er bezorgd achter aan. serkan keek me met grote verdrietige ogen aan.. ‘’Het spijt me ayla, het spijt me van,…’’ ‘’Van wat serkan, van wat’’? onderbrak ik hem. Hij bleef volhouden dat er niks was en zo verliet hij de badkamer. ‘’Ik ben zo terug.’’ Riep hij nog achterna. En voor ik wat kon zeggen, sloot hij de voordeur en liep weg.
    Ik werd gek van mijn gedachten en ik besloot hem te volgen.. Ik pakte mijn tas en liep ook de kamer uit.
    Eenmaal beneden aangekomen probeerde ik hem te bellen op zijn telefoon, maar er nam niemand op. Ik werd ongerust en mijn hart raasde alle kanten op. Ik keek nog rond in het restaurant, en vroeg aan de receptie of ze hem niet toevallig weg hebben zien gaan.? maar jammer genoeg, geen resultaat!

Bijna rennend liep ik alleen de straten van Dubai op en zoekend keek ik rond. Ik ruste mijn blik op een witte blouse die sprekend op die van serkan leek. ‘’serkannnn!!! serkannnn waaacht!!’’ schreeuwde ik door de straat heen. Iedereen keek me vreemd aan, behalve serkannn. Ik zag hem net de hoek om lopen en ik rende hem schreeuwend achterna. Ik greep hem bij zijn schouders en draaide hem met een ruk om en voordat ik naar het gezicht keek, nam ik hem liefdevol in mijn armen. ‘’serkan zeg me nou wat er met je is!’ fluisterde ik in zijn oren. – ‘’Al3afwa ya benti, ana moch fahmak ? chkoun anti?’’ vroeg de man in een vreemde taal..
    Geschrokken keek ik op en zag ik dat het serkan niet was die ik in mijn armen hield. Ik zag dat diegene me met een ondeugende blik aan keek en vol schaamte excuseerde ik me en rende verward weg.

Het begon donker te worden en ik besloot het voor nu op te geven en naar het hotel terug te keren. En na een paar minuten lopen, had ik door dat ik de verkeerde kant op liep. Zoekend bleef ik om me heen kijken, en al snel herkende ik in de verte het hotel. Ik liep door een steegje heen en bleef met mijn ogen gefocust op het hotel. Kijkend naar de grond, voelde ik dat ik tegen iemand aan liep. Geschrokken staarde ik de enge man aan en in tussentijd voelde ik de rillingen langs mijn rug gaan. Net op het moment dat ik langs hem heen wilde lopen, greep hij me vast bij mijn pols. Hij kwam dichter naar me toe lopen en ik voelde zijn vieze adem in mijn nek. Trillend duwde ik hem van me weg en rende zo snel als ik kon het steegje uit… Maar ik had niet door dat ik het parkje in liep.

Het zag er afgelegen uit en bang keek ik om me heen,. Opeens ging me telefoon af en geschrokken nam ik op: ‘’Hallo?’’ ‘ayla aylaaaaa!! Waar ben je, ik zoek je al de hele dag verdomme!!’’ hoorde ik serkan bezorgd vragen. ‘’Ik leg het je zo uit serkan.. Ik was jou aan het zoeken, dus jij hebt me ook nog steeds een hoop uit te leggen.. ‘’ vervolgde ik er eigenwijs achteraan. ‘’ayla daar praten we straks wel over! Waar zit je nou? het is donker kom je snel naar het hotel? ‘’ vroeg hij bezorgd. ‘’ ik weet niet waar ik precies ben, ik zit nu ergens in een parkje dicht bij het hotel in de buurt of zo. Ik kom er zoo…..’’

voordat ik mijn zin af kon maken, werd er ruw aan mijn haren getrokken waardoor ik de telefoon uit mijn handen liet vallen. Ik schreeuwde van de pijn door het getrek aan mijn haren. ‘’serkannnnnnnn, help!!!!!’’ schreeuwde ik hardop, zodat serkan me kon horen. Maar hoe harder ik schreeuwde, hoe harder er aan mijn haren werd getrokken. De man gooide me op de grond en kwam boven op me liggen. Hij betaste mijn lichaam met zijn smerige poten en scheurde ruw mijn blouse open. Opgewonden begon hij over mijn borsten te wrijven en amuserend kneep hij erin. Ik probeerde hem van me af te duwen, maar het lukte niet omdat hij sterker dan mij was. En net op het moment dat ik opnieuw schreeuwend om hulp wilde vragen, plaatste hij zijn hand op mijn mond, waardoor ik geen woord kon uitbrengen, noch ademen.. Ik zag dat hij mijn broek open probeerde te krijgen en op dat moment flitste mijn leven voorbij en leek het erop dat het einde in zicht was. Verlamd staarde ik naar het gezicht van de man en liet zijn gang gaan…

Ik deed mijn ogen dicht toen hij me betaste onder mijn rok. Hij kreunde boven op me en scheurde mijn slipje kapot. En net op het moment dat hij in me wilde gaan om me te verkrachten, werd hij keihard van achter gepakt, en ruw in zijn gezicht geslagen. De man probeerde zich te verdedigen.. Maar hij werd keihard voor de tweede keer geslagen, waardoor hij bewusteloos naast me terecht kwam. Huilend keek ik serkan aan, die me liefdevol in z’n armen nam en suste dat alles goed kwam. Ik voelde me veilig in zijn sterke armen en zo bracht hij me tillend naar het hotel.
    Aangekomen in het hotel rende ik naar de douche en schrobde ik mijn huid alsof mijn leven ervan af hing. Ik bleef schrobben totdat het rood werd. Huilend bleef ik in bad zitten en liep daarna de kamer weer in en nam plaats naast serkan. Ik bleef nog eventjes huilen.. Maar al gauw werden mijn ogen zwaarder.. En viel uitgeput in slaap..

De volgende paar dagen liepen niet echt soepel, Omdat ik elke dag zweterig wakker werd. Ik kreeg constant nachtmerries over de vreselijke gebeurtenis in het park. Elke nacht nam serkan me liefdevol in z’n armen en zei dat alles goed kwam. Hij kwam op het idee om in het huis van zijn vriend te logeren en ik stemde toe. Het huis was mooi en groot. We voelden ons daar echt direct thuis. serkan had echt aardige vrienden, Dat vertelde ik hem altijd.
    Na een paar weken in dat huis te hebben doorgebracht, eindigde onze huwelijksreis en hadden we nog een dag voordat we naar Nederland terug zouden keren. serkan had een romantisch etentje voorbereid in een lux restaurant. Waar onze laatste dag in Dubai eindigde..
    Voordat etentje had ik alle koffers al ingepakt. De volgende ochtend stonden we vroeg op om ons klaar te maken. serkan leverde de huissleutels weer in bij zijn vriend, en bedankte hem vriendelijk voor zijn gastvrijheid. Daarna reden we met een taxi richting Dubais’ Airport.

Na ingecheckt te hebben. Keken we beide nog 1 keer achterom naar het prachtige landschap van Dubai, die we over enkele minuten moesten verlaten… Verdrietig stapten we onze vliegtuig in, om terug te keren naar Nederland...

Eenmaal in het vliegtuig sloot ik mijn ogen en na een paar uur werd ik wakker gemaakt door een stewardess die me vertelde om snel mijn spullen te pakken, omdat we waren gearriveerd in Nederland..
    Na dat we alles in orde hadden (bagage en dergelijke), werden we opgewacht door ali. Trost vlogen de 2 vrienden elkaar om de nek. Alsof ze elkaal opnieuw jaren niet meer gezien hadden..
    Na nog even te hebben bijgepraat, bracht ali ons naar huis om te rusten..
    Ik merkte dat hij een onbekende weg opreed. En al gauw herinnerde ik me dat we niet meer naar ons oude huis reden, maar richting ons NIEUWE THUIS…

Waar serkan en ayla een ‘’nieuw’’ begin zullen maken..
    Althans : serkan!!:)

#. Avatar van SENORITA
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    233
    devam

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    799
    devaam,.
    (killl(

uA Avatar van 70li
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    11.266
    volgens mij kwam je zelf ook klaar tijdens het schrijven van dit verhaal.
    Canim babam ♥

exceptional
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.041
    Verkloote kinders.

Ay.
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.645
    Citaat Geplaatst door 70li Bekijk reactie
    volgens mij kwam je zelf ook klaar tijdens het schrijven van dit verhaal.
    Vitamintje is Zehra, caktirma;)

uA Avatar van 70li
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    11.266
    Citaat Geplaatst door haababam Bekijk reactie
    Vitamintje is Zehra, caktirma;)
    hahaha olabir bak.
    Canim babam ♥

Premium Lid Avatar van gamze001
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    101
    leuk verhaal devamini beklerizz

Premium Lid Avatar van gamze001
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    101
    heycanla yeni bolumleri bekliyorum plaatss snelll nieuwe vervolgg ik word geil van dit verhaal ;)

Premium Lid Avatar van IsimsizYozgatli
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.669
    Citaat Geplaatst door gamze001 Bekijk reactie
    heycanla yeni bolumleri bekliyorum plaatss snelll nieuwe vervolgg ik word geil van dit verhaal ;)
    oha.
    Türkiye, Türklerindir.
    Türklerden hariç her insan ve her toplum, misafirimizdir. 'NOKTA'

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels