Bekijk op het forum :

Leuke...

Pagina's : [1] 2

cicimsin
21-05-2005, 17:59

Wat vind jij het leukste aan jou relatie die je nu heb of die je had??? Wat ik het leukste vind is dat we elkaars gedachte kunnen lezen...Zelfde gedachten hebben Dat we zo goed elkaar aanvullen... We hebben geen moeilijke omgang! :)

Yazgunesi
21-05-2005, 22:46
Wat ik zo leuk vind? Dat hij zelfs zijn hond meer aandacht geeft :)

cicimsin
22-05-2005, 00:51
Wat ik zo leuk vind? Dat hij zelfs zijn hond meer aandacht geeft :) hmm :) erg apart!

cicimsin
22-05-2005, 00:51
Wat ik het leukste aan mijn relatie vindt, dat hij mij zo erg verrast, met dingen. Kadotjes, ideetjes, Alles wat hij doet is leuk. Ik kan om hem lachen, Hij is grappig lief en cok dusunceli.. Allah herkese boyle bir vriendje/vriendinnetje nasip etsin AMIIN :) Benim varda olmayanlara AMIN :)

MasterTurk
22-05-2005, 08:44

Wat ik zo mooi vind aan mijn relatie. ik kon vanaf dag 1 zeer goed opschieten met mijn vriendin. We denken het zelfde dus kan niet misgaan. Ik ben al goed gekeurd door een aantal familie leden en een vriendin. het gaat de goede kant op. ( hoop ik ) Allah herkese gonlune gore birini versin

godmother
23-05-2005, 13:04
Wat ik zo mooi vind aan mijn relatie. ik kon vanaf dag 1 zeer goed opschieten met mijn vriendin. We denken het zelfde dus kan niet misgaan. Ik ben al goed gekeurd door een aantal familie leden en een vriendin. het gaat de goede kant op. ( hoop ik ) Allah herkese gonlune gore birini versin Amin.. Allah sizi mesut etsin :D

Tinkerbell ^
23-05-2005, 13:13
ik vind dat hij me altijd verrast en altijd met iets nieuws komt... ehm en hij laat me met rust als hij weet dat ik rust nodig heb hij pust me nooit dat vind ik zo fijn :$ hij is het liefste jongen die ik tot nu toe heb ontmoet :$ en hij is er altijd maar dan ook altijd voor me als ik hem nodig heb :$

Tinkerbell ^
23-05-2005, 13:14
owh ja ik ben inatci ve o hep alttan aliyor kalbimi kirmamak icin :D en we denken altijd hetzelfde en er zijn altijd gekke toevals in ons relatie is gewoon kleine leuke dingetjes :D

cicimsin
23-05-2005, 17:22
Amin.. Allah sizi mesut etsin :D dank je wel :)

ImoshMania
23-05-2005, 17:49
alles tot nu toe in mijn huidge relatie:D

XXXXXXXXXX
24-01-2008, 12:21
als je elkaar aankijkt en je weet wat er door hem heen gaat... Of als je even bang bent, of je voelt je niet lekker sana sariliyo met zijn grote armen... oooooooo foooooooooooooooooooof

_arapkizi
24-01-2008, 16:07
Ik vind alles van hem leuk & wat van zijn kant komt.(lo)

Burc
24-01-2008, 16:33
Zelfde humor... kunnen lachen om alles. Zelfs om dingen die pijn doen. Weten wat de ander denkt en daardoor iemand op de meest perfecte manier kunnen verrassen. In mijn geval wist ze heel veel van me. Zelfs nu ze overleden is weet ze me nog te laten lachen met de brieven en dagboeken die ze heeft achtergelaten.

gastje
24-01-2008, 22:04
dat de woorden " ik zou alles voor je doen" geen loze woorden zijn bij hem. Dat ik rust kan vinden, wanneer ik dat nodig heb. Dat hij me altijd aan het lachen kan maken. Dat hij mij leert om positief te denken, en niet op te geven. Dat hij elke dag kookt zonder daarover te zeuren. Dat hij mij het gevoel geeft dat ik belangrijk ben. Dat wanneer ik schreeuw tijdens ruzies, hij toch super kalm blijft, en mij daardoor ook rustig krijgt. Dat hij altijd luistert, en geloof me ik ben echt een kletskous. Jeetje hij heeft het echt moeilijk met mij soms. Maar het is geven en nemen, onun verdigi kadar bende ona veriyorum, saygimla sevgimle, herzaman ona hazir olmam Allah'tan sizede boyle koca dilerim ( aman aman tahtaya vurmayi unutmayin! :)

JanKaas
24-01-2008, 22:10

aan mn vorige relatie: kleine dingen, dat we elkaar bijvoorbeeld op hetzelfde moment een smsje stuurden

Pagina's : [1] 2