Bekijk op het forum :

Shit ik heb gevoelens voor...

Pagina's : [1] 2 3

Pinkcik
18-05-2005, 10:48

Stel je hebt een beste vriend. Leuke jongen waarmee je over alles praat.. je bent helemaal toppie voor hem cunku herzaman derdinde derman en helpt je altijd(wederzijds) alleen je hebt gevoelens voor hem gekregen... Hij is gewoon voor jou de ware.. Hoe pak je dit aan? Ps; voordat mensen dit gaan denken oyle bi durum yok bende:) is maar een topic aklima geldide...

godmother
18-05-2005, 10:50
uyy uyy lastige situatie .. :D ben ilk once agzini arardim, sonra ondan bi cevap alamadigimda hislerimi icime atardim , cunku arkadasligimizi bozmak istemezdim :D

Pinkcik
18-05-2005, 10:53
ja maar lijkt me best erg... stel je voor hij vertelt je alles over zijn vriendin enzo... valla ik zou kapot gaan.... het komt namelijk heel vaak voor dat meiden vooral gek worden op beste vrienden.. ondan cikardim bunu foruma...

godmother
18-05-2005, 11:07
jah dat is wel zo .. heel veel meisjes krijgen gevoelens voor hun beste vrienden.. maar weetje dit is ook een paar keer bij mij gebeurd. Had ik echt een goeie vriend , we deelden alles etc etc Toen bleek het te zijn dat hij verliefd op me was , en dan verpesten ze alles :s ik wou vrienden blijven maar dat kon uit eindelijk niet (volgens hun) dit is me een paar keer overkomen , een van me vrienden zelfs die mij alles vertelde enzo die vertelde mij dat hij me erg leuk vond en omdat ik nee zei want ik had namelijk een vriend was hij helemaal naar Belgie "gevlucht" door mij .. :s:s:s

Pinkcik
18-05-2005, 11:08

ja man.. erg ama napcan zorla guzelik olmaz toch:)

godmother
18-05-2005, 11:10
jah is toch zo .. echt raar zijn sommige mensen , ze waarderen die vriendschap die hebben niet eens

Son-r
18-05-2005, 11:23
bij mij is het nooit gebeurt ik zie al mijn vrienden als mijn broertjes of broers en vriendinnen als me zus of zusje daar kan je toch niet verliefd worden ow ja je wordt niet zomaar een vriend of een vriendin want weet wat voor pislikler op de wereld zijn maatennaaiers genoeg.

ImoshMania
18-05-2005, 11:34
vrienden blijven vrienden bro's sistah's meer niet..... ma gönül ****** dinlemez dus heb het wel een keer meegemaakt dost dedigim biri bana baska gözle bakmisti o olaydan sonra sogudum ondan

YALNIZKURT66
18-05-2005, 12:53
neden sogudun yanlis yapmamiski senin dedigin gibi gonul ****** dinlemez adam cesaretliyimis soylemis vrienden blijven vrienden bro's sistah's meer niet..... ma gönül ****** dinlemez dus heb het wel een keer meegemaakt dost dedigim biri bana baska gözle bakmisti o olaydan sonra sogudum ondan

MiSs_aDaNa01
18-05-2005, 15:56
Het is een moeilijke situatie..Maar ik denk dat ik er ALLES maar dan ook alles aan zou doen om er overheen te komen..Ik zou mijn gevoelens dan absoluut niet uiten denk ik..Want het is dan zo moeilijk om het vriendschap nog voort te zetten..Alleen als ik zeker zou weten dat het wederzijds is, zou ik het hem vertellen... Dit soort dingen gebeuren eigenlijk altijd..Een meisje en jongen kunnen eigenlijk nooit echt alleen vrienden blijven, altijd krijgt de 1 wel gevoelens voor de ander..Daarom ben ik ook nooit "te" close met een jongen....

Pinkcik
18-05-2005, 16:10
als zoiets mij zou gebeuren.. ik verliefd worden op me beste vriend... acik acik soylerdim gevolgen zijn misschien niet leuk maar ik vind het ook niet leuk als ik er hele dag mee zit als hij weer eens over een leuk meid praat.. het is heel makkelijk te zeggen anlatirim maar ermee zitten zou ik niet willen. en misschien durfde hij het ook niet tegen je te zeggen.. en w8te hij totdat jij het ging doen:D haha ff positief over negatief: ben sana o gozle bakmadim je bent me beste mattie... dan zou dit wel erg zijn ama unutma er zijn meer jongens:)

ImoshMania
18-05-2005, 16:58
neden sogudun yanlis yapmamiski senin dedigin gibi gonul ****** dinlemez adam cesaretliyimis soylemis onca zaman nerdeymis dost gibi yaklasip baska gözle bakan bana yaramaz bastan söyleseydi nese..

DeliciQ
23-05-2005, 17:07
ik zou het uiteindelijk wel vertellen, moeilijk maar als je er elke dag mee zit elkde keer als je hem ziet hem met een ander oog bekijkt zonder dat hij het weet vind ik erger... als hij het dan afkeurt ben je niet de oude goeie vrienden meer misgien maar dan weet je zijn antwoord en is het makkelijker om er over heen te komen... kimsenin basina gelmezsin..:(

godmother
24-05-2005, 10:29
vrienden blijven vrienden bro's sistah's meer niet..... ma gönül ****** dinlemez dus Ask laftan anlamaz ;)

Yazgunesi
24-05-2005, 11:45

Zoveel mogelijk uit zijn buurt zijn en hopen dat die gevoelens vanzelf weggaan :)

Pagina's : [1] 2 3