Bekijk op het forum :

Speelt uiterlijk ook een rol?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Re_Player
17-05-2005, 23:28

Meestal zeggen meisjes innerlijk is belangerijk uiterlijk niet maar ik denk dat uiterlijk ook een rol speelt? En volgens jullie?

Betul
18-05-2005, 00:59
ik let toch veeel meer op innerlijk..en als uiterlijk ook goed is..dan is dat leuk meegenomen, maar het is niet een eis.

Tinkerbell ^
18-05-2005, 07:48
zeker speelt uiterlijk een rol maar ik hoef geen topmodel als vriend ofzo hoor als hij maar een beetje verzorgt uitziet maar innerlijk is wel veel belangrijker voor me want als hij oud en gerimpeld is dan is hij ook lelijk :$

TurKy_LadY
18-05-2005, 08:43
Jaaa Ik Vind uiterllijk Niet zo belangrijkk... innerlijk vind ik belangrijker ama hij moet wel b-tje stylee hebben yanii :D.. uiteindelijk niet iedereen is perfect he (A)

Pinkcik
18-05-2005, 10:45

OPGELET!! wil je kans maken bij mij(wejow kapsones neej valla ik dol beetje) Dan moet je er verzorgd uitzien anders zijn dan andere jongens.. dit kan zijn rood haar:) mAHUHA ofzo nebilim andere style... ik ben zelf ook een beetje apart en het moet matchen toch... uiterlijk speelt wel een rol... kom op mensen niet slap lullen neej boeit me niet filan diye kendinizi kandirmayin:) eerst oogopslag is uiterlijk daarna innerlijk natuurlijk zijn er uitzonderingen,... zoals een beste vriend van je ofzo die je bv elke dag ziet en verliefd op hem wordt

Son-r
18-05-2005, 11:25
uiterlijk beoordeeld je in de maatschappij innerlijk geven ze totaal niet om jongens zoeken een mooie meisje om er over optescheppen anders om ook ik zeg niet dat ze het allemaal doen maar meestal wel. bij mij is uiterlijk mooi meegenomen. innerlijk daar gaat het om. want disi guzel olur ama ici boksa disi tam bombok. peace. 2 yuzlu mavtukatlar

ImoshMania
18-05-2005, 11:32
innerlijk daar draait het bij mij om en als het een superlekkerding is.. mooi meegenomen:D

DeliciQ
18-05-2005, 17:41
ja innerlijk gaat het zeker om maar als hij ook egt knap is mooi tog:D ama birini beyenmezsen (goed niemand is lelijk..) gewoon bazen icin isinmaz ozaman bence nekadar iyi olursa olsun sevemezsin...

ayto85
18-05-2005, 17:52
JA, uiterlijk speelt de eigenlijk de grootste rol. Ik bedoel je kijkt toch meestal naar de uiterlijk van iemand voordat je met die gene kennismaakt. En later begin je naar de innerlijk te kijken, of de innerlijk ook zo knap is als de uiterlijk of andersom ;)

cicimsin
18-05-2005, 18:40
JA, uiterlijk speelt de eigenlijk de grootste rol. Ik bedoel je kijkt toch meestal naar de uiterlijk van iemand voordat je met die gene kennismaakt. En later begin je naar de innerlijk te kijken, of de innerlijk ook zo knap is als de uiterlijk of andersom ;) Inderdaad ben met je eens... Maar bij mij speelt uiterlijk niet zo'n grote rol. Ik vind dat de eerste blik op een persoon al meeste verteld hoe dat persoon eruit ziet. Maar je kijkt toch daarna naar innerlijk van een mens.

ayto85
18-05-2005, 18:42
Inderdaad ben met je eens... Maar bij mij speelt uiterlijk niet zo'n grote rol. Ik vind dat de eerste blik op een persoon al meeste verteld hoe dat persoon eruit ziet. Maar je kijkt toch daarna naar innerlijk van een mens. Ik kijk mesela wel eerst naar de uiterlijk, het moet toch wel zo zijn dat het iemand is op wie je valt kwa smaak(uiterlijk) :D tanisdigindada leer ik zijn innerlijk kennen... ma jah simdiye kadar tam huyu huyuma suyu suyuma biri cikmadi :(

cicimsin
18-05-2005, 18:49
Ik kijk mesela wel eerst naar de uiterlijk, het moet toch wel zo zijn dat het iemand is op wie je valt kwa smaak(uiterlijk) :D tanisdigindada leer ik zijn innerlijk kennen... ma jah simdiye kadar tam huyu huyuma suyu suyuma biri cikmadi :( Ja je heb gelijk... Mijn smaak kan erg verschillen :D.. Maar toch eeste indruk is meestal belangrijkste hoor :) Ben buldum vallah ik klaag helemaal niet.. insallah sende bulursun ;)

Re_Player
18-05-2005, 19:13
Cicimsin en ayto ik geef jullie groot gelijk je kijk op eerste instantie naar uiterlijk dan naar de innerlijk. Niet dat iemand lelijk is maar smaak verschillen he je kan vriendin hebben volgens jou is ze mooi maar volgens iemand anders juist niet ?

cicimsin
18-05-2005, 19:18
Cicimsin en ayto ik geef jullie groot gelijk je kijk op eerste instantie naar uiterlijk dan naar de innerlijk. Niet dat iemand lelijk is maar smaak verschillen he je kan vriendin hebben volgens jou is ze mooi maar volgens iemand anders juist niet ? Inderdaad ;) bana dunya guzeli... baskasina daha farkli ..

Shadina
18-05-2005, 23:07

Niemand kijkt alleen maar naar het innerlijk. Iemand die zegt dat hij/zij het uiterlijk niet belangrijk vindt, en alleen maar naar het innerlijk kijkt, liegt sowieso. Het uiterlijk (+uitstraling) is je eerste indruk. Als die al niet goed is.. kijk je gewoon verder. Tenzij het een vriend/vriendin van je is. Het is gewoon een feit dat je eerder geinteresserd bent in iemand (die je niet kent) die er wat beter uitziet dan iemand die er niet zo goed uitziet. Tuurlijk hoeft hij geen topmodel of wat dan ook te zijn, maar als je een lelijk persoontje ziet denk je niet van.. die wil ik wat beter leren kennen. Ik zeg nu niet dat innerlijk niet belangrijk is, het moet gewoon allebei in orde zijn. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als hij/zij geen hersenen/karakter of wat dan ook heeft, houdt het meteen op.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11