Bekijk op het forum :

Kiz isteme, om hand vragen terwijl ze elkaar niet eens kennen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

KaRaKaN
16-12-2005, 12:40

Geachte hababam leden zoals het tegenwoordig nog steeds wel eens gebeurd gaan mensen voor hun zoon op zoek naar een bruid. Wat nog steeds wel eens voorkomt is dat de jongeren elkaar niet eens kennen en dan komt de familie van het jongen op bezoek bijv. bij jou en dan vraagt ie om je hand. Mijn vraag is voor de dames wat zouden jullie ervan vinden als iemand jou om je hand vraagt terwijl je hem niet eens kent? Wat zouden jullie ervan vinden als het je eigen zusje was? Wat k erover denk, als het bij mijn zusje zoiets zou gebeuren en ik ben op dat moment thuis............ Ik trap ze echt wel het huis uit!!! Het is geen supermarkt hier, dat je komt kijken en dan iets komt kopen. Wat denken jullie hierover.

GIR-GIR-KADIRRR
16-12-2005, 12:55
Sonuna Kadar Arkandayim Koc Haklisin Bende Aynen Oyle Yapardim!! Bu Ne Len Hangi Devirde Yasiyoruz Saygilaaar

Nil_Amora
16-12-2005, 14:17
Het ligt eraan vind ik... Tuurlijk is het wel beetje ouderwets ensjow, maar het kan ook heel goed uitpakken.. Als iemand je hand komt vargen is het niet een Must dat je gelijk jah moet zeggen,, je kan bijvoorbeeld aangeven dat je wel kennis wil maken dit dat,,, en wie weett...

Aze
16-12-2005, 14:22
Ik zou me wel gevleid voelen :D Haha nee joh, zulke gasten denken dat ze echt iets zijn.. Ze moeten eens durfen, zoals karakan zei; tis geen supermarkt.

TurKy_LadY
16-12-2005, 15:07

hahaha iemand die mij niet kent komt mijn handd vragenn.. pffff.. vallah doe maar nie ik zou gek wordenn....:D:D

Papatya
16-12-2005, 16:32
Abime birakmadan evi dagitirdim en die mensen eruit schoppen. Ik zou me niet eens vereerd voelen omdat er mensen langskomen om mijn hand te vragen, el istiyorsaniz buyrun size tokat zou ik zeggen. Ik zie het eigenlijk meer als een belediging als ze zouden langskomen. Zoals karakan al zei het is geen supermarkt waar je ff wat gaat halen.

Sexy_Muhtar
16-12-2005, 17:05
Als ene van der illegaal zou komen zou ik em wel het huis uitgooien, maar als er een jongen komt die hier is opgegroeid en doet het niet voor paspoort, dan is het een ander verhaal.. Sexy Muhtar

a-Cayip_$eY
16-12-2005, 22:26
Wat nou supermarkt..sana noluyor.. Belki kardesinin gonlu vardir je weet t nooit, IK ken meiden die er niet over klagen..Ik zou denk ik zelf er ook niet over klagen, als ik vind dat ik er aan toe ben. Elkaar kennen kan je ook tijdens je verloofingsperiode, klikt het niet? Dan dump je die gene gewoon simpel zat..!! Gorucu usuli is gewoon heel normaal, face it.. OOk al klinkt het dom en abnormaal het is gewoon normaal in onze cultuur.. En trouwens meestal is het voor meiden of voor jongens die egt over hun tijd zijn en die gewoon wanhopig de eeste de beste nemen..

KaRaKaN
17-12-2005, 00:30
banami noluyor? Ik mag toch ook wel beslissen wat wel of niet goed voor haar is? En een beetje een fatsoenlijk denkend MAN doet zoiets niet;) (dus zonder het meisje te kennen om hand vragen) Tanimadigi kiside nasil gonlu oluyor anliyamadim,

MONDY
17-12-2005, 01:05
er zijn genoeg huwelijken uitgekomen die goed lopen en ken genoeg huwelijken waarbij de jongen en meisje elkaar eerst kenden en trouwden en na 1 jaar zat waren.

a-Cayip_$eY
17-12-2005, 16:53
banami noluyor? Ik mag toch ook wel beslissen wat wel of niet goed voor haar is? En een beetje een fatsoenlijk denkend MAN doet zoiets niet;) (dus zonder het meisje te kennen om hand vragen) Tanimadigi kiside nasil gonlu oluyor anliyamadim, Gonul buuu... :p je hebt het niet in de handd

KaRaKaN
17-12-2005, 16:59
:d

bangbang
17-12-2005, 20:13
Kizlar zijn toch ooo zooo geemancipeerd, nou get your ass over here en kom mijn hand vragen, ik ga nieeeeemand vragen, wat denken ze wel niet, gelsin sorsun bende tuzlu kahvemi yaparim:D

Zehra_38_
18-12-2005, 01:26
Kizlar zijn toch ooo zooo geemancipeerd, nou get your ass over here en kom mijn hand vragen, ik ga nieeeeemand vragen, wat denken ze wel niet, gelsin sorsun bende tuzlu kahvemi yaparim:D HAHAHHAAHAH TAbi TAbi... Senide gorcez Fred:)))) Buyuk konusani cok duydum ben(yez) mijn vriend zij dat ook OOOOOiiiiiittttttt Zij moeten mij hand komen vragen diye.. Ama simdi,.. LAAT me Alsjeblieft komennn jou hand vragen HAHAHAHAH

_CaNiSi_
18-12-2005, 15:50

slm arkadaslar, dit is nou een goeie vraag ! Bende acayip-sey'e katiliyorum, het is de gewoonste zaak van de wereld eigenlijk, het hoort bij ons in de cultuur. Aslinda moeten de dames zich vereerd voelen als iemand hun om de hand komt vragen, ben sahsen boyle dusunuyom. Belki kimslerden sormus sorusturmus olabilir, ve duymustur iyi kiz diye ve gelip istemis, kim iyi bi kiz bulsa istemezki ?? Ve aslinda islamiyette yani inancimizda bu cok dogal birsey.Aslinda boyle olmasi lazim, sen bakma simdiki zaman insanlarina. Nou vind iedereen het heel normaal dat je zelf iemand moet vinden door te praten , te daten enz.. Aslinda bunlarin hepsi gunah, zina oluyor. Oke ik vind het ook heel storend , vooral als je in turkije op vakantie bent, komen ze je om de hand vragen, jonge denk ik dan , ik ken je niet , en jij mij ook niet, iki gunde ne gordun de ne istemeye geldin?? Maar zo is dat nou eenmaal..Birakin gelsinler tuzlu kahvelerini icsin ve gitsinler..Birakin kizmayi da gonul yapin ...bosverin kizlar..gelsin istesinler , sen istemedikten sonra , kimse seni zoral vermiyor zaten toch!! Neyseh selametle, yanlisim varsa duzeltin arkadaslar ...doei doei canisi

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11