Bekijk op het forum :

Je wordt maar 1 keer verliefd in je leven!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Baron
05-02-2006, 14:00

NOU MENSEN HOE DENKEN JULLIE HIEROVER...(on)

BuBLiCiouSz
05-02-2006, 14:03
niet mee eens..:D

cicimsin
05-02-2006, 14:05
hmmm .. dat is echt lastig! ik denk ook maar 1x verliefd wordt.. dan bedoel ik echt echt verliefd :D je kan later wel gevoelens krijgen voor iemand.. maar super duper verliefd 1 x!

MasterTurk
05-02-2006, 14:05
ook niet mee eens. Je zult wel verliefd worden maar ga je hetzelfde gevoel krijgen als je eerste liefde. Ik denk het niet Je eerste liefde is altijd speciaal. En het geeft je een heel ander gevoel

BuBLiCiouSz
05-02-2006, 14:06

Ik heb me eerste liefde al vergeten hoor..:D:D

MasterTurk
05-02-2006, 14:09
Ik heb me eerste liefde al vergeten hoor..:D:D Was het dan zo erg :D Ik wens iedereen veek sterkte in hun nieuwe relatie. moge die heel lang duren

cicimsin
05-02-2006, 14:14
ook niet mee eens. Je zult wel verliefd worden maar ga je hetzelfde gevoel krijgen als je eerste liefde. Ik denk het niet Je eerste liefde is altijd speciaal. En het geeft je een heel ander gevoel ik zeg zelfde dingen met andere worden... :S echt verliefd wordt je maar 1 x

MasterTurk
05-02-2006, 14:15
ik zeg zelfde dingen met andere worden... :S echt verliefd wordt je maar 1 x Dus??

cicimsin
05-02-2006, 14:21
Dus?? duss.. niks! yani .. wat bedoel jij met je dus?

MasterTurk
05-02-2006, 14:28
duss.. niks! yani .. wat bedoel jij met je dus? Je zegt met je quote eigenlijk ik heb het zelfde gezegd waarom zeg jij het dan ook. Althans zo komt het over. Verder bedoel ik er niks mee

MaXSeL
05-02-2006, 14:35
ik ben nu zelfs op 2 meisjes tegelijk verliefd hahahah dus kben het zker niet mee eens

MaXSeL
05-02-2006, 14:37
hmmm .. dat is echt lastig! ik denk ook maar 1x verliefd wordt.. dan bedoel ik echt echt verliefd :D je kan later wel gevoelens krijgen voor iemand.. maar super duper verliefd 1 x! nou ik denk dat je toch wel weer super duper :D verliefd kan worden hoor.. dusunsene et gaat uit na jaren relatie ( je was heel erg verliefd) ..en na een tijdje kom je weer iemand tegen, en met diegene zal je zelfs trouwen of zo..dan ben je toch ook wel super verliefd

cicimsin
05-02-2006, 14:38
nou ik denk dat je toch wel weer super duper :D verliefd kan worden hoor.. dusunsene et gaat uit na jaren relatie ( je was heel erg verliefd) ..en na een tijdje kom je weer iemand tegen, en met diegene zal je zelfs trouwen of zo..dan ben je toch ook wel super verliefd ik zal erg eerlijk zijn ... wat ik voor mijn eerste liefde voel dus mij 1e vriendje waar ik super duper verlifd op ben.. voel ik niet voor masterturk! Kijk master i anders voor mij .. was wel verliefd en ik hou wel van hem .. maar was niet helemaaaaaalll super duper verliefd op hem .. dat heb ik 1x gehad en denk niet dat het normaals zal gebeuren..

BuBLiCiouSz
05-02-2006, 14:39
Was het dan zo erg :D Ik wens iedereen veek sterkte in hun nieuwe relatie. moge die heel lang duren H0e erger hoe beter voor mij..(A):D Nu ga je me voor gek verklaren..:D

MaXSeL
05-02-2006, 14:40

ik zal erg eerlijk zijn ... wat ik voor mijn eerste liefde voel dus mij 1e vriendje waar ik super duper verlifd op ben.. voel ik niet voor masterturk! Kijk master i anders voor mij .. was wel verliefd en ik hou wel van hem .. maar was niet helemaaaaaalll super duper verliefd op hem .. dat heb ik 1x gehad en denk niet dat het normaals zal gebeuren.. oow tamam dan spreek je uit ervaring, niks daarop te zeggen, kheb er geen ervaring mee, Ik d8 alleen dat het zo zou kunnen zijn.. Maar ik dacht dat masterturk jouw eerste vriendje was....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6