Bekijk op het forum :

Nieuwgsierig??

cicimsin
03-02-2006, 00:24

Hallooo hababamcilar.. Nou vandaag toen ik radio aan het luisteren was.. hadden ze het over nieuwsgierigheid?? Vinden jullie nou dat meisjes erg nieuwsgierig zijn of jongens?? Zo ja, waarom vind je dat?? Of weet jij van je zelf dat je erg nieuwsgierig ben?? Waar ben je erg nieuwsgierigheid naar? Of in je relatie.. wie van van jullie is meeste nieuwsgierigste??? VInd jij dat nieuwsgierigheid .. tot bemoeizucht leid?? JA waarom vind je dat?? Nou, ik weet dat ik erg nieuwsgierig ben... Ik bel bijv. me vriend regelmatig op om te kijken wat hij aan het doen is of als hij iets gaat doen met wie :D Onder mijn vrienden ben ik gelukkig niet enige die erg nieuwsgierig is :D heb een vriendin diee nog erger is dan mij (yez) dan praten we over wat we hebben meegemaakt enz.. ben benieuwd .. groetjes cicimss.. (zw)

Aze
03-02-2006, 10:57
ja ik vraag altijd te veel, sommige worden gek van mij

ImoshMania
03-02-2006, 11:07
Ieder mens is wel ooit nieuwsgierig denk ik. Ben bijvoorbeeld sevdigimi acaip kiskanirim, niet omdat ik heb niet vertrouw ofzo maar dat gaat automatisch.. Yani bazilari TE extreem kiskanc oluyorlar, yani dit mag niet, dat mag niet onada karsiyim..

Chunkstar
03-02-2006, 18:06
Ieder mens is wel ooit nieuwsgierig denk ik. Ben bijvoorbeeld sevdigimi acaip kiskanirim, niet omdat ik heb niet vertrouw ofzo maar dat gaat automatisch.. Yani bazilari TE extreem kiskanc oluyorlar, yani dit mag niet, dat mag niet onada karsiyim.. hihihi ik ben als het om bepaalde onderwerpen gaat ook heel nieuwsgierig maarja zoals imoss zei je moet je grenzen kennen