Bekijk op het forum :

Turkse Meisje uit Turkije of NL

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Son-r
14-05-2005, 01:39

Ik heb een vraag als je deze vraag aan iemand stelt is gelijk de hel uitgebroken wat vinden jullie ervan een turkse jongen trouwt met een meisje uit turkije en een meisje hier met een jonge van daar er was eens een discusie op tv met deze stelling toenw as het bijna oorlog. hebben de jongens liever een meisje van eigen bodem en andersom ok wat is het. zijn ze daar veel vertouwbaarder of zzijnde meisje daar veel beter. Nogmaals is maar een topic dus hoef geen geweren te pakke en elkaar afmaken.

RuzgarGulu
14-05-2005, 12:19
Vroeger zeiden ze dat de Turkse meisjes in NL veel brutaler en veel vrijer waren. Yok neymis erkeklerle flikflooien en dit dat. Als ik nu naar de meisjes in Turkije kijk, dan zie ik dat het alleen maar erger is. Köylerde bile köse basinda öpüsmeler. Niet dat het hier niet gebeurd, maar het is niet zoals ze beweren dat de meisjes het in Turkije niet doen of dat de meisjes in NL erger zijn. Ik denk dat wanneer je met iemand uit Turkije gaat trouwen je 2x moet nadenken. O kisi seninle avrupa sevdasi icin mi evleniyo of echt omdat diegene van jou houdt.

YALNIZKURT66
14-05-2005, 13:08
ja maar geef mij maar liever eentje uit tr nedeni kuturunu bilir en azindan orf ve adetlerini bilir en geloof me noumaar hier zijn ze ook echt vrijer in alles

Betul
14-05-2005, 13:18
Generalisering!!!

YALNIZKURT66
14-05-2005, 13:57

heb ik ongelijk dan zeg jij het eens

RuzgarGulu
14-05-2005, 14:02
ja maar geef mij maar liever eentje uit tr nedeni kuturunu bilir en azindan orf ve adetlerini bilir en geloof me noumaar hier zijn ze ook echt vrijer in alles Ne kadar cok Tr'den istesende, de meisjes daar hebben andere gewoontes. Kulturu bilirmis; dit vind ook niet kloppen. Die meisjes weten ook niet altijd wat hun cultuur precies is. De meisjes in NL zijn misschien wel vrijer, maar scheer niet iedereen over een kam. In feite geldt dit ook voor de meisjes in TR. Iemand uit TR en iemand uit NL verschillen in veel opzichten. Het is net een beetje dat er mensen uit twee verschillende culturen met elkaar trouwen.

DeliciQ
14-05-2005, 14:03
hoezo weten turken in turkije meer van hun '' örf ve adetleri ''.. goed misgien wel maar ik ken ook genoeg die zo dolgraag een '' europeese turk '' zouden zijn dat ze hun eigen cultuur niet meer mogen.. en ik voel me beledigd 23Treurig5 .. en dat de meiden hier veel vrijer zijn is een deel van opvoeding vind ik, in turkije doen meiden jonger dan ik zulke dingen he.. ik wil er niet aandenken.. mensen in turkije zijn niet altijd de eerste het beste.. het ligt gewoon persoonlijk.. tuurlijk ligt het ook aan de omgeving waar je leeft maar omgeving in turkije bestaat ook niet allemaal uit aleen maar goede moslims of wat dan ook..

YALNIZKURT66
14-05-2005, 14:08
ya benim sana lafim yok jij hebt wel gelijk maar simdi burda ic ice oldugumuzdan weten we alles bijna van elkaar yani ordakiler dahada kotu olsalarda gormuyor duymuyor bilmiyoruz anlatabildimi bilmem

DeliciQ
14-05-2005, 14:11
ik heb een familie jonge was 26 ong. en is getrouwd met een meid uit turkije.. ze zijn 2 jaar verloofd geweest en ze '' hielden '' egt van elkaar.. de jonge heeft zich kaopt gewerkt om die meid hier te brengen neyse dugun filan evlendiler.. die jonge werkte heel hard 6 dagen per week, hij kwam moe thuis en toen gingen ze ook nog uit om die meid naar zn zin te maken.. maar het was niet genoeg voor haar blijkbaar.. ze dacht toen ze hier kwam waarschijnlijk dat ze de hele dag lol zou hebben en zou feesten ofsow.. na een huwelijk van 2 WEKEN is ze terug vertrokken naar turkije toen haar man aan het werken was.. hij komt thuis en ziet een brief van hoi sgat ik ben met mn broer naar turkije, ik ga van je scheiden.... dit doen dus meisjes die uit turije komen, ik ken zo nog wel een paar gebeurtenissen, ik vind het gewoon te erg voor worden die man was gek op haar kizin niyeti baskaymis demekki seven insan biraz katlanmayi bilir en dnek s na EEN HUWELIJK VAN 2 WEKEN EN HET IS AL AFGELOPEN:s:@

RuzgarGulu
14-05-2005, 14:12
ya benim sana lafim yok jij hebt wel gelijk maar simdi burda ic ice oldugumuzdan weten we alles bijna van elkaar yani ordakiler dahada kotu olsalarda gormuyor duymuyor bilmiyoruz anlatabildimi bilmem Dus jij bent bang dat ze later gaan zeggen, senin esin böyle böyle, onunla bununla cikti, söyle böyle yapti? Milletin agzi poset degil, buzesin. TR'den aldigin bi kizinda gecmisi "iyi" degilse, dan komen ze dat hier ook wel te weten hoor. Ne demisler, yerin kulagi vardir.

DeliciQ
14-05-2005, 14:15
ya benim sana lafim yok jij hebt wel gelijk maar simdi burda ic ice oldugumuzdan weten we alles bijna van elkaar yani ordakiler dahada kotu olsalarda gormuyor duymuyor bilmiyoruz anlatabildimi bilmem daar weten ze juist alles van elkaar.. als ik daar buiten rondloop zeggen vrouwen die ik tegen kom van wat doe je buiten alleen gan naar huis.. dat probleem heb ik hier dus niet en ik vind het heel dom van die vrouwen.. is me zo vaak overkomen een keer zei gewoon zo tegen die vrouw: teyze kusura bakma ama niyetim evde oturmak olsaydi hollandada otururdum ben buraya gezmeye geldim.. kadin neye ugradigina sasirdi..:D ya als ik daar met jogens was ofsow aan het flirten of wat dan ook hadi neyse dicem ama carsiyi geziyorum mag dat ook nie meer,,:(

cicimsin
14-05-2005, 15:08
ja maar geef mij maar liever eentje uit tr nedeni kuturunu bilir en azindan orf ve adetlerini bilir en geloof me noumaar hier zijn ze ook echt vrijer in alles Wil jij zeggen dat meisjes hier uit NL geen orf of adet weten ??? Klopt niet echt... dat hangt van je familie / ouders af of je die allemaal mee krijgt... Ik mijn (meeste meisjes) geval krijgen die wel mee.. Meestal TR gelen ya cok saf olurlar (alles pikken) of juist erg bijdehand (niks pikken).... Mijn mening!

Betul
14-05-2005, 16:47
heb ik ongelijk dan zeg jij het eens tuurlijk heb je ongelijk, er zijn wel degelijk meiden in Nl..die aan je zogenaamde ''eisen'' zullen voldoen.

Betul
14-05-2005, 16:49
Wil jij zeggen dat meisjes hier uit NL geen orf of adet weten ??? Klopt niet echt... dat hangt van je familie / ouders af of je die allemaal mee krijgt... Ik mijn (meeste meisjes) geval krijgen die wel mee.. Meestal TR gelen ya cok saf olurlar (alles pikken) of juist erg bijdehand (niks pikken).... Mijn mening! idd cicimsin, ik sluit me bij je mening aan.. en weetje als we zeggen dat de meisjes hier niets weten over de turkse cultuur, taal en dergelijke,,, way o zaman burdaki turk erkeklerinin haline..onlarin durumu dahada vahim...

MasterTurk
14-05-2005, 16:54

ja maar geef mij maar liever eentje uit tr nedeni kuturunu bilir en azindan orf ve adetlerini bilir en geloof me noumaar hier zijn ze ook echt vrijer in alles Hier krijgen ze adem ruimte. En als je iemand uit turkije neemt. waarom trouwt ze met je. Echt uit liefde of alleen maar naar NL komen en zodra ze een verblijfvergunning heeft jou dumpen en gaan doen wat ze wilt. Geef maar iemand uit NL dan weet ik hoe ze is. Wij leven ook in NL en je weet wat er rond gaat hier. En geloof me er zijn hier echt wel meisjes die 100x keer beter zijn dan sommige meiden uit Turkije.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9