Bekijk op het forum :

Een aanrader tegen Mee eters of puistjes

Cicekgirl
04-01-2006, 13:37

Dag meiden! Ik heb pas een nieuw gezichts product gekocht en aangezien ik al vele heb gebruikt had ik stiekem toch geen hoop meer om iets te vinden tegen kleine mee eters (ik ben erg ijdel wat dat betreft ) Maar wat ik nu heb gehaald werkt echt, mijn gezicht is erg gaaf en tijdens mijn mentruatie krijg ik wel een paar puistjes, maar die zijn ook binnen no time uitgedroogt. Het is ook een aantal vrienden van mij opgevallen dat mijn gezicht er erg glad en schoon uitzien. Nou het product is van Vichy en het heet Normaderm. Dit product bestaat uit 4 delen.. scrub, gelwash, lotion en creme en ik heb alleen de laatste drie genomen ze waren bij elkaar 31 euro. Vihy is alleen verkrijgbaar bij de apotheek.. en geloof me het helpt! ik ben niet zo enthousiast dat ik reclame ga maken maar, nu dus wel cicekgirl power

KaRaKaN
04-01-2006, 13:50
hm, maar een keer proberen... ik heb er ook best wel last van

amber
05-01-2006, 13:19
Dag meiden! Ik heb pas een nieuw gezichts product gekocht en aangezien ik al vele heb gebruikt had ik stiekem toch geen hoop meer om iets te vinden tegen kleine mee eters (ik ben erg ijdel wat dat betreft ) Maar wat ik nu heb gehaald werkt echt, mijn gezicht is erg gaaf en tijdens mijn mentruatie krijg ik wel een paar puistjes, maar die zijn ook binnen no time uitgedroogt. Het is ook een aantal vrienden van mij opgevallen dat mijn gezicht er erg glad en schoon uitzien. Nou het product is van Vichy en het heet Normaderm. Dit product bestaat uit 4 delen.. scrub, gelwash, lotion en creme en ik heb alleen de laatste drie genomen ze waren bij elkaar 31 euro. Vihy is alleen verkrijgbaar bij de apotheek.. en geloof me het helpt! ik ben niet zo enthousiast dat ik reclame ga maken maar, nu dus wel cicekgirl power Op de mocro site staat precies hetzelfde...WOORD VOOR WOORD!!!Bizar hoor:|

Cicekgirl
05-01-2006, 14:09
Op de mocro site staat precies hetzelfde...WOORD VOOR WOORD!!!Bizar hoor:| Ben de zelfde gebruiker :D

amber
05-01-2006, 15:41

Ben de zelfde gebruiker :D Okee dan:D , ik dacht al...

Chunkstar
02-02-2006, 21:10
Je koopt tog alleen maar hoop is allemaal ilusie