Bekijk op het forum :

Gevooell... Verstand...??

Pagina's : [1] 2 3 4

TurKy_LadY
15-12-2005, 19:19

Stel je voorr....? Je hebt altijd een goeie leventje gehad omdat jij een verstand bezit die jou raad geeft.... maaar op een dag kom je in een situatie terecht *Liefde* Bij liefde zeggen gevoel en verstand juist het tegenovergestelde van elkaaar... Je gevoelens voor deze persooon zijn nogall sterkkk dat je er niet omheen kan... het is steeeds allen maar jouw gelieefdee... Maaar je verstand keurt deze persooon aF omdat er geen toekomst in zit met deze persooon... ( De reden dat je geen toekomst ziet bijvoorbeeld... Zit in het drugslevenn..,, te verree afstand van elkaaar...,meisjeee heeft en nogal slegt verledenn gehad...,,Lagee opleiding.., geen diploma het kan van alles zijn wat je maar kan bedenkenn...) Wat doe Je dann? Volg jij je Advies van Je gevooell... Of volg jij je advies van jouw verstannddd??

bangbang
15-12-2005, 19:24
Ben yasadim bunu, ik koos voor verstand en sloopte daarbij mijn hart eruit en daarmee is de liefde voor mij altijd weggevlogen..

MeryemCe
02-01-2006, 18:40
Ik zou kiezen voor mijn verstand,want stel je bent helemaal verliefd op elkaar en het komt zo ver dat jullie met elkaar gaan trouwen en die jongen/meisje bezit nog steeds zijn slechte eigenschappen, mischien is het 1/2 maanden wel leuk, maar daarna kunnen er grote problemen ontstaan. in de ergste geval neem jij ook de slechte eigenschappen over zoals drugs, maar is dat niet zo dan ga je elke keer bijv om geld ruzie maken, als jij bijv wel een goeie baan heeft en hij niet dan ga je elke keer zeuren. Het beste is VERSTAND!!!(yez)

NuRLu
03-01-2006, 01:49
ik heb het ook meegemaakt ik had 3 jaartjes met een jonge hoewel ik wist dat het niks zou worden als we zouden trouwen...hij was een grote player in die 3 jaartjes ging hij wel 20 keren vreemd geen diploma ofso geen vaste baan toch hield ik van hem...na 3 jaartjes kwam die naar me toe en zei dat ie van iemand anders hield namelijk zijn ex :) ik heb nu echt spijt dat ik mijn verstand niet gebruikt heb :S

nehir
03-01-2006, 14:25

VERSTAND...VERSTAND... EN VERSTAND(yez)

Kelebek.
03-07-2007, 23:58
Ik denk dat bij het verliefd zijn meestal het gevoel wordt achterna gelopen. Omdat het gewoon dan moeilijk is om je verstand te volgen .. 'objectief' te handelen.

nurkizi
04-07-2007, 00:07
Ik denk dat bij het verliefd zijn meestal het gevoel wordt achterna gelopen. Omdat het gewoon dan moeilijk is om je verstand te volgen .. 'objectief' te handelen. (yez) ik weet van mezelf dat ik echt een gevoelsmens ben dus ik kan mn gevoel zeker niet uitschakelen dus ook al weet ik zeker dat er geeen toekomst inzit toch ga ik door met die relatie...

Fenermaniak
04-07-2007, 00:12
Kalbin sesini dinlemek enkaz yaratir. Enkaz'i süpürmek ise mantiga düser. Ama en keyiflisi bile bile enkaz yaratmaktir. Cünkü deger.

Bravehart
04-07-2007, 01:20
(yez) ik weet van mezelf dat ik echt een gevoelsmens ben dus ik kan mn gevoel zeker niet uitschakelen dus ook al weet ik zeker dat er geeen toekomst inzit toch ga ik door met die relatie... eindelijk ietz zinnigs gelezen..tebrikler..jij weet wat liefde is.. als er liefde is van beidekanten..dan kan daar geen enkel verstand iets tegen doen enige wat ik den is wil..wil is de kracht in alles.. wat is verstand als je ongelukkig bent..houden van is het leven..en als er iets fouts is aan die persoon met liefde overwin je alles..huylu huyundan gecmez derler..sen sevdigini goster bak nasil huyundan vazgeciyor..LEVEN IS GELLUKKIG ZIJN..EEN LEVEN ZONDER GELUKKIG ZIJN IS GEEN LEVEN..

Yasminee
04-07-2007, 01:22
eindelijk ietz zinnigs gelezen..tebrikler..jij weet wat liefde is.. als er liefde is van beidekanten..dan kan daar geen enkel verstand iets tegen doen enige wat ik den is wil..wil is de kracht in alles.. wat is verstand als je ongelukkig bent..houden van is het leven..en als er iets fouts is aan die persoon met liefde overwin je alles..huylu huyundan gecmez derler..sen sevdigini goster bak nasil huyundan vazgeciyor..LEVEN IS GELLUKKIG ZIJN..EEN LEVEN ZONDER GELUKKIG ZIJN IS GEEN LEVEN.. Vind ik nou ook.

Bravehart
04-07-2007, 01:23
Vind ik nou ook.je bent nog niet telaat..daha yasin genc..vergeet 1 ding niet..leven is niks zonder liefde..ot gibi yasamakdir asksiz yasamak..ne kadar da aci olsa ask guzeldir..moge god je belonen met wat je verlangt..miss

Sadrazam
04-07-2007, 01:25
het is een moeilijke keuze.. maar imkansiz diye brisey yoktur.. zolang er maar genoeg gevoel is.Verstrand komt later wel.. Maar als de reden iets echt ergs is.. zoals drugss gebruik ofzo dan zou ik gewoon gaan voor verstand.. maar de rest is bijzaak.. diploma, afstand enz enz.. is echt bijzaak.. ikkan het weten.. mijn vriendin woont 250 km bij mij vandaag.. en elke keer als ik naar haar toe ga.. heb ik nog steeds het zelfde verliefde gevoel.. want ik ga haar zien.. en ik ben nog altijd hele blij dat ik voor de liefde ben gegaan:)

Bravehart
04-07-2007, 01:27
het is een moeilijke keuze.. maar imkansiz diye brisey yoktur.. zolang er maar genoeg gevoel is.Verstrand komt later wel.. Maar als de reden iets echt ergs is.. zoals drugss gebruik ofzo dan zou ik gewoon gaan voor verstand.. maar de rest is bijzaak.. diploma, afstand enz enz.. is echt bijzaak.. ikkan het weten.. mijn vriendin woont 250 km bij mij vandaag.. en elke keer als ik naar haar toe ga.. heb ik nog steeds het zelfde verliefde gevoel.. want ik ga haar zien.. en ik ben nog altijd hele blij dat ik voor de liefde ben gegaan:) konus kocum konus senin her lafin bize ilac..(lo) hou van je..:D

Sadrazam
04-07-2007, 01:29
:) kelin ilaci olsa kendi basina surecek muradim.. :D ben yasadigimi yaziyorum.. bence herkes oyle yapsin.. pisman olmassiniz :D

Bravehart
04-07-2007, 01:32

ya oyle bir cag yasiyoruzki..insanlik degilde bazi maddi seyler onemli olmaya basladi..nasil bir insan maddi seylerle bir insana bakip o kisi uzerinde karar verir..hani sevmek savasmakti...hani bir olup yuva kurup hayata dair her seyi beraber karsilamakti..insan ac kalmaz yeterki ekmegini asini kazanmayi bilsin..nasil cok para mutlu yapmaz insani..maddi seylerle insanlara bakilmasin..bir insanda yurek var ise..ve o yurekte yer buldun ise..ve iki kisi arasinda o elektiriklenme var ise..engel yok olur..cunki Yuce Rabbim..sevenleri korur..Onca tanri sevgisi sonra insan sevgisi yucedir..sevip sevilmek hayatin anlamidir..Allah herkesin gonlune kalbine gore versin..

Pagina's : [1] 2 3 4