Bekijk op het forum :

vraagje aan de jongens hier...( meiden mogen ook reageren hoor! )

Pagina's : [1] 2 3 4

Yasemin77
09-12-2005, 06:42

Hoi allemaal, ik heb een heel vervelend probleem. Ik ben vorige maand met een jongen naar bed geweest ( uiteraard een Turkse jongen :D ) en hij zei tegen mij dat hij het niet erg vond dat ik geen maagd meer was. Nu is mij onlangs ter ore gekomen dat hij perse wil dat het meisje waar hij mee trouwd maagd is. Is dit niet heel krom van hem? Ik bedoel maar: ik ben wel goed genoeg op het moment dat hij zin heeft.... om er vervolgens achter te komen dat hij wel een maagd wil. Ik voel me hier zeer ongelukkig over want ik voel mij nu gewoon gebrukt. Hij heeft me ook helemaal niets meer laten horen en mij schijnbaar uit zijn msn lijst verwijderd..... Ikzelf kijk anders aan tegen het maagd zijn,ik wil niet zomaar sex hebben, alleen als er een relatie van komt... ik heb 2 serieuze langdurige relaties gehad ( waarvan de 2e met een nederlandse jongen ). Maar nu, nu ben ik dus één keer met iemand naar bed geweest die me nu laat stikken ( reden is mij echt onbekend, bij het afscheid nemen was hij superlief! ) Ik weet ook niet waarom ik dit nu vertel, maar het zit mij gewoon heel erg dwars en een vriendin van me zij dat dit een fijne site is, dus vandaar dat ik me heb aangemeld om hier mijn berichtje te plaatsen. Ik baal er zo erg van, ik zit nu heel veel te huilen omdat ik me zo beroerd voel dat ik 1 keer met iemand naar bed ben geweest en verder helemaal niets, ik voel me goedkoop en "genaaid". Ik zou graag willen weten of dit gedrag normaal is of dat ik net die ene verkeerde jongen ben tegengekomen.... Yasemin

NeFReT
09-12-2005, 09:13
slm yasemin ik kan wel een hele lange verhaal hier neerzetten maar the bottumline is dat je gewoon net de verkeerde jongen tegen ben gekomen meer kan ik niet zeggen mischien dat je contact met diegene opneemt en verhaal porbeert te halen maar of dat nou echt zo wijs is weet ik niet belki kalbini iyice kirar snap je meer kan ik je helaas niet zeggen enige waar ik op hoop dat mensen niet dom zullen komen reageren van waarom dit waarom dat diye dat jij je bed hebt gedeeld met een jongen is jouw pakkie aan en hoop dus niet dat je reacties zal krijgen van " moest je maar niet n**ken enzo maja in ieder geval succes

KaRaKaN
09-12-2005, 09:15
Ik begrijp sowieso niet dat je met hem zomaar in bed springt, ik zou zeggen het leven is hard. Zulke mensen heb je nou eenmaal, die je gebruiken dus.

bir_garip_dost
09-12-2005, 10:16
ben o oglana hak veriyorum tenminste hij zit ook fout dat hij voor de huwelijk zulke dingen doet:S en jij yani kusura bakma k kan me niet inhouden ama hoe **dom** kun je zijn hic mi ALLAHtan korkmadin hicmi ayleni dusunmedin.. bir erkekle cinsel iliskiye girdin... bence senin bu hatana karsilik cenabi ALLAHtan sana bir ceza... ama dilegim sudur ki ALLAH sonunu hayirli eylesin...

TurKy_LadY
09-12-2005, 10:29

jaaaa... dat zijn woorden he op dat moment van de jongenn niet vertrouwenn duss..., jaa het is wel hard., majaa achteraf huilen en al heeft tog geen zin,.. is isten gecmiss.. Jaa dat hij een maagd meisje wil., dat zegt ie niet tegen jou op dat moment anders kan hij niks met jou... mjaa nou is het al te laat veel sterktee zou ik zeggennn

Zehra...
09-12-2005, 10:31
Weet dat de topic is voor jongens, maar wil toch graag even me mening geven...:) Deze jongen heeft je gewoon puur gebruikt voor sex... Klinkt heel hard, maar zoals ik je verhaal bekijk heeft hij jou gewoon gebruikt... Je kunt nu heel boos gaan worden op de persoon die je dit heeft aangedaan, maar hopelijk zie je in dat dit ook een stukje aan jezelf te danken is... Waarom slaap je met iemand als je niet zeker van je zaak bent... Als je echt niet wilt dat zulke dingen je overkomen, dan had je moeten wachten totdat je getrouwd was... Dan heb je minder kans om zulke dingen mee te maken dan nu...

Papatya
09-12-2005, 10:33
Nou meid erg jammer voor je maar het leven gaat verder, ik denk dat je er niet al te lang bij stil moet staan. De meeste jongens zullen altijd wel zeggen dat ze geen maagd hoeven maar als het zo ver is dan moet het meisje een maagd zijn. Het is alleen maar een truc om je in bed te krijgen. Je weet het voor de volgende keer dat je niet te goed gelovig moet zijn, anders laat je alleen maar over je heen lopen.

Yasemin77
09-12-2005, 16:39
Bedankt voor de reacties, ik zal proberen het naast me neer te leggen, hoe moeilijk dat ook is. Ik vind het wel jammer dat sommigen zeggen Nefret al voor waarschuwde. Als ik had geweten dat het maar voor 1 keer zou zijn had ik het echt niet gedaan hoor, ik ben helemaal niet losbandig en daar ben ik ook echt niet voor in, daarom doet dit ook zo'n pijn. Yasemin

MONDY
10-12-2005, 03:21
heeft hij jou ontmaagd of begrijp ik dat verkeerd ? als dat zo is heb ik zoiets van had dan gewacht sonucta je hebt zo veel jaren voor gewacht en zolas je weet maagdelijkheid is niet zomaar ffentjes terug te draaien. Je bent een verkeerde jongen tegengekomen en helaas zijn daar heel veel van en zoals zehra al schreef hij heeft jou gebruikt puur om de sex helaas maar waar, hij heft je lekkerlijk het bed in gepraat. Ok het is je eigen leventje maar ik zou zeggen had ff wat beter opgelet.

Yasemin77
10-12-2005, 05:23
Hoi Mondy, hij heeft mij niet ontmaagd, zoals ik al schreef heb ik eerder al 2 serieuze relaties gehad en met hen ben ik ook naar bed geweest. Ik ben moslim maar bovenal ben ik mens, waarschijnlijk meer mens dan moslim. En ik heb zoiets van: dit is mijn leven en ik probeer het goed te leven maar wel op mijn manier. En voor mij is maagdelijkheid ook geen issue, daarom heb ik er al lang geleden bewust voor gekozen om met iemand naar bed te gaan. Ik weet dat andere moslims mij niet als een goede moslima zien, maar ik meen gewoon echt dat ik het allerbelangrijkste vind dat ik gelukkig ben in dit leven. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn ouders moslim zijn, daar heb ik niet voor gekozen. Ik probeer me zoveel mogelijk aan de regels te houden tot op zekere hoogte. Een voorbeeld is de Ramadan: als ik helemaal flauwtjes wordt dan neem ik wel eens een Dextro Energy. Als me dit in het weekend gebeurt tijdens de ramadan dan ga ik even op bed liggen en zal ik er geen nemen, maar als ik op mijn werk ben waar ik klanten te woord moet staan wil ik liever niet flauwvallen, dus daarom doe ik dat, ook al mag het niet.

Chunkstar
10-12-2005, 11:48
yasemin net schreef je dat je ontmaagd was door die turkse jongen Quote relatie van komt... ik heb 2 serieuze langdurige relaties gehad ( waarvan de 2e met een nederlandse jongen ). Maar nu, nu ben ik dus één keer met iemand naar bed geweest die me nu laat stikken ( reden is mij echt onbekend,

KaRaKaN
10-12-2005, 12:18
boven in je eerste reactie stat dat je niet meer maagd zou zijn:D

TaTLiB3L4--
10-12-2005, 12:58
eUhmss.. wALLa ne DeSEM..:D yAseMin waLLah Tiz egt een dOmme fOut vAn J. OgLan seni vOor seX kuLLanmIsh gwN.. J. bent zwaar genaaid yA.:S seNde eVLenene kAdAr bekLe isiNi garantiYe aL.. wrM gLyk t bed in duiKen..:S mjAhh t0g maar sterkte..;)

Yasemin77
10-12-2005, 15:21
Dan staat het er misschien verwarrend, ik bedoel dat ik twee langdurige relaties heb gehad, en dat ik dus nu ook een jongen heb ontmoet met wie ik slechts 1 keer naar bed ben geweest. Ik zelf vind het niet erg dat ik geen maagd meer ben maar ik bedoelde met die zin uit te drukken dat ik dus nu iemand heb gehad waar het maar 1x mee gebeurd is en dat is nooit mijn bedoeling geweest. Lees em maar eens anders: Quote relatie van komt... ik heb 2 serieuze langdurige relaties gehad ( waarvan de 2e met een nederlandse jongen ). Maar nu, nu ben ik dus één keer met iemand naar bed geweest die me nu laat stikken

niemand
10-12-2005, 16:38

hij heeft je getest...als je niet met hem in bed zou gaan zou hij wel verder met je gaan...jammer genoeg heb jij het wel gedaan..in zijn ogen ben jij nu een slecht meisje en daar wilt hij niks meer mee...dat denk ik tenminste.. Ciao

Pagina's : [1] 2 3 4