Bekijk op het forum :

Senin gözün yükseklerde mi?

a-Cayip_$eY
04-12-2005, 21:47

Met dit topic bedoel ik dan, -moet je kleding merk zijn? -droom je altijd over rijkheid, keske soyle olsaydim felan diyenler varmi.. Kortom gozun yukseklerde mi..Wil je altijd meer van t goede..of denk je van..het is goed zo? Just merak ettim.. XxX HatCe:D

Deli
04-12-2005, 21:48
het is goed zo:D:D

KaRaKaN
04-12-2005, 21:49
ik denk altijd het is goed zo, sukretmek lazim natuurlijk, maar ik heb natuurlijk een levensdoel om later een goed leven te hebben. Zoals eigen huis, mooie auto enz enz :D misschien later nog eigen bedrijf starten

a-Cayip_$eY
04-12-2005, 22:00
Okej dan :D:D beter hoor

kummy_selos
04-12-2005, 22:15

Met dit topic bedoel ik dan, -moet je kleding merk zijn? -droom je altijd over rijkheid, keske soyle olsaydim felan diyenler varmi.. Kortom gozun yukseklerde mi..Wil je altijd meer van t goede..of denk je van..het is goed zo? Just merak ettim.. XxX HatCe:D Nou ik moet zeggen gozum yukseklerde degil, ik ben altijd wel tevreden met wat ik heb (misschien omdat ik al veel dingen heb die ik hebben wil) Mesela kleding hakkinda: het hoeft niet persé merk te zijn, als ik het maar mooi vind maar soms moet het wel kunnen. Dan wil ik de duurste broek, tas, sierad, parfum etc... Maar dat is wel normaal denk ik ..!! Of niet soms? Rijkheid droom ik niet over, enige waar ik om droom is gezond en gelukkig zijn. Als je gezond bent dan vind ik dat je al rijk genoeg bent. Yeterki saygili ol...daar win je heel veel mensen mee, en dan ben je automatisch al rijk in je hart..of denken jullie daar anders over :D Maar ja herzaman halimize sukur etmek lazim, cunki daha kotuleri var. Birsey yapmadan iyi bi dusunmek lazim, baska seyleri goz onune almak lazim..

TurKy_LadY
04-12-2005, 22:28
valla ben tevreden over wat ik heb :D... halimize sukretmek lazimm.., sommigee mensen hebben bijnaa nix :(

Chunkstar
04-12-2005, 22:33
elbetle sukrediyorum tabiki... maar ara sira droom ik zeker wel van mooi huis,leuke baan etc Wie niet?!? enn qua merk kleding ik draag gewoon wat me staat wat lekker zit en wat ik mooi vind als het merk is goed als het geen merk is evengoed :)

cicimsin
04-12-2005, 22:50
Nou ik moet zeggen gozum yukseklerde degil, ik ben altijd wel tevreden met wat ik heb (misschien omdat ik al veel dingen heb die ik hebben wil) Mesela kleding hakkinda: het hoeft niet persé merk te zijn, als ik het maar mooi vind maar soms moet het wel kunnen. Dan wil ik de duurste broek, tas, sierad, parfum etc... Maar dat is wel normaal denk ik ..!! Of niet soms? Rijkheid droom ik niet over, enige waar ik om droom is gezond en gelukkig zijn. Als je gezond bent dan vind ik dat je al rijk genoeg bent. Yeterki saygili ol...daar win je heel veel mensen mee, en dan ben je automatisch al rijk in je hart..of denken jullie daar anders over :D Maar ja herzaman halimize sukur etmek lazim, cunki daha kotuleri var. Birsey yapmadan iyi bi dusunmek lazim, baska seyleri goz onune almak lazim.. Ben helemaal met je eens (zw) ... Je heb soms van die dingen waarvan je zegt.. keske!! Maar yinede allahima sukur ediyorum, saglikli oldugun surece herseyi yapabilirsin (yez) yani basinin ustune evin var.. rafta ekmegin var . Yetinmeyi bilmen lazim bence.. Nee.. ben gozum hic yukseklerde degil :D

Papatya
05-12-2005, 00:12
Kleding hoeft voor mij echt geen merk te hebben als het maar mooi staat en lekker zit. Keskeler herzaman olur maar olmayincada isteklerim canimiz sagolsun er zijn wel ergere dingen op deze aardbol. Sukredelim yeterki dat we een dak boven ons hoofd hebben en brood op tafel.

ucankartal
05-12-2005, 00:28
selam arkadaslar ik weet niet zeker of ik het allemaal goed doe bana yardimci olursaniz sevinirim sevgiler saygliar

Gulowstar
05-12-2005, 23:34
yog vallah benim gözüm yükseklerde degil kasimin altinda :)

MONDY
06-12-2005, 01:02
variligimiza sukretmek lazim. ben blij metwat ik heb

NeFReT
06-12-2005, 08:48
kwee nie soms wel soms nie maar zoals iedereen al zegt ik ben blij met wat ik heb en als er iets is wat ik graag wil dan spaar ik er gewoon rustig voor vroeger was ik anders elke week nieuwe prada's kopen bij tip de bruin of zulke dingen ik heb maybe iets van 14 paar prada's maar ik draag ze niet eens onlara okadar para verecegime kon ik liever doneren aan het kanker bestrijdings fonds

MadeMoiselle_
06-12-2005, 09:01
Az'a kanaat etmeyen, çogu bulamaz. Sükr'ü eda edilmeyen nimet, alinmaya mahkumdur. Desondanks gözüm çogu zaman yinede havada :( Ben erg mode-/merkbewust, maar dat is natuurlijk geen pluspunt. Eerder een afwijking of zelfs gebrek, (naar mijn mening).

Miszturkey
06-12-2005, 18:50

neej k ben tevreden met wat k eb , ben allah sukrediom dat k nog sogtens gezond uit bed ben gestapt..! ja en over merk k koop wel merk fsow maar is niej zo belangrijk voor mij als ut me staat dan koop k m gwn en kleren zonder merk zijn soms leuker dn merk...:)