Bekijk op het forum :

Man/vrouw taken thuis

Pagina's : [1] 2

PessimistiQ
22-11-2005, 18:46

Volgens de conservatieve man: Vrouw doet al het werk binnenshuis Man doet al het werk buitens huis In hoeverre zijn wij conservatief??? wel een scheiding maken tussen vrouwen/mannen die werken en niet werken Pess x

Karahisar
22-11-2005, 18:57
Vrouw doet al het werk binnenshuis Man doet al het werk buitens huis Ik ben het helemaal met je eens Pess.:D

Rose
22-11-2005, 19:07
Draagkracht, dat speelt een groot rol!! Wat kan de vrouw aan en wat kan de man aan? Psychisch gezien kan de vrouw veel meer aan dan de man, vandaar het werk in huis (kinderen, administratie, koken, huishouden: dit vergt veel PsYchical Energy). En jah natuurlijk is dit mijn Mening

Hablullah
23-11-2005, 12:48
Ne demisler: Erkek eve ekmek getirir. Kadin evde ekmegi pisirir. ha tamam, hasta olur karim, o zaman is degisir. Herseyi yaparim bitek süpürgeyi elime alip supuremem. Kendimi o zaman ev hanimi gibi hissedyorum...

Imparator64
23-11-2005, 13:02

eerlijk gezegd ik doe alles in en buiten huis...!! vanwege dat me ouders gescheiden zijn.....(guilt) (dry)

Hablullah
23-11-2005, 13:04
eerlijk gezegd ik doe alles in en buiten huis...!! vanwege dat me ouders gescheiden zijn.....(guilt) (dry) Hollandallar meshur bir atasözü vardir: "Zo wordt je hard van" (yez)

Imparator64
23-11-2005, 13:07
Hollandallar meshur bir atasözü vardir: "Zo wordt je hard van" (yez) :RRR hmm als je eenmaal eraan gewendt ben vind je het gewoon :D

Deli
23-11-2005, 13:12
eerlijk gezegd ik doe alles in en buiten huis...!! vanwege dat me ouders gescheiden zijn.....(guilt) (dry) ev icinde hersey yaptigin dogru....:D kanitlarim var...(bleh) maar ev disinda....(mmhh) ev disina ciktigin pek yok, o acidan yani.... een vrouw kan net zo goed alles buitenshuis doen.....en een man binnenshuis...?? tutturmussunuz....een vrouw koken,schoonmaken...en man werken naar huis komen.....:D kim diyo yani oyle oldugnu.....bronlar la gelin lutfen:D(bleh) ps: hablullah bakiyomda atasozu velan fisman.....:D

Rose
23-11-2005, 14:00
[QUOTE=Hablullah]Ne demisler: Erkek eve ekmek getirir. Kadin evde ekmegi pisirir. Eve zaten ekmek gelior, niye bide kadin ekmegi pisirsinki:D

OneRose
23-11-2005, 15:06
he dimi sisss.. mee eeenss Puha (bleh)

Sacred
23-11-2005, 19:30
Volgens de conservatieve man: Vrouw doet al het werk binnenshuis Man doet al het werk buitens huis In hoeverre zijn wij conservatief??? wel een scheiding maken tussen vrouwen/mannen die werken en niet werken Pess x Ik ben libertijns :RRR Als ik ben afgestudeerd ben ik ook de kostwinner! Ik zal alle taken zowel binnenshuis en buitenshuis vervullen, en dit geldt ook voor de man, yorum olmuyacak bence! (yez) Punt uit (dance)

eMiRDaGLi
23-11-2005, 23:52
Hmm.. bu tabii sonucta birazda evlenecegim kisiye bagli, zamanla cocuk coluk sayisina bagli.. Als ik (met alle respect) trouw met iemand die een lage opleiding heeft afgerond kan ze van mij net zo goed thuis blijven zitten en al het werk thuis opknappen.. O kazanacagi iki kurus icin el icin yorulacagina evde ailesi icin yorulsun demi ama..:D Als het iemand is die weet ik veel hoeveel jaar voor een carriere heeft gestudeerd, kan ik moeilijk zeggen dat ze niet moet werken.. Dan moet je andere oplossingen zoeken.. Mesela parttime.. Eh parttime doktorluk olmadigina gore ben fulltime calisirim.. Parttime yine ona kalir.. ( Ervan uitgaande dat k nie trouw met iemand die arts zal worden:P ) Yani yine yirtmis olurum(H) Heyt be planlarim hazir, ciksin karsima:P

Karahisar
24-11-2005, 00:19
Ik denk dat ik en mijn toekomstige allebei Part-time zullen gaan werken.

NoLimiT
24-11-2005, 00:26
Als de vrouw niet werkt, dan hoort zij het huishouden te doen, natuurlijk zal de man dan ook wel eens mee moeten helpen. Maar de verhoudingen zullen heel erg verschillen van elkaar. Dit geldt ook wanneer de één parttime werkt en de ander fulltime. Als de man en de vrouw allebei fulltime werken, moeten ze naar mijn mening thuis allebei evenveel doen.

GaRaGIzZ
24-11-2005, 05:52

Huishouden doe ik zelf wel..pff een man huishouden late doen haha..ze bakken er niks van joh(bleh)...Oke als ik ziek ben mag hij het wel doen,want anders lig ik en ziek en met de gedachte van dat mijn huis vies is...ben biraz temizlik hastasiyim...

Pagina's : [1] 2