Bekijk op het forum :

Zina waarom doe je dat ?

Pagina's : [1] 2

Cicekgirl
11-11-2005, 23:55

Zoals iedereen weet is een Realtie Haram Waarom ga je een realtie dan toch aan..?? Ik doe daar niet aan omdat ik weet dat ik daarvoor gestraft zal worden. en dat wil ik niet( ben verloofd ) Ik vind het al pijnlijk als ik me hand verbrand aan de oven met je voorstellen hoe erg de hel wel niet zal zijn..! Doe het halal waarom een Haram realtie Graag jullie meningen en niet meteen aanvalle ..!!

MasterTurk
12-11-2005, 00:03
Waarom niet zo een vraag. waarom trouwen met een persoon die je niet kent. ik denk dat, dat beter is. Mensen gaan een relatie beginnen omdat ze iets voor elkaar voelen. En hoe langer een relatie duurt des te meer die 2 personen voor elkaar gaan voelen. Wat hopelijk uiteindelijk gaat leiden tot een huwelijk. Een relatie is een begin stap voor naar een huwelijk vindt ik. In een relatie leer je die persoon beter en beter kennen. En dan kan je samen beslissen of je verder wilt gaan. Komend op mijn vraag. Wie wilt er nu met een persoon trouwen die hij/zij niet kent. Hoeveel huwelijken gaan er kapot doordat det neit klikt. Uit huwelijken bijv. Je kent hem niet maar op het eerste gezicht vindt je hem leuk maar na een aantal weken.maanden heb je toch iets van "nee dit is niet wat ik wil ". de rest weten jullie allemaal.

Imparator64
12-11-2005, 00:05
Waarom niet zo een vraag. waarom trouwen met een persoon die je niet kent. ik denk dat, dat beter is. Mensen gaan een relatie beginnen omdat ze iets voor elkaar voelen. En hoe langer een relatie duurt des te meer die 2 personen voor elkaar gaan voelen. Wat hopelijk uiteindelijk gaat leiden tot een huwelijk. Een relatie is een begin stap voor naar een huwelijk vindt ik. In een relatie leer je die persoon beter en beter kennen. En dan kan je samen beslissen of je verder wilt gaan. Komend op mijn vraag. Wie wilt er nu met een persoon trouwen die hij/zij niet kent. Hoeveel huwelijken gaan er kapot doordat det neit klikt. Uit huwelijken bijv. Je kent hem niet maar op het eerste gezicht vindt je hem leuk maar na een aantal weken.maanden heb je toch iets van "nee dit is niet wat ik wil ". de rest weten jullie allemaal. nu begrijp ik het beter....:D

PessimistiQ
12-11-2005, 01:42
Cicekgirl hoe heb jij je verloofde dan leren kennen?. Vertel mij niet dat je uitgehuwelijkt wordt, :) Of dat je in een ogenblik besefte dat je met die persoon wou gaan trouwen?. Ooit schreef je hier, dat je verliefd was geworden, en dat jij " met je vriend " zou gaan verloven. :). Dus hou je tegenstrijdige toespraakjes maar voor jezelf, .. Een goed milieu begint bij jezelf dame..:)!. Pess.

MONDY
12-11-2005, 02:04

je leert je vriend/vriendin pas echt kennen als je met hem/haar samen in een huis woont

Cicekgirl
12-11-2005, 02:08
Waarom niet zo een vraag. waarom trouwen met een persoon die je niet kent. ik denk dat, dat beter is. Mensen gaan een relatie beginnen omdat ze iets voor elkaar voelen. En hoe langer een relatie duurt des te meer die 2 personen voor elkaar gaan voelen. Wat hopelijk uiteindelijk gaat leiden tot een huwelijk. Een relatie is een begin stap voor naar een huwelijk vindt ik. In een relatie leer je die persoon beter en beter kennen. En dan kan je samen beslissen of je verder wilt gaan. Komend op mijn vraag. Wie wilt er nu met een persoon trouwen die hij/zij niet kent. Hoeveel huwelijken gaan er kapot doordat det neit klikt. Uit huwelijken bijv. Je kent hem niet maar op het eerste gezicht vindt je hem leuk maar na een aantal weken.maanden heb je toch iets van "nee dit is niet wat ik wil ". de rest weten jullie allemaal. Voordat ik begin laten we eerst met het brood op tafel zetten. realtie = zina Ik spreek hierbij dan non- legaal realtie zonder islamtisch hechtings verloving , of onderverloving(soz) je zegt ook " Wie wilt er nu met een persoon trouwen die hij/zij niet kent. " Om iemand beter te kenne moet je dat per direct een relatie te nemen? Je kan ook iemand kennen van vroeger zoals : school of buurmeisje Het kan ook iemand vanuit je werk ? of kennis en neem van mij ook aan lange relaties hebben grote negatief invloed op je huwelijk( cijfers spreken voor zich dat relaties voor de huwelijk grote kans hebben voor mislukte/ongelukkig huwelijken en gevolg daarvan is scheiding)

Cicekgirl
12-11-2005, 02:09
je leert je vriend/vriendin pas echt kennen als je met hem/haar samen in een huis woont precies !!!

Angelus
12-11-2005, 02:12
Cicekgirl hoe heb jij je verloofde dan leren kennen?. Vertel mij niet dat je uitgehuwelijkt wordt, :) Of dat je in een ogenblik besefte dat je met die persoon wou gaan trouwen?. Ooit schreef je hier, dat je verliefd was geworden, en dat jij " met je vriend " zou gaan verloven. :). Dus hou je tegenstrijdige toespraakjes maar voor jezelf, .. Een goed milieu begint bij jezelf dame..:)!. Pess. Ja en "? ze zegt ook niet dat wat zij gedaan heeft goed is ze zeg dat het zina is en dat in het gewoon en JA ik heb een realtie en IK weet dat het ook fout is .... en dat wilt ze ook ons toelichten

Angelus
12-11-2005, 02:13
je leert je vriend/vriendin pas echt kennen als je met hem/haar samen in een huis woont Inderdaad mondy helemaal gelijk !! Dat merk je ook tijdens het voorbereiding van je huwelijk

PessimistiQ
12-11-2005, 02:31
Ja en "? ze zegt ook niet dat wat zij gedaan heeft goed is ze zeg dat het zina is en dat in het gewoon en JA ik heb een realtie en IK weet dat het ook fout is .... en dat wilt ze ook ons toelichten Sinds wanneer heet jij cicekgirl?.. Ik heb haar zoiets niet horen citeren, :) ik vind haar tegenstrijdig, .. en ik kan geen enkele bron uithalen, dat " dat " het reden is, waarom ze dit schrijft.. Pess.

Angelus
12-11-2005, 02:35
ik vind dat ze gelijk heeft iedereen is zo tegen haar en ik weet dat ze het goed bedoelt, ik had haar zelfs gesproken bij de iftar .... Lees ff de stukje door wat ze zei tegen masterturk.....Voordat ik begin laten we eerst met het brood op tafel zetten. realtie = zina Ik spreek hierbij dan non- legaal realtie zonder islamtisch hechtings verloving , of onderverloving(soz) en euhh cicekgirl geen cicek power meer ??

PessimistiQ
12-11-2005, 02:46
Angelus wie zegt dat ik tegen haar ben, ? Ik oordeel liever niet over mensen die ik niet ken, ik haal dingen uit haar zinnen, dat is wat anders. Ps : ze citeert idd, " realtie = zina Ik spreek hierbij dan non- legaal realtie zonder islamtisch hechtings verloving , of onderverloving(soz) " Maar ze doet hetzelf wel, dus wie probeert ze dan attent te maken?.. Ben orayi cakmadim. Dat vind ik weer tegenstrijdig, is niet aanvallend bedoelt, maar ik geef enkel myn mening, Als je zoiets vindt, moet je dat eerst toepassen opjezelf vind ik persoonlijk, en niet zomaar dingen roepen, Tenzij je ze zelf niet eens nakomt.

Angelus
12-11-2005, 02:52
Misschien is het d'r buurjonge of ze is uitgehuwelijked we weten het niet ..... laten we ff niet wat vergeten we weten niet hoe ze aan haar verloofde is gekomen en/of het wel waar is dat ze daadwerkelijk verloofd is.... misschein denk ze zo zo van : dat ik het doe hoeven jullie het niet te doen misschien wilt ze dat wijsmaken

Angelus
12-11-2005, 02:52
Ik ga zzz lees wel morgen avond jullie reacties wel ..

PessimistiQ
12-11-2005, 03:09

amaan bana ne yavs :D, ..

Pagina's : [1] 2