Bekijk op het forum :

Hoe is jou relatie met jou ouders?

Pagina's : [1] 2 3 4

Chunkstar
04-11-2005, 17:41

Haii haii Ik vroeg me af hoe jullie relatie is met jullie ouders Moeder/Vader en dochter/zoon relatie is dat echt moeder/vader en dochter/zoon of kun je heel veel kwijt aan je moeder/vader en zijn jullie net vriendinnnen/vrienden samen winkelen,uitgaan,sporten(voetballen) etc ben benieuwd

KaRaKaN
04-11-2005, 17:43
ik ben net vrienden soms met me vader de manier waarop we praten meestal, maar ik respecteer hem altijd. Mijn moeder is ook hetzelfde maar ik praat niet over alles met haar:P Met me vader kon ik vroeger over alles praten maar hoe ouder hij wordt hoe minder geinterreseerd hij is in sommige dingen hahaha:D

Chunkstar
04-11-2005, 17:56
Me moeder en zijn echt goeie vriendinnen en ik heb ook heel erg veel respect voor haar en ben ook erg trots op haar. maar als we soms ruzie hebben WOW.. Met me vader kan ik ook wel goed opschieten ik zie hem alleen niet zo vaak.

Deli
04-11-2005, 18:03
met me ma....iyi ik kan alles tegen haar zeggen saka olarak yani... maar hebben meestal ruzie bekvechten dan:D:D aciyom agzimi yumuyom gozumu:D maar over een kwartier praten we weeer verder... we hebben vooral ruzie als ze mijn post open doet...!!! gister toch:D met me pa....idare eder iste of hij werkt of hij gaat naar de coffeshop... vazla gormuyom kendisini....nesesi iyi oldugu zaman maaktie grapjes...( yani ona gore zijn het grapjes bana gore degil!)

godmother
04-11-2005, 18:04

ik kan met me papa goed opschieten.. met mama maak ik leuk ruzie :D

Pamuk
04-11-2005, 18:20
pAa nNET eENn VRiieNNd,, MaAa NeeTt EeNn VrieNDINn,, MeTt GreNZeeNn NaTuUrLYkK;)

Aze
04-11-2005, 18:59
ik kan goed met mn vader opschieten, ik praat veel met hem over muziek, geloof enz.. ik kan wel met mn moeder opschieten maar niet dat ze mn vriendin is ofzo, te verschillende karakters hebben we.. zij is iemand die veel praat en graag overdrijft, ik ben iemand die soms FF GEEN ZIN heeft om te praten, verder is ze echt lief ik heb echt veel respect voor haar.

B0utilici0us
04-11-2005, 19:08
mijn moeder is alles voor me k praat over alles en nog wat met der... Ik kan bij haar uithuilen en zij bij mij.. Maar ze is niet mijn vriendin! Ik denk dat je je moeder niet moet verglijken met je vriendin...Want een moeder zorgt voor jou en laat je opgroeien maar een vriendin doet dat niet.. Een vriendin is er bij je met goeie tijden en slechte tijden tuurlijk geeft zij jou ook raad maar k luister eerst naar mijn moeder en als haar opvattingen kloppen met mij dan volg k het ook maar als het mij niet uitkomt dan zeg k ook waarom en daar heeft zij dan begrip voor. maar ze probeert me wel over te halen( miszturkey laat geen boertje want daar walg k van en je mond stinkt!!) ejj mensen ze zegt dat ze me voor schut gaat zetten maar als iemand voor me wil opnemen dan moet die dat doen want k heb namelijk voor de komende dagen geen internet verbinding meer :D met mijn vader kan k ook wel overweg gelukkig maar soms kan hij wel erg vreemd zijn tegen mij maar geeft niet k zal ze altijd respecteren!! kusjes

Imparator64
04-11-2005, 23:02
nou mijn ouders zijn al 4 a 5 jaar gescheiden.....(guilt) ik verblijf bij me vader, dus jaha de relatie is rustig geen spanning en druk...:D en me relatie tussen mij en me moeder is, elke keer als ik der zie RUZIE....:$

cicimsin
04-11-2005, 23:06
NOU ieder kind heeft wel eens ruzie met hun ouders.... Yani iedereen zal wel mgoede en slechte momenten hebben.. Ik kan heel goed opschieten met mijn moeder en mijn vader... Maar soms breekt de hel los tussen ons! Hebben we ruzie of een discussie :D maar ja dan komt het wel weer goed over een paar uur .. tot we uit gekoeld zijn! Maar verder zijn we net vrienden..

a-Cayip_$eY
04-11-2005, 23:54
Mijn moeder kon net zo goed me zus zijn..vader boeit niet zaten..

Papatya
05-11-2005, 00:23
Begin van de pubertijd had ik bijna elke dag ruzie met ze. Maar nu is het wel heerlijk tussen ons, ben ook ouder natuurlijk en naarmate je volwassener wordt begrijp je je ouders ook wel beter en dan hou je je wel in. Ik kan met mijn moeder gezellig kletsen gewoon over meiden dingen enzo maar ze hoeft niet alles van me te weten daar heb ik mijn zusje of vriendinnen wel voor. En mijn paps ja die is wel echt relaxed, samen koffie leuten, diziler kijken en okey spelen. Ik heb enorm veel respect voor ze, voor alle moeders en vaders, onlar olmasaydi bizlerde olmazdik. Sukurler olsunki benim seker gibi annem babam var, sizi cok ama cok seviyorum canlarim benim.

Rose
05-11-2005, 00:35
PederI severiz, ama hic gormeyiz (40yilda1) MamZ da Ayni Zamanda KaNKIm:)

GeLiNCiK55
05-11-2005, 03:18
Met mn moeder kon k altijd goed opschieten, kvertelde haar ALLES, nou bijna alles dan. Ze gaf me altijd goede raad, en ze wist altijd wat goed en wat slecht voor me was. Ze was mn beste vriendin, mn zus en tegelijkertijd mn moeder. Maar k ben mn maatje kwijt :( Mn vader leer k nu veel beter kennen, na de dood van mn moeder is onze band hechter geworden, hij doet heel erg zn best en k ben dus heeeel erg TROTS op hem!

NeFReT
05-11-2005, 07:36

moeder is overleden stiefmoeder heb ik schijt aan en met mn pa tzz fuck hem karakan weet het ook wel waarom ik dat zeg durduk yere,al heb ik er niets mee te maken kavga cikartiyo letterlijk elke dag ruzie wil zo snel mogelijk een eigen huis,1 kamer is ook wel genoeg ne yapsam yaranamiyog iyilik olsun diye araba alim dedim pedere begon ie te zeuren over iets pff ik had bijna een lening genomen van 15.000 hij kan de ^#$@ krijgen desem olmaz want is toch vader dus en iyisi demeyim

Pagina's : [1] 2 3 4