Bekijk op het forum :

Hoe belangrijk is het voor turken dat de partner de islam praktiseert?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

soufiane37
18-10-2005, 10:13

Hoe belangrijk is het voor turken dat de partner de islam praktiseert?

nurita
18-10-2005, 16:08
hey soufiane....... jij bent toch soufiane die 37 is?? haha

soufiane37
18-10-2005, 16:51
hey soufiane....... jij bent toch soufiane die 37 is?? haha hahaha... die GEEN 37 is :D ik denk ik ga naar turkse forum omdat ik de Marokkanen op Marokko.nl zat ben, kom ik hier precies dezelfde Marokkanen tegen (sc) :hihi:

mievrouw
18-10-2005, 22:26
Salaam Alaikoum, ik heb gestemd op de eerste...ik vind het heel belangrijk..omdat ik mijn kinderen later ook onze geloof mee wil geven inshAllah. en ik heb een nicht die getrouwd is met een man...zij zijn uitgehuwlijkd en hij heeft al die jaren geen moer gedaan aan het geloof, en zij heeft alles in haar eentje gedaan en hem zo vaak gesmeekt om tot het gebed te komen enz, maar hij weigerde steeds en wilde liever bij vrienden pronken met zijn geld...zij is jarenlang diep ongelukkig geweest, maar ze heeft de hoop niet opgegeven Elhamdoulillah! en ze vraagt hem nog steeds zich meer te verdiepen in de islam...soms geeft hij toe en op andere momenten bekijkt hij haar alsof ze iets heel ergs van hem vraagt...dit wil ik later niet meemaken..

nurita
18-10-2005, 23:32

hahaha... die GEEN 37 is :D ik denk ik ga naar turkse forum omdat ik de Marokkanen op Marokko.nl zat ben, kom ik hier precies dezelfde Marokkanen tegen (sc) :hihi: hahaha, dat d8 ik dus ook............ maar sjjjtt ik ben wel een beetje anders hoor hier (incognito)

HaSrEt
19-10-2005, 01:21
Het is heel belangerijk vind ik.... Want als je trouwt Moet je elkaar steunen op alle vlakken... Samen bidden enzo Samen werken voor het hiernamaals... Want uiteindelijk zijn we toch Hier gekomen Om te bewijzen dat we toch degelijk de hemel verdienen... En je krijgt niets Zomaar...

GaRaGIzZ
19-10-2005, 03:58
Ik heb gestemd op tweede..vind het best wel belangrijk,want later wil ik me kinderen wel goed opvoeden wat betreft onze geloof..

soufiane37
19-10-2005, 13:02
Ik vind het zelf ook heel belangrijk... vrouwen die hun godsdienst goed beleiden zijn meestal in het algemeen ook goede vrouwen

nurita
19-10-2005, 20:13
Ik vind het zelf ook heel belangrijk... vrouwen die hun godsdienst goed beleiden zijn meestal in het algemeen ook goede vrouwen ik denk dat als je leeft volgens de richt lijnen van je geloof (en dit geld zowel voor mannen als vrouwen) je toch een goed persoon bent. mensen die hun godsdienst goed beleiden hoe kunnen die slecht zijn? of lees ik jouw reaktie nu helemaal verkeerd ?

soufiane37
19-10-2005, 23:51
ik denk dat als je leeft volgens de richt lijnen van je geloof (en dit geld zowel voor mannen als vrouwen) je toch een goed persoon bent. mensen die hun godsdienst goed beleiden hoe kunnen die slecht zijn? of lees ik jouw reaktie nu helemaal verkeerd ? Ik denk dat je mij reactie helemaal verkeerd leest (bleh) Ik beweer namelijk precies hetzelfde wat jij beweert ;)

nurita
20-10-2005, 13:26
Ik denk dat je mij reactie helemaal verkeerd leest (bleh) Ik beweer namelijk precies hetzelfde wat jij beweert ;) ja dat komt omdat jij meestal zei........... en ik wist niet hoe ik dat moest plaatsen. maar ik vermoede al dat het anders zou overkomen...

soufiane37
20-10-2005, 17:45
ja dat komt omdat jij meestal zei........... en ik wist niet hoe ik dat moest plaatsen. maar ik vermoede al dat het anders zou overkomen... die "meestal" had ik wel weg kunnen laten ja...

nazarro
20-10-2005, 19:26
ik stemde 'iets anders, namelijk' en hier volgt mijn namelijk: een partner met een proper hart of ze joodse, marrokaanse, turkse, koerdische, gehandicapt, blind, werkloos, maagd of ontmaagd is, maakt het niet voor mij ik moet haar graag zien, en met de rest leer ik leven anders begin ik er niet aan

nurita
20-10-2005, 23:24
die "meestal" had ik wel weg kunnen laten ja... ok zijn we daar uit tenminste....................... moet ik ook stemmen souf?

soufiane37
21-10-2005, 12:08

jij kan hier stemmen als je wil :D http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=705148&page=3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7