Bekijk op het forum :

Jong verloven of Trouwen tegenwoordig in

Pagina's : [1] 2

Son-r
28-04-2005, 17:28

Ik zie Steeds Meer dat Turkse Jongeren Op 17 -18 jarige leeftijd verloven of zelfs trouwen Sommige doen het om erbij te horen sommige om stoer te doen en sommige echt omdat ze verliefd zijn Ik wil weten wat jullie hier van vinden. Ik geef tip ga niet gelijk verloven of trouwen omdat je denkt dat je die gene gaat kwijt raken als je echt van elkaar houdt hoef je geen haast te make jong verloven of trouwen is wel leuk maar heeft veel nadelen je moet nog veel leren.

ImoshMania
28-04-2005, 20:05
hersey kader kismet.... Je moet je gewoon klaar voelen om te verloven/trouwen.. sommige mensen zijn gewoon eerder volwassen dan anderen

Tinkerbell ^
28-04-2005, 20:43
Ik zie Steeds Meer dat Turkse Jongeren Op 17 -18 jarige leeftijd verloven of zelfs trouwen Sommige doen het om erbij te horen sommige om stoer te doen en sommige echt omdat ze verliefd zijn Ik wil weten wat jullie hier van vinden. Ik geef tip ga niet gelijk verloven of trouwen omdat je denkt dat je die gene gaat kwijt raken als je echt van elkaar houdt hoef je geen haast te make jong verloven of trouwen is wel leuk maar heeft veel nadelen je moet nog veel leren. waarom heb jij het gedaan dan soner je zei toch dat je getrouwd was in een andere topic??:D jij bent ook 18 :P:D hehehehe

Imparator64
28-04-2005, 21:16
jaha.... ik zie tegenwoordig veel dat jongens en meisjes eerder gaan verloven of trouwen met elkaar.....:) mij zie je echt niet zo vroeg trouwen.... al voel ik klaar om te trouwens als nog vind ik het te jong.. dus mij niet gezien...........:)

DeliciQ
28-04-2005, 22:28

ik vind het egt te jong.. en meisjes zijn soms wel vroeg volwassen maar een jonge van 18 is nog niet egt volwassen (geldt niet voor iedereen )... maar tog en als het goed is studeer je nog op die leeftijd.. en ik zou zeker me sgool niet laten zitten om te kunnen trouwen.. maar ieder zn eigen keus;)

Cankiz
28-04-2005, 22:31
Als je eenmaal van elkaar houdt dan maakt het niet uit op welke leeftijd je trouwt is mijn mening hierover... Als je van elkaar houdt en als je elkaar hebt sleep je elkaar er door heen. Tuurlijk heeft het ook zijn nadelen, tuurlijk staan je moeilijke tijden te wachten. Maar dat heb je toch bij elke huwelijk, niet elke huwelijk is perfect. Dussszzz trouw maar wanneer JIJ je er echt klaar voor voelt, voor de rest maakt het niet uit...!

Darkworld
29-04-2005, 01:25
Als ik nu de kans had om te trouwen met diegene waarvan ik hou, zou ik dat doen zonder er ook maar 1seconde over te twijfelen. Als je van iemand houdt dan wil je je leven met diegene delen, en als zekerheid trouwen/verloven jongeren dan.

Pinkcik
29-04-2005, 02:04
als hun vroeg willen trouwen... doen ze maar bide cocuk nasil olsa papa betaald alles... geen opleiding af,... papas zaakje da oturur...(yada gezer) en dan vragen we ons af hoezo er zo veel mensen in de uitkering zitten:)

Yasemin
29-04-2005, 18:24
Als je echt van een jongen houd en je er zeker van bent je leven met hem te delen,dan zou je naar je ouders toe moeten gaan en vertellen dat je 'hem' leuk vind o da seni istemeye gelcek,en in de meeste gevallen verloven ze dan ..en meestal zijn ze dan een jaartje of 17/18. en mijn mening is,als ik echt heeel veel van een jongen zou houden en hij van mij dan zit er niets anders op dan verloven,want de meeste moslim meisjes mogen geen vriend..

AyPaRcAm
29-04-2005, 20:16
Ik zie Steeds Meer dat Turkse Jongeren Op 17 -18 jarige leeftijd verloven of zelfs trouwen Sommige doen het om erbij te horen sommige om stoer te doen en sommige echt omdat ze verliefd zijn Ik wil weten wat jullie hier van vinden. Ik geef tip ga niet gelijk verloven of trouwen omdat je denkt dat je die gene gaat kwijt raken als je echt van elkaar houdt hoef je geen haast te make jong verloven of trouwen is wel leuk maar heeft veel nadelen je moet nog veel leren. ik vind het bepaald niet slim om op vroege leeftijd te verloven of te trouwen.. waarom zou je zo vroeg gaan trouwen.. trouwen kan altijd maar naar school gaan?? ik betwijfel het... ga eerst ff je diploma behalen en denk pas daarna aan trouwen.. wat als je trouwt en je hebt geen diploma.. straks is de man waarmee je trouwt toch niet zo´n aardige man.. wat moet je dan doen.. het kan net zo goed geen lieve vrouw zijn.. dan sta je op straat zonder een diploma en mag je lekker gaan werken in een fabriek als arbeider...

..SeNsIzIM..
29-04-2005, 21:13
Ik zie Steeds Meer dat Turkse Jongeren Op 17 -18 jarige leeftijd verloven of zelfs trouwen Sommige doen het om erbij te horen sommige om stoer te doen en sommige echt omdat ze verliefd zijn Ik wil weten wat jullie hier van vinden. Ik geef tip ga niet gelijk verloven of trouwen omdat je denkt dat je die gene gaat kwijt raken als je echt van elkaar houdt hoef je geen haast te make jong verloven of trouwen is wel leuk maar heeft veel nadelen je moet nog veel leren. als die gene van elkaar houden dan zal het een keer gebeuren. Dus niet te snel trouwen of verloven zou ik zeggen. Gercek sevenler birbirlerini bekler!!! BEKARLIK SULTANLIKTIR DIYE BOSA DEMEMISLER!!!

bangbang
29-04-2005, 22:34
Ik vind het zoiezo niks om op een jonge leeftijd te verloven en of te gaan trouwen, :) leer elkaar eerst beter kennen. Tegenwoordig lijkt het net alsof het een spel is, hup 1 2 trouwen, Maar het is echt een belangerijke stap in je leven, dus een tip voor alle meiden en jongens, trouw of verloof niet jong, leer elkaar eerst beter kennen,.. Ik ben 't met je eens, echt mensen worden gewoon gedwongen door de familie, bende buyuk konusmayim maar nu heb ik zoiets van: sanki genoeg stress yok ga ik ook is mijn leven fok uppen, EERST huis, genoeg doekoes etc dan misschien soz:D

CicieJj
30-04-2005, 01:32
Sanki dünyada koca/Kari kitLigi var.. Maak eerst schooL af, dipLoma aL, carriere yap, word ONAFHANKELIJK.. Kimseden bisey bekLeme, aiLenden biLe.. Kendi ayakLarin üzerinde durmayi ögren ondan sonra evLen... Hayatin en güzel yasLarindayken, hayatin tadini cikart.. Gez eglen toz, arkadasLarinLa.. Evli oLunca kan je dit allemaal "niet meer"... Evlenmek is niet alleen met de persoon waar je van houdt bij elkaar zijn. Het is VERDER LEVEN.. Ben ev kadini oLarak yasamak istemiyom later ;)

AyPaRcAm
30-04-2005, 12:14
Sanki dünyada koca/Kari kitLigi var.. Maak eerst schooL af, dipLoma aL, carriere yap, word ONAFHANKELIJK.. Kimseden bisey bekLeme, aiLenden biLe.. Kendi ayakLarin üzerinde durmayi ögren ondan sonra evLen... Hayatin en güzel yasLarindayken, hayatin tadini cikart.. Gez eglen toz, arkadasLarinLa.. Evli oLunca kan je dit allemaal "niet meer"... Evlenmek is niet alleen met de persoon waar je van houdt bij elkaar zijn. Het is VERDER LEVEN.. Ben ev kadini oLarak yasamak istemiyom later ;) EXACTLY...prima(ss)

KaRaKaN
26-01-2006, 21:51

ff omhoog trappen

Pagina's : [1] 2