Bekijk op het forum :

Is een jongere mannelijke partner tegenwoordig in???

Cankiz
28-04-2005, 17:17

Hababam leden!!!! Tegenwoordig gaan veel meiden met jongens die vele jaren jonger zijn dan zijzelf. Ik zelf vind persoonlijk dat het wel kan, als je maar eenmaal van elkaar houdt en er voor gaat. Dames denken sowieso meestal realsitisch na over zulke dingen, ze zullen zich niet hup een, twee, drie in een onmogelijke relatie storten ;) . Maar hoe zit het met de jongens???? Bijvoorbeeld als de jongen 17 is en het meisje 19... Zou de jongen het vol kunnen houden, raakt hij op een gegeven moment niet uitgegeken?? Wilt ie dan niet een jonger persoon ook aangezien de leeftijd? Ik wil graag jullie meningen hierover weten.

NeFReT
28-04-2005, 20:44
vallaha ik weet het niet,daha hic denemedigim icin bisey diyemiyecem

ImoshMania
28-04-2005, 21:02
liefde kent geen grenzen... maar ik heb nooit een jongere vriend gehad

Imparator64
28-04-2005, 21:12
jahaa.. het kan zeker zo, dat de meisje ouder is dan de jongen...:) ik ken zo veel stellen dat de meisje ouder is dan de jongen... als ze goed kunnen omgaan met elkaar waarom niet......!!:):)

Cankiz
28-04-2005, 22:02

Dat is zeker zo ja, je moet goed kunnen omgaan met elkaar... Het moet klikken. Maar wat me aan het denken zet is dat de jongen het snel kan opgeven en nog belangrijker op een gegeven moment een jonger persoon wilt als partner. Hij kan zijn huidige vriendin maybe te oud vinden voor zichzelf. Want hij is JONG, misschien is ie voor een tijdje verliefd op haar en ziet ie alles na een poos heel anders... Graag jullie meningen hierover...

Angelus
10-09-2006, 22:44
Tuurlijk kijk maar naar filmsterren

Chunkstar
18-03-2007, 01:52
Hepsi sapiti. Pinar Altu,Bennu ( 1001 gece), Seda Sayan en noem maar op. Ze worden met de dag ook ouder en willen gewoon iets jongs zodat hun zich ook voor altijd jong blijven voelen terwijl ze dat niet zijn.

EnIsE
18-03-2007, 01:59
Fikirler bir, gönüller bir olduktan sonra neden olmasin?! Ama bu isi abartanlarda var..unutmamak lazim ki bir kadin erkekten daha çabuk çöker. Kendinden yasça çok küçük bir erkekle beraber olmaninda elbette dezavantajlari var. Kendinden 20/30 yas küçük olan bayanlarla beraber olan erkeklere ise ayni durum geçerli.

Sel.-
18-03-2007, 18:25
tegenwoordig hebben vrouwelijke filmsterren enzo ook een oudere vriend, het is dus wel in :P. Maja het is niks voor mij!

KaRaKaN
18-03-2007, 18:37
ik zou ook niet met een meisje willen dat ouder dan mij is.

Nimet
18-03-2007, 18:50
ik zou zelf buyuk konusmuyum ama niet met iemand willen die jonger dan mij is of die 8 jaar ouder dan mij is ofso.... aslina bakarsan benimle ayni yasit olmasini da istemem.. en az 1/ 2 yas benden daha buyuk olmasini isterim ama tja gonul bu bakalim hangi yastaki birine konacak.... akil ve mantik birbirine uyduktan sonra problem yok... meestal kizlar daha olgun oluyorlar onun icin erkegin hafiften daha buyuk olmasi bence daha toepasselijk tabiki uitzondering mogelijk....

imparator_01
18-03-2007, 19:49
davul dengi dengine calmasi laazim bence. Yas farki olabilir ama 4 yastan fazla olmassin

-Medina
18-03-2007, 19:51
Ik weet het niet.