Bekijk op het forum :

Heb jij weleens iemands hart gebroken?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Chunkstar
27-04-2005, 20:02

Hebben jullie welleens iemands hart gebroken? zo ja waarom en wie ?

ImoshMania
27-04-2005, 20:04
jahh yani normaldir galiba.. ik ben meestal te eerlijk en zeg gelijk wat er niet klopt en ook wel wat me dwars zit. Soms beledig je mensen erdoor

Imparator64
27-04-2005, 22:17
jaha.. dagelijks ik zeg gewoon recht in de gezicht van die gene wat ik er van vindt...:)

bangbang
27-04-2005, 22:28
Ik breek nooit harten, omdat ik zelf weet hoe het aanvoelt wanneer een hart gebroken is. ;) Ik probeer in ieder geval zo min mogelijk iemand te kwetsen.. I Can Feel That.. Heb meestal een eeuwigheid nodig om te breken, jongens maar ook damez kennen t wel, je word afstandelijker, bitchiger zodat diegene je haat en jou dumpt, oda olmuyor ben je tijdje verder en komt de stap..love..nooit meegemaakt maar wel altijd erg gevonden als ik het moest beeindigen, kijk eerst leer je mensen kennen en als je zeker weet moet je een verbintenis aangaan, als de ene sneller van een ander houd, tja en de ander vind het dan toch maar niet al te goed, lijkt me sucky..

Pinkcik
27-04-2005, 22:33

k denk dat k vaak harten breek aynen bende yuzune PAT diye derim ma ja aangezien dat me niet meer boeit... iedereen raakt gewend aan me...

bangbang
27-04-2005, 22:40
Soms kan je in 1 ogenblik iemands hart breken, .. maar je vergeet dat t een eeuwigheid duurt zodat het weer genezen is. :). Maar goed, .. Mijn hart is keer op keer gebroken, en ik weet 100% dat vanaf nu aan niemand mijn hart kan breken, .. een ezel stoot zich niet 2 maal aan de zelfde steen. :) het heeft me sterk in mijn schoenen gemaakt, en diegene die mij zo hebben gemaakt .. THANX ! en dit meen ik ook diep uit mijn hart. Houden van zijn 2 grote woorden, ik denk ook niet dat je dat gauw in je mond kan nemen, :) maar tegenwoordig voelen al deze woorden niet speciaal meer aan.. :) hepsi bos.. Bos sozler, .. Weer correct, one's you wisper it, it's already gone...

cicimsin
27-04-2005, 23:32
Eerlijkheid breekt soms hartjes..... Maar probeer nu minder hartjes te breken.

Pinkcik
28-04-2005, 01:03
VErGeleken Met De rest Hier ben Ik Hard Geworden merk ik... Qua dit oNderwerp Dan... benim kalbimi kirani bende kirarim (ietsje eeerder):D ma ja Uiteindelijk krijg ik spijt van als het mensen zijn waar ik echt om geef dus mocht k je hart een keer breken.. bakma bana:) .. K denk vaak over de dood... Stel opeens ik had ruzie met een vriendin... en zij gaat dood(allah gostermesin) ben kendimi affetmem asla... hoe kan ik ooit zeggen dat het me spijt? kan niet meer te laat.... (dit stuk was serieus(H))

NeFReT
28-04-2005, 07:06
ik probeer nooit iemand zijn hart te breken en slik alles gewoon in zeg maar.dus dat betekent dat ik alles spaar.je zal mij nooit om iets horen klagen of wat dan ook .maar op een gegeven moment breek ik geen hart meer maar gewoon oldurmekten beter ediyom omdat ik alles wat ik opspaarde in 1 klap naar buiten gooi maja zo zit ik nou eenmaal in elkaar ben ook niet zo een persoon die over problemen praat maar gewoon alles opspaard jah alles sparen is niet ok maar ben nou eenmaal zoo núúúrim:P

Chunkstar
22-07-2006, 12:50
ik ben zo iemand die recht voor ze raap is ik zeg alles in je face en dat kan soms een gebroken hart veroorzaken

NeFReT
22-07-2006, 12:55
ik probeer nooit iemand zijn hart te breken en slik alles gewoon in zeg maar.dus dat betekent dat ik alles spaar.je zal mij nooit om iets horen klagen of wat dan ook .maar op een gegeven moment breek ik geen hart meer maar gewoon oldurmekten beter ediyom omdat ik alles wat ik opspaarde in 1 klap naar buiten gooi maja zo zit ik nou eenmaal in elkaar (yez)

Esmer.Guzeli
22-07-2006, 14:59
Iemands hart breken doe'k noooooooiiiittttt .. eerlijk ben k wel maar doen zeg ik het in een normale vorm en niet kwetsend ;)

MASSARI
22-07-2006, 15:01
Geplaatst door ll_KediciQqq_ll Soms kan je in 1 ogenblik iemands hart breken, .. maar je vergeet dat t een eeuwigheid duurt zodat het weer genezen is. :). Maar goed, .. Mijn hart is keer op keer gebroken, en ik weet 100% dat vanaf nu aan niemand mijn hart kan breken, .. een ezel stoot zich niet 2 maal aan de zelfde steen. :) het heeft me sterk in mijn schoenen gemaakt, en diegene die mij zo hebben gemaakt .. THANX ! en dit meen ik ook diep uit mijn hart. Houden van zijn 2 grote woorden, ik denk ook niet dat je dat gauw in je mond kan nemen, :) maar tegenwoordig voelen al deze woorden niet speciaal meer aan.. :) hepsi bos.. Bos sozler, .. mee eens

Mr.White
22-07-2006, 15:05
heb dat ook wel vaak haberim olmadan breek je iemands hart ook ama ik bedoel het altijd goed, ik kan geen vlieg kwetsen ama o kisi yanlis anlarsa voel ik me schuldig ook nog :(

MaXSeL
22-07-2006, 15:21

Git, beni dusunme git.. Kalbimide gotur.. Zaten sende kalsin, cok yormussun, cok uzmussun.. Git....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31