Bekijk op het forum :

Verjaardag Van Me Vriend

QraLice
24-04-2005, 23:25

mensen help meeeee 23Treurig5 me vriend is jarig vlgde week ama kheb egt geen idee wat we meoten doen we heben al anderhalf jaar kheb egt geen idee.. kunne jullkie me \ff helpenm met bedenken plssssssss :D :D al\vast bedankt (K)

Tinkerbell ^
24-04-2005, 23:29
doe gewoon een strikje om je middel en zeg ben ik niet het mooiste cadeau dat je ooit heb ontvangen :D hehehehe dat was het cadeautje.... ga naar de mac en zeg hier hebben we leuke herinneringen daarom heb ik het uitgekozen :D hehehehe

Tinkerbell ^
24-04-2005, 23:33
Yo b3e. haha, jij bent gek, .. :) Doe gewoon wat aparts, neem hem mee uit eten ofso, haal iets wat hij op dit moment erg nodig heeft, :). dat zou hem goed te pas komen. hahahah napayim kafayi yedim ik ben home alone voel me eenzaam:D

Angelus
24-04-2005, 23:45
doe gewoon een strikje om je middel en zeg ben ik niet het mooiste cadeau dat je ooit heb ontvangen :D hehehehe dat was het cadeautje.... ga naar de mac en zeg hier hebben we leuke herinneringen daarom heb ik het uitgekozen :D hehehehe die is super hahahha weet je wat ik dee op me vriendin verjaardag ... in haar kamer 60 harten balonen en 80 rode roze en kist vol met snoep

QraLice
24-04-2005, 23:47

ik d8 misgien ff ergens eten.. daarna naar de bios en daarna op sgeveninge lopen met zonsondergang nasil:$

Tinkerbell ^
24-04-2005, 23:49
die is super hahahha weet je wat ik dee op me vriendin verjaardag ... in haar kamer 60 harten balonen en 80 rode roze en kist vol met snoep en daarna heb je 60 stoten 80 schoppen en van haar vader gekregen??:D hehehehe en dan nog in plaats van snoep slippers van haar ma achter je aan :D je weet die slippers zijn net uit een matrix film ze blijven je achtervolgen totdat ze je raken hahahahahah

Tinkerbell ^
24-04-2005, 23:49
ik d8 misgien ff ergens eten.. daarna naar de bios en daarna op sgeveninge lopen met zonsondergang nasil:$ best een leuk idee...

QraLice
24-04-2005, 23:50
JA KKAN Zijn kamer ook voldouwen met roze blaadjes mr kdenk dat ik dan van zyn ouders nooit mr zyn huis in mag :D:D

Tinkerbell ^
24-04-2005, 23:54
hahahahaha jah birde sana temizleti sonra hahahaha

QraLice
25-04-2005, 00:02
kwil hem mee uitnemen egrens eten mr kheb daar totaal geen ervaring mee met vriendinne gaan we gwn nr de mac :( sta ik daar strax onwijs versgtut ofzo :D:D

ImoshMania
25-04-2005, 08:57
jahzeker of ga picknickee als het mooi weer wordt..... ff eerst na A&H voordat je na schevingen gaat als je merkt dat et Hot weer word....