Bekijk op het forum :

Jongen En Maagd, Het is net water en vuur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Betuss_42
06-10-2005, 21:01

Het is voor een jongen veel moeilijker om maagd te blijven dan voor een meisje, daarom is het normaal dat jongens voor het huwelijk meer mogen dan meisjes. wat denken jullie erover?

Shadina
06-10-2005, 22:02
Hahaha. Jij bent echt grappig.

Betuss_42
07-10-2005, 16:02
wrom dat dan(mmhh)

Shadina
07-10-2005, 16:58
Omdat je niet serieus bent. Je wilt alleen maar dat iedereen tegen je ingaat etc.

DeliciQ
07-10-2005, 17:11

een jonge kan best maagd blijven, tenminste als hij gelooft dat hij een Moslim is moet dat gewoon.. en ik ben het met je stelling niet mee eens.. wel moeilijker dan bij vrouwen mischien maar het kan en moet gewoon dat mannen ook maagd blijven.. Ik wil er zeker van zijn dat mijn man wel maagd is... nou denken mensen, je gaat je geliefde tog niet opgeven omdat hij geen maagd is, nee dat niet, maar ik zal er wel moeilijk over doen.. als hij zegt dat hij geen maagd is of ik kom er achter.. dan laat k hem een tijdje het zelfde voelen :)

Son-r
07-10-2005, 23:50
een jonge kan best maagd blijven, tenminste als hij gelooft dat hij een Moslim is moet dat gewoon.. en ik ben het met je stelling niet mee eens.. wel moeilijker dan bij vrouwen mischien maar het kan en moet gewoon dat mannen ook maagd blijven.. Ik wil er zeker van zijn dat mijn man wel maagd is... nou denken mensen, je gaat je geliefde tog niet opgeven omdat hij geen maagd is, nee dat niet, maar ik zal er wel moeilijk over doen.. als hij zegt dat hij geen maagd is of ik kom er achter.. dan laat k hem een tijdje het zelfde voelen :) jij praat onzin ... :) wat wil je doen tegen je man zegge dat je geen maagd meer bent EUHhuEuhE kizim git isine oyle boyle konusma oyle diyeni cok gorduk bu dunyada ...... wat maakt het uit of je maagd of niet bent wie wilt neuken ga je gang ik trouw toch niet met je dus je kan zegge ben maagd maar hoe weet iemand dat sow zeker want meisjes doen van achter tegenwoordig vingeren hun eigen ben je dan nog maagd dan evallah yalanlarizi kendineze tutun please laterzzzzzzzz

"the one"
08-10-2005, 02:01
bullllshittttt das wat ik erover denk... okeej je kan misschien wel gelijk hebben, maar gewoon één grote bullshit ik vind gewoon fucked up dat jongens zogenaamd meer moge dan de meis... IK VIND DAT EEN JONGEN MAAGD MOET GAAN TROUWEN... ALS HIJ DAT VAN DE MEISJE EIST MOET DE MEID DAT OOK VAN DE JONGEN EISEN... WAT ZO MOEILIJK OM JE HORMONEN ONDER CONTROLE TE HOUDEN... DAT IS GEWOON EEN TEKEN VAN ZWAKHEID!!!

Son-r
08-10-2005, 13:39
Ja ok maar hoe weet ik dat die meisje nog maagd is dan tegenwoordig heb je allemaal van die shit

Shadina
08-10-2005, 18:50
Ja ok maar hoe weet ik dat die meisje nog maagd is dan tegenwoordig heb je allemaal van die shit Haha, jongen bij mannen is het al helemaal niet te testen dus wees alsjeblieft stil.

Berbertje_layd
13-10-2005, 21:33
Moge Allah iedereen straffen die s.ex voor het huwelijk hebben en het ook nog es normaal vinden...en die geen berouw hebben getoond...

cicikiz
13-10-2005, 21:58
ja weetje in een relatie is het ook belangrijk dat je elkaar vertrouwd, daarbij hoort ook eerlijkheid. en als hij zegt of zij zegt dat ze nog maagd zijn moet je daarop aan gaan, anders heeft je hele relatie geen nut omdat je elkaar niet in vertrouwen neemt. en ja de jongen moet ook maagd blijven, het is wel het mooist. en ik ken zat jongens die nog maagd zijn:)

110% Golddigga!!
13-10-2005, 22:51
Moge Allah iedereen straffen die s.ex voor het huwelijk hebben en het ook nog es normaal vinden...en die geen berouw hebben getoond... nOUJAH zeg!!! hahaha....tja ik voel me zeker aangesproken en dat pik Ik NIET!!! egt Ik vind dit opmerking te ver gaan Moge Allaah swt ons vergeven( de seksuele actieven onder ons) en iedere Moslim die af- toe zich liet verleiden(Amien Ya RAB) Ps. ik ga je Nu een rooie geven voor dat belachelijke reactie..(zw)

Son-r
13-10-2005, 23:11
Haha, jongen bij mannen is het al helemaal niet te testen dus wees alsjeblieft stil. nou dan wat poep je iemand die sex heeft laat die gene met rust als meisjes vingeren is het toch ook niet erg of jongens aftrekken nou dan als iemand sex heeft laat die gene met rust gaat jou niks aan ga er over roddelen of over praten kijken wie slecht bezig is peace oww ja nog iets ik heb een vraag voor de mensen die denken dat ze alles weten ik weet de antwoord al maar kijken of jullie zogenaamd alles weters het weten. is een meisje anaal pakke erger of vaginaal pakke voor het huwelijk :) ( En schrijf er bij Waarom, waar je het vandaan hebt.) kom maar op met jullie antwoorden. schrijfze.

KaRaKaN
13-10-2005, 23:23
uhm waar slaat die vraag nou weer op?

110% Golddigga!!
13-10-2005, 23:24

nou dan wat poep je iemand die sex heeft laat die gene met rust als meisjes vingeren is het toch ook niet erg of jongens aftrekken nou dan als iemand sex heeft laat die gene met rust gaat jou niks aan ga er over roddelen of over praten kijken wie slecht bezig is peace oww ja nog iets ik heb een vraag voor de mensen die denken dat ze alles weten ik weet de antwoord al maar kijken of jullie zogenaamd alles weters het weten. is een meisje anaal pakke erger of vaginaal pakke voor het huwelijk[B] :) ( En schrijf er bij Waarom, waar je het vandaan hebt.) kom maar op met jullie antwoorden. schrijfze. ANAAL IS ZWAAR VERBODEN in de Islaam maar volgens Mij dus niet egt zker heb ik ergens gelezen dat je beter(Haraam) Vaginale seks kan hebben dan Anaalseks maar Allaahuu allaum(Allaah swt weet het beter) en jah ik heb bloedhekel aan zulke wijven die hierow ff komen scheinheiligen terwijl ze Anaal diep genomen worden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10