Bekijk op het forum :

Waarom zijn mannen minder romantisch dan vrouwen?

Pagina's : [1] 2

Angelus
01-09-2005, 22:35

Ik vind dat mannen letten over het algemeen op het grote en het al gehele plaatje terwijl vrouwen zich over het algemeen storten op details. Aangezien romantiek vol zit met kleine details...

cicimsin
01-09-2005, 22:40
Ik denk dat het eerder zo zit... Of Vrouwen verwachten veel van hun vriendjes :D.... Of mannen denken te moeilijk! Het is niet altijd zo dat mannen minder romantisch zijn.. ik ken genoeg mannen die romantisch zijn! Vrouwen zijn veel meer emotioneler .. daar heeft het ook mee te maken! Het moet denk ik in je bloed zitten ofzo hahah :D

Cicekgirl
01-09-2005, 22:45
Mensen die verplicht, gedwongen romantisch doen zijn pas niet romantisch.. Maar goed, zoals anderen al aangaven, ik ken ook hele romantische mannen, en ook mannen die de R van romantiek niet eens kennen.. Tot nu toe juist veel mannen meegemaakt die romantisch waren dan het tegendeel.. Maar of het van binnen kwam, of als versierpoging, i don't know Laat iedereen maar zichzelf zijn, als die klik er is, is alleen maar kunnen lachen met diegene soms ook voldoende Het is alleen wel zo; meisjes geven gewoon meer om details.. Alsmaar die voldoening, die romantiek willen voelen om zeker te zijn van hun relatie..

GaRaGIzZ
02-09-2005, 03:34
Ik vind het beter dat de mannen minder romantisch zijn...en heb een hekel aan vrouwen die denken dat alles om romantiek draait...die denken dan aa mijn man is niet romantisch bla bla bla of aa wat romantisch aa dit aaa dat :s...Heb liever een man die minder romantisch is.Je hebt ook mannen/vrouwen die continue canim,askim,birtanem,etc. zeggen oke insan sevdigine guzel sozler soylemek ister enzo maar bazilari varki echt zo irritant iigghhhhh...icinden gelince bir guzel soz bir guzel hareket oke maar fazlasi aslikanlik yapar bir onemi kalmaz.

eMiRDaGLi
02-09-2005, 10:18

Pfff romantiek.. Makkelijkste manier om een vrouw voor de gek te houden.. En tja, dat er vrouwen zijn die daar zo veel belang aan hechten, laat alleen maar hun niveau zien..:D Wat GaRaGiZz ook zegt.. Canim, askim zijn woorden die er makkelijk uitkomen en met de tijd gewenning worden.. Bunun o zaman ne anlami kaliyor ki? Sevgiden, saygidan daha onemli sanki..

Ferhunde
02-09-2005, 10:40
Evet bende katiliyorum emirdagli ve garagiza...Af en toe is leuk. maar het moet geen gewoonte worden

tamer
03-09-2005, 09:42
maar ja hij praat veel over trouwen en kinderen dat is romantisch genoeg voor mij How romantic haahha :D :D Ik kan je vriend eerder een dagje walle aanbieden, want volgensmij is dat het probleem waar hij mee zit.

Angelus
03-09-2005, 10:39
Mensen die verplicht, gedwongen romantisch doen zijn pas niet romantisch.. Maar goed, zoals anderen al aangaven, ik ken ook hele romantische mannen, en ook mannen die de R van romantiek niet eens kennen.. Tot nu toe juist veel mannen meegemaakt die romantisch waren dan het tegendeel.. Maar of het van binnen kwam, of als versierpoging, i don't know Laat iedereen maar zichzelf zijn, als die klik er is, is alleen maar kunnen lachen met diegene soms ook voldoende Het is alleen wel zo; meisjes geven gewoon meer om details.. Alsmaar die voldoening, die romantiek willen voelen om zeker te zijn van hun relatie.. Zo zo ... jij hebt er verstand van

ImoshMania
04-09-2005, 15:51
ik hou ook niet zo veel van ormantiklik af en toe is het leuk. Gelukkig is mijn vriend veel meer ormantik

Casanova*
05-09-2005, 06:22
Ik vind dat mannen letten over het algemeen op het grote en het al gehele plaatje terwijl vrouwen zich over het algemeen storten op details. Aangezien romantiek vol zit met kleine details... Mannen kunnen veel romantischer zijn dan vrouwen. Hoe romantisch zou je zijn als je de hart wilt overwinnen van een geweldige vrouw? Hoe romantisch zou je zijn als je de ogen van de vrouw wilt vullen met blijdschap? Hoe romantisch zou je zijn als je haar ogen wilt laten glinsteren als het stralende maanlicht in de nacht? Hoe romantisch...ermm even uitleggen. Het ligt eraan hoe romantisch de man wilt zijn. Als een man niet houd van romantiek dan is het gewoon 0%. Maar als ie houd van romantiek net als mij... (yez) Dan is de vrouw niet romantischer. Vrouwen houden ervan als je bijv; dimlicht aan hebt,kaarsjes zegmaar. maar ik bijvoorbeeld als ik alles klaarleg aan romantiek let ik op elke kleine detail. De sfeer,lekker geurtje in de kamer,mooi muziek, hartje gevormd van rozenbladen en dan samen dansen op die muziek (bleh) ,en heb nog veel meer romantische dingen die ik kan doen. samen zonsondergang bekijken is het mooiste (lo)

Chunkstar
02-02-2007, 14:18
He Casanova*

Burc
02-02-2007, 14:25
Ik vind mezelf eigenlijk best romantisch...

_yasemin_
02-02-2007, 16:11
In het begin is romantiek wel leuk dat hoort erbij mijn man is echt romantisch vooral in het begin toen we elkaar leerden kennen, later wordt dat minder maar het moet niet helemaal weg vallen het hoort in de relatie...

zkos
02-02-2007, 16:14
naa verschilt hoor....

Kelebek.
02-02-2007, 17:57

Ik vind het beter dat de mannen minder romantisch zijn...en heb een hekel aan vrouwen die denken dat alles om romantiek draait...die denken dan aa mijn man is niet romantisch bla bla bla of aa wat romantisch aa dit aaa dat :s...Heb liever een man die minder romantisch is.Je hebt ook mannen/vrouwen die continue canim,askim,birtanem,etc. zeggen oke insan sevdigine guzel sozler soylemek ister enzo maar bazilari varki echt zo irritant iigghhhhh...icinden gelince bir guzel soz bir guzel hareket oke maar fazlasi aslikanlik yapar bir onemi kalmaz. (yez)

Pagina's : [1] 2