Bekijk op het forum :

waarom afspreken

Pagina's : [1] 2

Cicekgirl
13-04-2005, 14:02

Waarom wille jullie zo graag afspreken op de forum ga dan naar chatnu of ergens anders dit is toch een forum waarop gediscuseerd wordt ???? jesuus jullie zijn echt raar

D3Li_GiZzZ
13-04-2005, 15:20
Cicekgirl? Wat is jou probleem? Als wij afspreken dan spreken we af, :) Zo te zien heb jij wel heel veel ervaring he met chatnu daten enso?, Wij gaan voor de gezelligheid afspreken met zijn allen, en niet stiekem net als jij, via chatnu ofso, met jan en alleman ;). Hadi bakaLim, als je commentaar wilt geven, dan doe je dat op een normale manier, met je jesus mezus, jezus is dood ! Enigste die raar hier is dat ben jij, Fazla otme chaLlasz. amin :) ........

D3Li_GiZzZ
13-04-2005, 15:25
en het gaat hier niet om daten, maar gewoon gezellig picknicken met een hele groep... dus niet de manier waaraan jij denkt ;)

TuZaK
13-04-2005, 16:02
zo bedoelde ze niet...ze wilde alleen maar zeggen dat dit een forum is waar je je mening over dingen hoort te geven...binnenkort komt er ook een site daar kunnen jullie dit soort dingen afspreken of via pm...don't flame her

Shadina
13-04-2005, 20:29

Ik ben het met haar eens. En ook al willen jullie alleen maar omdat het gezellig etc is.. hoe lang bestaat deze site al? Waarom zo'n haast? Ik snap sommige mensen niet.

CicieJj
13-04-2005, 20:33
Ik zie nergens SPELREGELS waarbij staat dat hier alleen maar gediscussierd MOET worden :) Mensen doen toch waar ze zin in hebben.. is HUN leven HUN probleem.. Boeiennndd...

Angelus
13-04-2005, 20:47
Ja ik ben het eens met tuzak ... als jullie nou ff een maand geduld hebben dan komt de site in de lucht ... ga dan afspreken haast hebben jullie toch niet

D3Li_GiZzZ
13-04-2005, 20:51
ja maar weet je wat het is .... de meivakantie komt eraan... dan kan bijna iedereen... als je zegt van maar je hebt de zomervakantie toch nog? de kans is groot dat meeste van de mensen die meeting willen dan in turkije zitten ;)

D3Li_GiZzZ
13-04-2005, 20:56
Hoezo gaat de site de lucht indan?, bende anlamadim hij is tog al in de lucht :D of komt ie dan op zoekpaginas te staan enz?

KaRaKaN
13-04-2005, 20:58
Dit is het forum er komt ook een site. En Btw selin maak je signature korter.

D3Li_GiZzZ
13-04-2005, 20:59
wie is selin? noem me bij me nick ik ben undercover :D

D3Li_GiZzZ
13-04-2005, 21:05
hMm okiej, .. ;) kan weL.. Wie is SeLin? ikke......:D

TuZaK
14-04-2005, 19:57
misschien moeten jullie mij mod maken whahahaha ok solly maar ikz eg het nog een keer stay on topic...MasterTurk dat hoor jij te doen....whahahahaha Ik ben wel beniuwed wanneer de site onair komt... PS kizi korkuttunuz bak gelmiyo, bu konuyu baslatan kizi...biraz sewecen karsilasak yeni uyeleri...

MasterTurk
14-04-2005, 20:11
misschien moeten jullie mij mod maken whahahaha ok solly maar ikz eg het nog een keer stay on topic...MasterTurk dat hoor jij te doen....whahahahaha Ik ben wel beniuwed wanneer de site onair komt... PS kizi korkuttunuz bak gelmiyo, bu konuyu baslatan kizi...biraz sewecen karsilasak yeni uyeleri... Sorry(conf) ik heb ze al weggehaald. En ik ben het eens met cicekgirl. Als je wilt afspreken zijn er genoeg manieren omdat te doen. Stuur elkaar een prive bericht of zo

TuZaK
15-04-2005, 09:26

yah dat heb ik ze al gezegd...and then they started to flame me...neyse hopelijk komt Cicekkizimiz vaker online...=]

Pagina's : [1] 2