Bekijk op het forum :

9 redenen om je vriendje te dumpen

Pagina's : [1] 2 3

Ferhunde
27-06-2005, 14:38

Als: 1. Hij je altijd met een van zijn exen vergelijkt. 2. Hij altijd heel afstandelijk doet als er andere mensen bij zijn en je niet meer meevraagt naar officiële uitjes. 3. Hij nog steeds zijn ex ziet als goede vriendin waar hij intensief contact mee onderhoudt. Zij spreken nog steeds af op dezelfde avonden als toen het nog aan was en hij weigert zijn ex te vertellen dat hij een nieuwe vriendin heeft, omdat hij “haar niet wil kwetsen”. 4. Hij je na zes maanden nog niet aan zijn vrienden wil voorstellen, omdat “hij nog niet zeker van z’n zaak is”. 5. Hij meer tijd doorbrengt met “research” op Internet dan met jou, maar hij vertelt je niet wat hij nou precies zoekt. Hoogste tijd op hem van de computer weg te sleuren en zelf online te gaan. 6. Hij zo nodig iedere avond en weekend naar de sportschool moet voor zijn “gezondheid”, maar in plaats van spierbundels te kweken, kweekt hij eerder een buikje! Eén ding is zeker, hij houdt zich dus met andere dingen bezig als hij naar de sportschool gaat. 7. Hij het met jou uitmaakt als zijn ex geen vriendje heeft en het weer aanmaakt als zij weer een nieuwe lover heeft. 8. Hij altijd tijd en zin heeft om met zijn vrienden te gaan stappen, maar als jij uit wil dan is hij moe en blijft liever thuis. 9. Hij van je houdt als jij het uit wil maken, maar “tijd voor zichzelf nodig heeft” als het aan is. bron: http://cp.intl.match.com/nld/msn/msnnl/cnt/art02.htm

Pinkcik
27-06-2005, 14:53
MAUHUHAuhauha

DeViLTuRKo
27-06-2005, 17:13
Nereden cikti simdi bu...heb je zelf meegemaakt? en trouwens geen bron...

Ferhunde
27-06-2005, 17:44
Hayir ne alakasi var. Je hoeft het niet perse mee te maken om er iets over te plaatsen. Yarasi olan gocunur..

ABID
27-06-2005, 18:22

volgens mij gaat je vriend vreemd nagehan dat maak ik uit je woorden

godmother
27-06-2005, 18:23
Whahhahaha...

DeViLTuRKo
27-06-2005, 18:30
Hayir ne alakasi var. Je hoeft het niet perse mee te maken om er iets over te plaatsen. Yarasi olan gocunur.. cok alakasi var...jij komt met stomme argumenten van personen die onzin praten. Sende gelip buraya plaatsen yapiyon of het heel boeiend is. Neyse bende daha fazla konusmayim simdi yine uzecem birisini.

ABID
27-06-2005, 18:33
Devilturko Hakli Soyluyor Nagehan Heb Je Niks Beters Te Doen

Karahisar
27-06-2005, 19:26
Ik snap mensen niet die komen met opmerkingen als,.. heb je niks beters te doen, wat is dit voor een topic,.. waar slaat dit op enz. enz,... Yaa sizi buraya yazmaniz için zorlayanmi var??Als het toch al onbelangrijk is en nergens op slaat waarom zijn jullie dan geneigd om er op te reageren?? Neyse daha fazla konusmayim yoksa bende üzecem simdi birilerini :P

ABID
27-06-2005, 19:30
karahisar sen nagehanin avukatimisin?

Betul
27-06-2005, 19:32
arkadaslar konuyla ilgili fikirlerinizi paylasmak istiyorsaniz buyurun... gereksiz tartismalara girmemenizi rica ediyorum... Betul

N-e-r-g-i-z
27-06-2005, 19:38
Valla biraz dogruluk payi var..

Harbikiz
27-06-2005, 19:42
ik denk ook dat dit redenen kunnen zijn om een relatie te eindigen..

Ferhunde
27-06-2005, 20:17
Oeps dat was een gevoelige snaar waarschijnlijk..Maar jah je ziet nu maar weer dat mensen zich zoo aangesproken voelen en mij nu zogenaamd belachelijk maken..Demekki arkadaslar yukaridaki yazanlarin baya bi dogruluk payi var. Nu zijn ze bang om gedumpt te worden...Aaaach gossie wat zielig kizlarin gozu acilacak demi simdi..Eee enayi sandilar tabi kizlari..Als je dit een stomme topic vindt REAGEER DAN NIET..!! Bu kadar basit..En evet Karahisar benim avukatim tanistirim size..en Abid wat voor redenatie is dat nou weer? Omdat ik zo'n topic heb geopend denk jij dat mijn vriend vreemd gaat?????? Je conlusie klopt voor geen METER..! Nou om nog duidelijker te zijn ik heb geen vriend dus dat bewijst,maar weer dat je mentaliteitsniveau 0.0 is..Neyse bende daha fazla konusmayim yoksa bende daha fazla kalp kiracam..

Harbikiz
27-06-2005, 20:23

Oeps dat was een gevoelige snaar waarschijnlijk..Maar jah je ziet nu maar weer dat mensen zich zoo aangesproken voelen en mij nu zogenaamd belachelijk maken..Demekki arkadaslar yukaridaki yazanlarin baya bi dogruluk payi var. Nu zijn ze bang om gedumpt te worden...Aaaach gossie wat zielig kizlarin gozu acilacak demi simdi..Eee enayi sandilar tabi kizlari..Als je dit een stomme topic vind REAGEER DAN NIET..!! Bu kadar basit..En evet Karahisar benim avukatim tanistirim size..en Abid wat voor redenatie is dat nou weer? Omdat ik zo'n topic heb geopend denk jij dat mijn vriend vreemd gaat?????? Je conlusie klopt voor geen METER..! Nou om nog duidelijker te zijn ik heb geen vriend dus dat bewijst,maar weer dat je mentaliteitsniveau 0.0 is..Neyse bende daha fazla konusmayim yoksa bende daha fazla kalp kiracam.. ben het helemaal met je eens. wat ik niet begrijp als je het een onnodige topic vind ne diye reageren yapiyosun allah allah. yarasi olan gocunur kardesim madem onnodig reageren yapmayin o zaman bu kadar basit juliie verspillen alleen maar onze tijd!

Pagina's : [1] 2 3