Bekijk op het forum :

'Mens kan in 2050 onsterfelijk zijn'

Angelus
22-05-2005, 13:19

Halverwege de huidige eeuw zal de mens uitzicht hebben op onsterfelijkheid. Tenminste, mits de wetenschappelijke vooruitgang zich verder doorzet. Dat beweert de Britse futuroloog Ian Pearson (http://www.btinternet.com/~ian.pearson/) in het Britse tijdschrift The Observer. De onsterfelijkheid geldt overigens niet voor het lichaam, maar voor het menselijk brein. Naar verwachting zullen computers in 2050 dusdanig ver zijn ontwikkeld dat de complete herseninhoud van een stervende gedownload en dus bewaard kan worden. Volgens Pearson, hoofd van de futurologie-afdeling van British Telecom, zullen computersystemen in de toekomst ook in staat zijn emoties te voelen. Een nuttige toepassing van deze emotie-computers ziet Pearson in vliegtuigen. Een geautomatiseerd systeem waarin een angst voor een vliegtuigongeluk zit geprogrammeerd zou een piloot kunnen assisteren Bron:fok.nl

Yazgunesi
22-05-2005, 13:30
Igrenc.. Dusunsene je hersenen leven voor in je pc ofzo hahahaha :D Nee man, als je dood bent ben je dood.. Kim ugrasir hersenla mersenla :D

MasterTurk
22-05-2005, 13:42
ja ja ja. allemaal onzin. In het jaar 2000 zouden toch vliegende auto komen. ik zie ze nog niet. Daarom geloof ik het ook niet

Yazgunesi
22-05-2005, 13:48
Ik heb wel een vliegende auto :$ Mijn speelgoedautootjes kunnen vliegen:D

MasterTurk
22-05-2005, 13:55

Ik heb wel een vliegende auto :$ Mijn speelgoedautootjes kunnen vliegen:D Als je het zo bekijkt heb ik ook vliegende mensen gezien. Ik heb zo vaak de barbie poppen van mijn zusje van 2 hoog naar beneden gegooit. Ze kwam echt hard aan. :D Conclusie: Ze kunnen niet vliegen

Yazgunesi
22-05-2005, 13:59
Amma gaddarsin be, barbielerden ne istedin:(

MasterTurk
22-05-2005, 14:08
Amma gaddarsin be, barbielerden ne istedin:( benim sucum yok. Arabalarin ucmadigini sende biliyorsun sen arabalardan ne istedin diye soruyormuyum. Baktim hani ucuyorlarmi demekki degilmis. Solly

RuzgarGulu
22-05-2005, 14:30
Eerst zien dan geloven demisler. 2050'de bakalim dünya denilen bisey kalacak mi... Zaten ik hoef echt geen 2e van mezelf hier:D bitane yeterde artar bile. Öldünmü ölecen, dus met hersens en al topraga geri dönecen...

AyPaRcAm
23-05-2005, 04:06
Halverwege de huidige eeuw zal de mens uitzicht hebben op onsterfelijkheid. Tenminste, mits de wetenschappelijke vooruitgang zich verder doorzet. Dat beweert de Britse futuroloog Ian Pearson (http://www.btinternet.com/~ian.pearson/) in het Britse tijdschrift The Observer. De onsterfelijkheid geldt overigens niet voor het lichaam, maar voor het menselijk brein. Naar verwachting zullen computers in 2050 dusdanig ver zijn ontwikkeld dat de complete herseninhoud van een stervende gedownload en dus bewaard kan worden. Volgens Pearson, hoofd van de futurologie-afdeling van British Telecom, zullen computersystemen in de toekomst ook in staat zijn emoties te voelen. Een nuttige toepassing van deze emotie-computers ziet Pearson in vliegtuigen. Een geautomatiseerd systeem waarin een angst voor een vliegtuigongeluk zit geprogrammeerd zou een piloot kunnen assisteren Bron:fok.nl YEAH RIGHT...

KaRaKaN
23-05-2005, 09:36
oihw nee wacht is, ik weet het al ze stoppen de usb kabel in je reet en downloaden alles via je reet naar de computer:D

Imparator64
23-05-2005, 10:14
Als je het zo bekijkt heb ik ook vliegende mensen gezien. Ik heb zo vaak de barbie poppen van mijn zusje van 2 hoog naar beneden gegooit. Ze kwam echt hard aan. :D Conclusie: Ze kunnen niet vliegen helemaal leippp man.. van 2 hoog een barbie pop gooien:) muwhahahaha

Imparator64
23-05-2005, 10:15
oihw nee wacht is, ik weet het al ze stoppen de usb kabel in je reet en downloaden alles via je reet naar de computer:D muwhahah...:) leipe reactie allemaal hierow:D

NeFReT
22-08-2005, 20:30
1 woorddd ALA BLAAAA