Bekijk op het forum :

Zorgende mannen belangrijk voor tevreden huwelijk

Ferhunde
17-05-2005, 11:23

NIJMEGEN - Mannen die een deel van de zorg- en opvoedtaken op hun schouders nemen, zorgen tevens voor een tevreden huwelijk. Zowel mannen als vrouwen zijn positiever over hun relatie naarmate de man meer zorgt en meer vrouwelijke kenmerken vertoont. Dat blijkt uit een langjarig onderzoek van de Vlaamse sociologe A. Van den Troost, waarop zij volgende week aan de Radboud Universiteit in Nijmegen promoveert. Van den Troost vergeleek de gegevens van ruim duizend getrouwde mannen en vrouwen uit de babyboomgeneratie met elkaar. Op het moment van de eerste ondervraging in 1990 hadden alle paren kinderen tussen de 9 en 16 jaar bron: nu.nl

Imparator64
17-05-2005, 14:21
jahaa.... ik kan bijna alles huishoudelijke taken...:) wat heb ik dan aan een vrouw als ik alles zelf kan....:RRR

Tinkerbell ^
17-05-2005, 14:25
wie zegt dat vrouwen dat moeten doen impa?? sizinde iki eliniz iki ayaginiz yokmu??:S en plus mijn man moet mij zeker helpen ik werk toch ook wat hersey karsilikli ben bu dunyaya onun pisligini toplamaya gelmedim iki taraftanda yardim gelmeli ;)

YALNIZKURT66
17-05-2005, 14:38
wie zegt dat vrouwen dat moeten doen impa?? sizinde iki eliniz iki ayaginiz yokmu??:S en plus mijn man moet mij zeker helpen ik werk toch ook wat hersey karsilikli ben bu dunyaya onun pisligini toplamaya gelmedim iki taraftanda yardim gelmeli ;) sen kendine koca degil hizmetci ariyorsun oyle yapma yarin evlendigindede ayagini yikatir iyi olmazmi

Imparator64
17-05-2005, 14:41

ik zeg niet dat vrouwen dat moeten doen..:) tuurlijk moet het van twee kanten komen, kan je net zo goed op je zelf wonen als je alles zelf kan... dat wil ik er mee zeggen

Betul
17-05-2005, 15:39
jahaa.... ik kan bijna alles huishoudelijke taken...:) wat heb ik dan aan een vrouw als ik alles zelf kan....:RRR dus volgensjou ''neem'' je een vrouw omdat je het zelf niet allemaal kan. thats all? beetje kortzichtig vindt je ook niet?

Imparator64
17-05-2005, 15:42
nee ik neem geen vrouw alleen voor het huishoudelijke taken....:)

Betul
17-05-2005, 15:48
dat zeg je toch..wat heb ik aan een vrouw als ik zelf alles kan??!! spreek je jezelf nu niet een beetje tegen ?

Imparator64
17-05-2005, 15:49
wijs van spreken...

KaRaKaN
17-05-2005, 15:49
amaan discussie gaat nergens over, ik ben het er helemaal mee eens als je een huwelijk wilt die goed gaat moet het van beide kanten komen:) Niet dat de man op zen luie reet blijft zitten en de vrouw alles doet:)

Betul
17-05-2005, 15:50
Precies.

Imparator64
17-05-2005, 15:51
hehe dat bedoel wat karakan zegt..:D

Ferhunde
17-05-2005, 16:30
amaan discussie gaat nergens over, ik ben het er helemaal mee eens als je een huwelijk wilt die goed gaat moet het van beide kanten komen:) Niet dat de man op zen luie reet blijft zitten en de vrouw alles doet:) Aynen ben het met je eens, hayat musterek..

Tinkerbell ^
17-05-2005, 16:41
sen kendine koca degil hizmetci ariyorsun oyle yapma yarin evlendigindede ayagini yikatir iyi olmazmihayir ben hizmetci aramiyorum ama erkeklerimiz ariyor ;) onun yaptigi isleri bende yapacagim bende gunun 8 saati calisacagim biraz televizyonun onunden koca kicini kaldirsa yardim etse olurmu?? o bu dunyaya yasamaya geldide ben kole olmayami??

Tinkerbell ^
17-05-2005, 16:42

amaan discussie gaat nergens over, ik ben het er helemaal mee eens als je een huwelijk wilt die goed gaat moet het van beide kanten komen:) Niet dat de man op zen luie reet blijft zitten en de vrouw alles doet:) afferim baris ogreniyorsun bak :D hehehe ben seninle evlenirim :) hiho