Bekijk op het forum :

Samir A. slaat fotograaf neer

Angelus
07-04-2005, 02:28

De 18-jarige Samir A. heeft woensdag na zijn vrijlating uit de gevangenis een freelance fotograaf van De Telegraaf tegen de grond geslagen. A. werd buiten de poorten van het huis van bewaring opgewacht door een aantal journalisten. Samir A. werd eerder op de dag door de rechtbank in Rotterdam vrijgesproken voor het beramen van terreuraanslagen in Nederland. Hij verliet rond 17.20 uur het huis van bewaring in Nieuwegein, waar hij in voorarrest zat. daarbij liet hij zich door bekenden begeleiden naar een rode bestelbus, waarin twee vrouwen zaten. Zowel A. als zijn begeleiders moesten niets hebben van de persbelangstelling. Geprobeerd werd A. af te schermen met behulp van een vuilniszak. Bron:telegraaf

Angelus
07-04-2005, 02:29
Waarschijnlijk is er gewoon niks gebeurd .... ze wille sensatie opkrikke en overdrijven de ondewerp

MasterTurk
07-04-2005, 04:17
Net vrij en zoekt meteen al problemen. De laatse zin is wel leuk. opgeruimd staat netjes:D

semA
07-04-2005, 14:49
Yaa k begrYp Die meNSen ecHt niet,, kijk hij IS net vrij,, En dAn gebEuRt er WeeR wAt.. HEt liGt gewo0n niet Aan die NederlAnders,, IsTE hOLLanderS whAt evEr, HEt liGt gewo0n Aan onS,, Wij ver0orzaKEn die PRoblEmen,, Jah en dan Begin We te discusereN vAn JAh,, Ze discriminIneren ons, terWijl diE probLeem Aan onS ligt,, nu Dit geVal,, ligt Het Aan hun ,, nAtuuRlijk begryp Ik dat vAak mArokkAnen worDen gediscrimIneerd,, Zij doEn het zelf.. Ze worDen niet uitgeDaagd ofZo ,, WeetJe,, MAar die FotogrAaf,, het Is zijn Werk,, hij Doet zijn Werk,, yah,, eCht het iS gewo0n moeilijk te Zeggen,, mEer zeG ik niet,. mAar mEnsen ,, dIt is mijn Mening Weetje,, Dus respEct HEbben AUb;)

Admin
07-04-2005, 14:53

Ya oke maar die marokkanse jonge kan zich toch ook aangevalle worden misschien stelde die fptgraaf een vraag waarop die marokkaanse jonge pissig was .. of hijmaakte heel veel foto's met flits waardoor de marokkaanse jonge woendend werd Ik kan best die gozer begrijpen je bent net vrij en en er wordt meteen een foto van je genomen en stomme vragen gesteld die jonge denk vast wel van ja rot op man benik net vrij komen jullie

Appieman
07-04-2005, 19:31
Dat hij vrij is gekomen is al bijzonder. Rechter wil eerst zien dat er bloed vloeit waarschijnlijk, maar dat hij dan ook nog een fotograaf neerslaat, tja.. ik zou ze ook wel een ros op hun bek willen geven als ik na 9 maanden buiten sta en ze maken foto's van me. Maar hij kon ze denk ik harder aanpakken door met een big smile op zijn gezicht naar buiten te lopen.

MasterTurk
08-04-2005, 13:17
Dat hij vrij is gekomen is al bijzonder. Rechter wil eerst zien dat er bloed vloeit waarschijnlijk, maar dat hij dan ook nog een fotograaf neerslaat, tja.. ik zou ze ook wel een ros op hun bek willen geven als ik na 9 maanden buiten sta en ze maken foto's van me. Maar hij kon ze denk ik harder aanpakken door met een big smile op zijn gezicht naar buiten te lopen. an moet ik zeggen dat die big smile niet echt heeft geholpen. Gezien hij die fotograaf heeft geslagen. Fotograaf 1 - 0:D

Angelus
08-04-2005, 13:30
Hij schijnt hem knout te hebben geslagen en de telgraaf schrijft nog :een van de grootste terroristen zomaar losgelaten." yeah sure telegraaf zet dat maar effe in de story

rampant
08-04-2005, 20:28
uufff bullshit, amma abartiyolar yaw..telegraaf gazetemi sanki, hbr yazacagina, sayfalar dedikodu ile dolu be..

MasterTurk
08-04-2005, 20:30
uufff bullshit, amma abartiyolar yaw..telegraaf gazetemi sanki, hbr yazacagina, sayfalar dedikodu ile dolu be.. Ken je ongeveer vergelijken met de roddelbladen. Volgens mij is het Prive of niet.

rukiye.
19-04-2006, 12:04
Yaa k begrYp Die meNSen ecHt niet,, kijk hij IS net vrij,, En dAn gebEuRt er WeeR wAt.. HEt liGt gewo0n niet Aan die NederlAnders,, IsTE hOLLanderS whAt evEr, HEt liGt gewo0n Aan onS,, Wij ver0orzaKEn die PRoblEmen,, Jah en dan Begin We te discusereN vAn JAh,, Ze discriminIneren ons, terWijl diE probLeem Aan onS ligt,, nu Dit geVal,, ligt Het Aan hun ,, nAtuuRlijk begryp Ik dat vAak mArokkAnen worDen gediscrimIneerd,, Zij doEn het zelf.. Ze worDen niet uitgeDaagd ofZo ,, WeetJe,, MAar die FotogrAaf,, het Is zijn Werk,, hij Doet zijn Werk,, yah,, eCht het iS gewo0n moeilijk te Zeggen,, mEer zeG ik niet,. mAar mEnsen ,, dIt is mijn Mening Weetje,, Dus respEct HEbben AUb;) sende hemen oyle demesen nolur. tamam biz problemleri veroorzaken yapabilirizz ama het ligt niet altijd aan ons. gavurlar oyle oglanin pesinde dolasip dururlarsa boyle olur tabi. soru ustune sory

Chunkstar
19-04-2006, 12:18
jeeetje over oude koeien gesproken dit is meer dan 1 jaar geleden gebeurt