Bekijk op het forum :

Antwerpse opleiding weigert vrouwen met hoofddoek

Pagina's : [1] 2

Ferhunde
05-05-2005, 14:33

BRUSSEL/ANTWERPEN - Het Antwerpse opleidingsinstituut Atel weigert de inschrijving van vrouwen die een hoofddoek dragen. De leiding van het instituut stelt dat bedrijven toch geen vrouwen aannemen die een hoofddoek dragen. Dan heeft het volgens woordvoerster Van Roey van Atel ook weinig zin om hen een opleiding te geven. De opleiding wordt grotendeels gefinancierd op grond van het aantal cursisten dat ook daadwerkelijk een baan vindt, zo meldde woensdag het dagblad Gazet van Antwerpen. "Wij passen ons aan de vraag van bedrijven aan", aldus Van Roey in een toelichting. bron: nu.nl

ImoshMania
05-05-2005, 14:34
wel erg ma Turkijede bile dogru duzgun izin veren yok echt raar man.. mens is mens met of zonder hoofddoek

RuzgarGulu
05-05-2005, 15:03
Het zal me niet verbazen als er hier binnenkort ook een regel komt net als in Frankrijk. Geen hoofddoek, geen kruisjes om je nek enz.

cicimsin
05-05-2005, 16:51
Yani... Dit is discriminiatie vind ik en No respect! Waarom kunnen ze daarmee niet leven dat meisjes/ vrouwen hoofddoeken dragen.. We stom eigenlijk! Yani imos'un dedigi gibi sonucta onlarda bir insan!

TurKy_LadY
05-05-2005, 17:06

Ze m0eten mesnen accpteren zoals ze zijn.. ama olmuyor demekii :S

cicimsin
05-05-2005, 17:09
nee ze moeten wel wat vinden om commentaar op te geven.

TurKy_LadY
05-05-2005, 17:16
Jaa.. Geen Leven

cicimsin
05-05-2005, 17:19
echt!

Pinkcik
05-05-2005, 19:55
in tr mag je toch ook niet op school of heb ik dat fout? dat is al vanaf begin zo ik vind het eenbeetje sacma om nu opeens te gaan verbieden toen er eerst niet moelijk over werd gedaan... wat ik erg hypocriet vind.. er was een tijd dat doekjes om je hoofd mode was... en nu gaan we weer hoor.. met dat achterbakse discriminatie gedoe..

RuzgarGulu
05-05-2005, 20:07
Vind het ook een beetje raar. Ik vind dat wanneer ze mensen verbieden om hoofddoekjes te dragen, ze de nonnen ook moeten verbieden om zo op straat te lopen. Volgens mij lopen de nonnen in Frankrijk nog steeds met die doekjes op hun hoofd op straat. Er is toch een wet dat dat niet meer mag. Je mag je geloof toch niet meer "laten zien". Waarom zij wel dan????

Pinkcik
05-05-2005, 20:09
als het mode is dan is het wel goed als het geen mode is is hhet niet goed mesela rokje over broek aandoen.. annemin yillarinda lachten nederlanders hierom... er waseen tijd dat die dingen opeens in de mode waren yani... WIE verwestert zich hier nou>??

Sifa
05-05-2005, 21:30
Wat is het verschil tussen een meisje met hoofddoek of zonder??? "NIKS"!!!! Ze veranderen tog niet als ze een hoofdoek dragen?? BENCE GEWOON KABUL ETMELERI LAZIM kwa RESPECT!!!

MasterTurk
06-05-2005, 02:09
De leiding van het instituut stelt dat bedrijven toch geen vrouwen aannemen die een hoofddoek dragen. Dan heeft het volgens woordvoerster Van Roey van Atel ook weinig zin om hen een opleiding te geven. bron: nu.nl Dit is 100% discriminatie en vooroordelen nemen. Alsinlar ozman o opleiding munasip yerle....... Genen tepemi attirdilar (angryy En dan zeuren ze dat de werkloosheid zo hoog ligt. Vindt je het gek als ze weigeren mensen met een hoofddoek een opleiding te geven

Pinkcik
06-05-2005, 03:13
sorry maar mensen met hoofdoek mogen van mij best een opleiding volgen regel was MAG in tr mocht het nOOIt dus Daar Houden zo

NeFReT
06-05-2005, 17:13

vallaha als ik zulke dingen lees kan ik zo woest worden. t**fuz t*ring kk racisten

Pagina's : [1] 2