Bekijk op het forum :

Noorse veroordeeld voor verkrachting man

Pagina's : [1] 2

Angelus
27-04-2005, 22:12

Een Noorse vrouw is veroordeeld tot negen maanden cel voor de verkrachting van een man. Het is de eerste keer in Noorwegen dat een vrouw voor zoiets is bestraft, stelden media in het Scandinavische land woensdag. De 23-jarige vrouw had ongewild orale seks uitgevoerd, was de klacht van de 31-jarige man. Hij was op een bank in slaap gevallen toen de vrouw hem verkrachtte. De vriend van de vrouw fotografeerde het voorval. De vrouw beweerde dat de man had ingestemd. De vrouw moet ook bijna 5000 euro smartengeld betalen. Bron:telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/buitenland/20338851/Noorse_veroordeeld_voor_verkrachting_man.html)

NeFReT
27-04-2005, 22:15
wahahahahahaha ik............ hahahah sorry moet ff................ hahah moet ff bijkomen van het......... wahahahahah lachen ghahahahahahaha .so dan was die vrouwe zeker erg lelijk. ik hoop voor die man dat ie geen trauma er aan over zal houden :L

KaRaKaN
27-04-2005, 22:32
hahahaha

bangbang
27-04-2005, 22:37
wahahahahahaha ik............ hahahah sorry moet ff................ hahah moet ff bijkomen van het......... wahahahahah lachen ghahahahahahaha .so dan was die vrouwe zeker erg lelijk. ik hoop voor die man dat ie geen trauma er aan over zal houden :L HE laaa sapig is erg hoor, heb een keer iets gelezen over een man die levenslang is gepest, verkracht door zijn vrouw, NIEMAND wilde de man geloven dat de vrouw hem sloeg, ik vind het niet kunnen, NIET dat de vrouw hem heeft verkracht MAAR dat die lullo het liet gebeuren, come onnnnn erkek gucu nerde kadin gucu nerde, indirect genoot hij gewoon:D

Pinkcik
27-04-2005, 22:43

erkek gucumu... mUHAhauhauaha Erkekler praten alleen Kracht? ArmPJe drukken bangbanG PS: kom niet met het is wetenschappelijk bewezen dat mannen sterker zijn... :P Trouwens best erg als mannen door hun vrouwen worden geslagen... Not: als je wat met mij krijgt (is in het algemeen) bereid je maar voor...

bangbang
27-04-2005, 22:44
erkek gucumu... mUHAhauhauaha Erkekler praten alleen Kracht? ArmPJe drukken bangbanG PS: kom niet met het is wetenschappelijk bewezen dat mannen sterker zijn... :P Trouwens best erg als mannen door hun vrouwen worden geslagen... Not: als je wat met mij krijgt (is in het algemeen) bereid je maar voor... ANYTIME!!! HATAAA NU PLEASE, trouwens je tekst is off topic:P Je moet dingen zeggen als: erg, die vrouw is lijp:D

Pinkcik
27-04-2005, 22:46
Is ze niet mUHAUHA O sanami kaldi of het ontopic of off is... Ma ja hier komt ie dan ERKEKLER YAPIYOR GENELDE KADIN YAPMIS VInd wel STOER mUHAUHAUHa

NeFReT
28-04-2005, 07:44
pfff 5000 piek smartegeld laaa, wajowww bende biryerde in slaap vallen yapsammi wahahahahahhaha met een ijzeren onderbroek dan he waarvan alleen de voorkant opengaat met pincode tjah safesex:P haha ik lag me dood man hiero:P

TurKy_LadY
28-04-2005, 08:01
hahaah da is zeker kut voor die man hahahha :S

godmother
28-04-2005, 12:03
ahahahahahahhahahahahahahhahaah Hij had cker wel genoten :D ahahah Geintje Leipe onderwerp

SomeOne81
28-04-2005, 12:05
:d:d:d:d:d

Imparator64
28-04-2005, 12:08
sinds wanneer verkracht een vrouw een man.... er klopt iets niet...?? de man had zeker een natte droom tegelijke tijd een erectie, toen greep de vrouw zijn kans zeker...:):) muwhahaha wat een zieke onderwerp ....:):)

SomeOne81
28-04-2005, 12:08
je vind het wel leuk he ;)

ImoshMania
28-04-2005, 12:14
ik zie het al voor me muahah:D

Cankiz
28-04-2005, 17:30

Hahhahah Bedis, niks geintje... Hij heeft ZEKER wel genoten!! Welke man geniet nou niett??!! En die 5000 piek is mooi meegenomen muhahhhaahahh!!!!

Pagina's : [1] 2