Bekijk op het forum :

Gratie vanwege besnijdenis koningszoon Marokko...

Betul
16-04-2005, 17:22

Gratie vanwege besnijdenis koningszoon Koning Mohammed VI van Marokko heeft meer dan 7000 gevangenen gratie verleend wegens de besnijdenis van zijn zoon, kroonprins Moulay el Hassan. Blijde gebeurtenis De islamitische ceremonie vond plaats in Fes, zo'n 200 kilometer ten oosten van de hoofdstad Rabat. Vanwege de 'blijde gebeurtenis' van de besnijdenis van het jongetje, dat volgende maand twee jaar wordt, kregen 7.179 gevangenen hun vrijheid terug of werd hun straf verminderd. Zwangere vrouwen Onder de gelukkigen waren chronisch zieken, zwangere vrouwen, ouderen en gevangenen die een groot deel van hun celstraf hadden uitgezeten. RTLNieuws.nl

KaRaKaN
16-04-2005, 17:24
hahahahah domme actie:D Hoezo laat je die mensen vrij omdat je zoon besneden wordt? Ok als je sommige vrijlaat die geen zware crimineel waren en hun een 2de kans geeft kan het nog. Maar om een seriemoordenaar bijv. vrij te laten klinkt niet echt slim...

Betul
16-04-2005, 17:27
jah daarin heb je gelijk. Bovendien gaat het niet om 100 gevangenen ofzo, maar echt om 7000!! Ik ben benieuwd hoeveel hij dr vrij gaat laten, als zn zoontje gaat trouwen..?? Ehm, vrijspraak voor ieder??!!!:D

MasterTurk
17-04-2005, 00:18
Besnijdenis is iets kleins. Tegenover staat 7179 gevangen. En aan gezien een bruiloft langer duurt kun je uit gaan van de rest van de gevangenis. Heb je plek voor nieuwe criminelen:D

Betul
17-04-2005, 20:29

nu ik er zo over nadenk, is het niet vreemd eigenlijk..Overal op de wereld maken gevangenen gebruik van gratie bij bijzondere gevallen.. En de mensen die ze vrijlieten waren voornamelijk oudere en zieke vrouwen...

bangbang
17-04-2005, 20:33
nu ik er zo over nadenk, is het niet vreemd eigenlijk..Overal op de wereld maken gevangenen gebruik van gratie bij bijzondere gevallen.. En de mensen die ze vrijlieten waren voornamelijk oudere en zieke vrouwen... Yupz Betul heeft gelijk, ouderen en zieke mensen worden als eerst (en waarschijnlijk als enige) vrijgelaten, mensen die zich hebben vergrepen aan "kleine" misdaden, ah tijdens de bruiloft komen mijn vrienden Khalid, Bilal, Achmed en Ali ook vrij, zij mochten deze keer niet maar ze gaan zichzelf goed ziekwerken de komende 20 jaar(luahh(;