Bekijk op het forum :

Het oranjehuis NIET naar paus

D3Li_GiZzZ
09-04-2005, 21:41

Wat vinden jullie ervan dat het koningshuis niet naar de begravenis van de Paus is gegaan? Ook al zijn de protestants, ze konden op z'n minst hun katholieke schoondochter (Maxima) sturen. haha hoor een jongen uit m'n klas: Ze gaan niet, omdat de Paus ook niet op de begravenis van prins Bernard is geweest :P

ImoshMania
09-04-2005, 21:42
Onrespectabel vind ik het zelfs Erdogan is er geweest....wie loopt er nou achter;)

Appieman
09-04-2005, 22:40
Onrespectabel vind ik het zelfs Erdogan is er geweest....wie loopt er nou achter;) Ik ben niet echt een kenner van Turkije, maar is de functie van Erdogan niet dezelfde als Balkenende? Ik lig er eigenlijk niet wakker van dat het Oranjehuis niet is gegaan naar de begrafenis van de Paus, zoveel maakt het niet uit. Op wereldniveau zal men toch zien dat er een hoge afvgevaardigde is, dat is wat voor hen telt, de koningin is toch niet zo belangrijk. Verder had Nl niet de beste relatie met het Vaticaan.

ImoshMania
09-04-2005, 22:42
Ik ben niet echt een kenner van Turkije, maar is de functie van Erdogan niet dezelfde als Balkenende? Ik lig er eigenlijk niet wakker van dat het Oranjehuis niet is gegaan naar de begrafenis van de Paus, zoveel maakt het niet uit. Op wereldniveau zal men toch zien dat er een hoge afvgevaardigde is, dat is wat voor hen telt, de koningin is toch niet zo belangrijk. Verder had Nl niet de beste relatie met het Vaticaan. jawel ma wat ik ermee bedoelde is al die moslims van irak, turkije zijn zelfs gegaan snappie:$

Appieman
09-04-2005, 22:43

Maar wat maakt dat uit? Leider is leider, geloof maakt hier dan toch niet uit? Ook al is het een Paus, hij werd gezien als een leider. Niet zo een onbelangrijke leider ook als er zoveel mensen achter hem staan, vaak zijn ze meer met de Pasu verbonden dan met de koning bijv. in eigen land.

ImoshMania
09-04-2005, 22:45
Maar wat maakt dat uit? Leider is leider, geloof maakt hier dan toch niet uit? Ook al is het een Paus, hij werd gezien als een leider. Niet zo een onbelangrijke leider ook als er zoveel mensen achter hem staan, vaak zijn ze meer met de Pasu verbonden dan met de koning bijv. in eigen land. jah dat ook wel ieder zijn mening togh:D

Appieman
09-04-2005, 22:49
jah dat ook wel ieder zijn mening togh:D Ja zeker, daarom. Boeit me niet zo of er een koning meer of minder is:)

ImoshMania
09-04-2005, 22:49
Ja zeker, daarom. Boeit me niet zo of er een koning meer of minder is:) jah mij ook niet eigenlijk ma togh:D heb je tenminste een onderwerp meer waar je over kan praten:D

D3Li_GiZzZ
09-04-2005, 22:56
Kroonprins bij herdenkingsdienst paus in Haarlem Uitgegeven: 9 april 2005 18:29 HAARLEM - Bisschop Jozef Punt heeft zaterdag in de rooms-katholieke basiliek Sint-Bavo in Haarlem een herdenkingsdienst ter nagedachtenis aan de paus geleid. Dat gebeurde in aanwezigheid van onder anderen kroonprins Willem-Alexander, prinses Máxima en burgemeester J. Pop van Haarlem. .... bron: www.nu.nl Zo kan het dus ook :D

Pinkcik
09-04-2005, 23:02
oranjehuis= ikke ikke ikke en de rest kan stikke dus vandaar zijn ze niet geweest:) koningin vond haar zelf zeker te hoog God heeft ons GEschapen en laat ons vergaan Diep in de Grond........Geen OnderschEid tussen arm en rijk... Allahimiz ne guzel yaratmis:)

Betul
09-04-2005, 23:44
Ik lig dr ook niet wakker van, maar als Erdogan niet was geweest en Beatrix wel, dan zou daar ook over gepraat worden. Bijna alle leiders waren aanwezig, Oranje had er ook moeten zijn vind ik.

Pinkcik
09-04-2005, 23:47
oRANJE BOven Oranje bOven... Oranjehuis denkt dat ze altijd boven de grond zullen blijvenn... NEej ORanje ook Jullie gaan ook Onder eindigen...

Kelvin
10-04-2005, 17:42
Maar dit incident komt volgens mij ook door balkenende. Ze vroegen het ook aan remkes hij zei dat balkenende ging. Ze vroegen daarna of de koningin daarbij was toen heeft hij gezegd dit gaat op politiek gebied. Dus ik denk dat Beatrix niet is gegaan omdat balkende er al was, als Beatrix ook was geweest waren er 2 vertegenwoordigers en dat zou denk ik ook niet zo mooi zijn.

MasterTurk
10-04-2005, 22:25
Gewoon aso Ik vind dat elk land een vertegenwoordiger heen moet sturen. en als het kan de president of koning/koningin

semA
11-04-2005, 17:45

Onrespectabel vind ik het zelfs Erdogan is er geweest....wie loopt er nou achter;) ,, # vAllAha benDe diCektim;) ,, # t0tAal Mee eenS;) ,, # Echt SchaNde vo0r hun,, PWuaHAhahHA