+ Reageer op onderwerp
Pagina 3 van 100 EersteEerste 1 2 3 4 5 8 13 23 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 1499
    HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10.887
    Citaat Geplaatst door HaLaYkIz
    Zekers niet , tenzij ik er naast zit !!!

Geen enkel vertrouwen?

2. -->
    Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.107
    Citaat Geplaatst door Gul
    Daar moet je de type voor zijn om continue samen dingen te doen. Ik hoef dat niet en mijn man gelukkig ook niet, dat benauwt ons n.l. We willen ook graag dingen afzonderlijk doen, tenslotte zijn we geen siamese tweeling. Daarnaast zit je zelf ook op internet, wat voor kwaads gebeurt er? Ik vind dat je elkaar moet kunnen vertrouwen!

Ik zeg niet dat je als siamese tweeling je tijd moet benutten, maar gewoon samen gezellige dingen doen i.p.v internetten. Samen op de bank een filmpje kijken, samen vrienden bezoeken, of vrienden bij je thuis uitnodigen, gewoon leuke dingen doen snap je samen koken samen eten....oké internetten kan ook wel niks mis mee maar niet dagelijks zou ik niet zo fijn vinden. heb ik al de hele dag gewerkt en dan kom ik thuis en gaat me man achter internet zitten, nou leuke huwelijk dan zou ik zeggen daar ben ik het dus niet mee eens...

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    10.697
    Als ik de hele dag gewerkt heb, dan kom ik thuis en ga snel koken. We gaan dan met zijn drieën eten en dan gaat de één het eea opruimen en de ander, onze wurm naar bed brengen. Daarna
    hebben we toch onze eigen dingen; sporten, afspreken met vrienden, internetten en soms idd samen een film kijken of iets dergerlijks. Op visite gaan bij familie doen we zo wie zo niet door de weeks, ivm de slaaptijd van de kleine.
    We leven zeker niet langs elkaar heen, want we zijn goed op de hoogte van hetgeen ons bezighoudt. Wij doen graag dingen afzonderlijk, dan dat we maar altijd samen zijn. Maar ieder voor zich, het is maar net hoe jij je erbij voelt.
    Laatst gewijzigd door gulll: 26-05-2006 om 17:46

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.107
    benim dusuncem cok toz pembe herhalde demi

Independent ^ Avatar van TaTLiB3L4--
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    46.047
    Bencede GuL abl0sh heeft ervaring
    Çapulcu .

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    10.697
    Citaat Geplaatst door kummy_selos
    benim dusuncem cok toz pembe herhalde demi
    Olabilir, ama olmiyabilirde....

Binky's mama! Avatar van EnIsE
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    48.946
    Citaat Geplaatst door Gul
    Als ik de hele dag gewerkt heb, dan kom ik thuis en ga snel koken. We gaan dan met zijn drieën eten en dan gaat de één het eea opruimen en de ander, onze wurm naar bed brengen. Daarna
    hebben we toch onze eigen dingen; sporten, afspreken met vrienden, internetten en soms idd samen een film kijken of iets dergerlijks. Op visite gaan bij familie doen we zo wie zo niet door de weeks, ivm de slaaptijd van de kleine.
    We leven zeker niet langs elkaar heen, want we zijn goed op de hoogte van hetgeen ons bezighoudt. Wij doen graag dingen afzonderlijk, dan dat we maar altijd samen zijn. Maar ieder voor zich, het is maar net hoe jij je erbij voelt.
    Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Het zou toch vreselijk zijn als we 24 uur op elkaars lip zouden zitten....neee, heerlijk zo.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.107
    ik zou het wel heel fijn vinden om samen te zijn ....ne mutlu iste jaaaa

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    48.946
    Je bent toch ook samen Kummy? En als het goed is voor de rest van je leven. Dit hoeft niet te betekenen dat je in zo een geval elkaar verwaarloosd? Ik leef al 13 jaar zo met mijn echtgenoot en het gaat hartstikke goed hoor.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.107
    jewel maar ne bilim iste ja

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    48.946
    Misschien dat je in het begin van je relatie/huwelijk graag de behoefte hebt om continu samen te zijn, maar geloof me op een gegeven ogenblik wil je je eigen dingen doen. Zoals stappen met vriendinnen of in dit geval ff achter de pc kruipen.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.107
    JAH cicim aylarinda iste

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    48.946
    tja hoe je het ook wil noemen

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.075
    Bence Gul (abla) heeft gelijkk

...............

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    10.697
    Je moet elkaar ook wat te vertellem hebben, als je maar altijd bij elkaar bent, samen de dingen gaat doen, wat heb je elkaar nog te vertellen? Hoe het was op je werk? Interessant, elke dag weer!

Bookmarks

Berichtregels