+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 100 EersteEerste 1 2 3 4 7 12 22 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 1499
    IRRIDUCIBILI Avatar van MONDY
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    12.248
    je trouwt op basis van vertrouwen
    als ik getrouwd ben en ik heb een eigen huis en ik neem een pc met internet komt die denk in de woonkamer of erg dichtbij te staan.
    zou zelf het internet gebruiken ten eerste voor informatie en een paar fora wat ik bezoek daaronder valt het poloforum en vwforum waar ik onderdelen kan kopen voor lutteloze euros dan dat ik het bij de dealer moet halen voor het 3dubbele.

wat msn betreft ik zou heel veel mensen uit me lijst wissen op een paar naaste vrienden en familie na en zou zowiezo niet vaak achter msn zitten. die tijd besteed ik liever aan me vrouw.
    In his life, a man can change his wife, his political opinions or his religion but not his football team.

- Eduardo Galeano, Uruguayen poet.

2. -->
    -_- Avatar van NeFReT
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    60.770
    Citaat Geplaatst door KaRaKaN
    Jawel, met mate! Het moet geen verslaving worden,
    wat jij nu hebt yani

ik verlaat je kiz,je geeft me geen aanddacht meer (bleh)
    You have the right to remain silent. Anything you say or do can and will be held against you in a court of the forums .

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.072
    Mijn (toekomstig)man mag internetten, zelfs msn'en zolang hij daar geen misbruik van maakt...
    akşamı getiren sesleri dinle,
    dinle de gönlümü alıver gitsin.
    saçlarımdan tutup kor gözlerinle
    yaşlı gözlerime dalıver gitsin.

Independent ^ Avatar van TaTLiB3L4--
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    46.047
    Wat my betreft mag mYn man wel internetten..;) idd geen misbruik van maken.. En k zet de pc wel in de w0onkamer je weet maar n0oit met mannen
    Çapulcu .

Dişi Kartal Avatar van BarBieDoLL
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.079
    zaten yapacani disardada yapar o insanin icinde olan bisey.... kisitlamam zulke dingen mij betreft mag het

Bir Gun Herkez Besiktasli OLMASIN..

Birakin O Ayricalikta Bizde Kalsin..!!!

Premium Lid Avatar van VideL
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    447
    Ihanet yapacak olan kisi hangi yöntemle olursa olsun yinede ihanetini yapar. Internete suçu vermek dogal olabilir. Nede olsa dahada kolay tanisilabiliyor vs. Ama birbirine interneti yasaklamakta güvensizlige alamet eder. Buda evlilik içinde yeri olmayan bir belirgidir. Dogru degilmi? :)

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.669
    k zou het niet willen cunki gerek yok uren achter de internet, o sonucta benimle evli ve bana ilgisini ailesine vermesi lazim bu 1
    belki msn ama oda aile olacak ve ben kesin w8twoordini isterim dat moet, haa bakmam ancak suphelendigim zaman bakarim

O'nun şefkati. Avatar van Kelebek.
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    15.986
    Citaat Geplaatst door MaXSeL
    Ja.. maar er zijn genoeg mensen die hun grenzen niet kennen..

Hoe zal je daarmee moeten omgaan?
    Grenzen vaststellen. Hij moet leren om met grenzen om te gaan .. het verbieden is zowiezo geen oplossing. Dat maakt het alleen maar verleiderlijker. En als mensen toch slechte bedoelingen hebben kunnen ze door middel van zoveel dingen hun slechte bedoelingen vrijgeven.
    ‎"Öyle bir 'Yâr' sevelim ki; elimizde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi bekliyelim onu.''

Independent ^ Avatar van TaTLiB3L4--
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    46.047
    Citaat Geplaatst door *KuCuMen
    Grenzen vaststellen. Hij moet leren om met grenzen om te gaan .. het verbieden is zowiezo geen oplossing. Dat maakt het alleen maar verleiderlijker. En als mensen toch slechte bedoelingen hebben kunnen ze door middel van zoveel dingen hun slechte bedoelingen vrijgeven.

g0ed gezegd
    Çapulcu .

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.107
    Ik zou het niet willen dat hij achter de pc gaat zitten en dan uren gaan msnén of wat dan ook.....Ik heb ook veel gehoord over internet en relaties (huwelijken) die hierdoor stuk gaan...
    waarom zou je achter de pc gaan zitten terwijl je samen leuke dingen kan doen, waarschijnlijk zal een van de partners overdag al werken of allebei...dan ga je toch niet als je thuis bent nog eens de tijd achter internet doden....ik zou zeggen ga gezellig samen iets doen, of een filpmje pakken...of gezellig je schoonmoeder opzoeken (bleh)

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    10.697
    Citaat Geplaatst door kummy_selos
    Ik zou het niet willen dat hij achter de pc gaat zitten en dan uren gaan msnén of wat dan ook.....Ik heb ook veel gehoord over internet en relaties (huwelijken) die hierdoor stuk gaan...
    waarom zou je achter de pc gaan zitten terwijl je samen leuke dingen kan doen, waarschijnlijk zal een van de partners overdag al werken of allebei...dan ga je toch niet als je thuis bent nog eens de tijd achter internet doden....ik zou zeggen ga gezellig samen iets doen, of een filpmje pakken...of gezellig je schoonmoeder opzoeken (bleh)
    Daar moet je de type voor zijn om continue samen dingen te doen. Ik hoef dat niet en mijn man gelukkig ook niet, dat benauwt ons n.l. We willen ook graag dingen afzonderlijk doen, tenslotte zijn we geen siamese tweeling. Daarnaast zit je zelf ook op internet, wat voor kwaads gebeurt er? Ik vind dat je elkaar moet kunnen vertrouwen!

KURTOGLU Avatar van Cihangir1978
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    546
    Ik heb het gevoel dat we lichtelijk afglijden van het onderwerp.....

Bordo Mavi.. Avatar van BuBLiCiouSz
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    24.896
    verslavingen kun je ook beeindigen..

Ik zou liever geen i net thuis willen hebben..:)
    Biz Kuzeyin yıldızı, Dalgaların sesiyiz..
    Karayel gibi eser KARADENIZLIYIZBIZ

DJ NuRŞeN
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    180
    Nee mijn man mag niet internette! ben ne gune duruyom? Hij moet mij aandacht geve:) ik kan ook okey spele of tavla of wat dan ook!

3 Musketiers Avatar van HaLaYkIz
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    361
    Zekers niet , tenzij ik er naast zit !!!

Bookmarks

Berichtregels