+ Reageer op onderwerp
Pagina 100 van 100 EersteEerste ... 80 90 95 98 99 100
Resultaten 1.486 tot 1.499 van 1499
    Premium Lid Avatar van Zümrüd-ü Anka
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.135
    ahahahahahahahahahahahaha. maar ff seri, of course not?! dat spreekt voor zich toch? ben namelijk van plan om mijn toekomstige man op te sluiten in een hok. hij mag never ever van zijn leven internetten, want dan zal hij zeker met andere vrouwen flirten. da kan ik toch ni hebbe of wel?
    simdi imzami okuyorsun ya, herkes sana benzeyecek

2. -->
    Wees tolerant Avatar van Sidney
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.005
    Als ik mijn ouders als voorbeeld opnoem.. mijn vader internet ongeveer 2/3 uur per dag. Gewoon normaal en me moeder vind het niet erg, aksam zitten ze toch urenlang samen op de bank tv te kijken dus geen probleem.
    Maar nu gebruikt mijn moeder sinds een paar jaar ook internet, daarvoor heeft ze nooit een computer aangeraakt.
    Door de ziekte van me vader, evden cikamiyorlar ve misafir'de pek gelmiyor artik, dus hun sociaal leven lijdt zonder internet.
    Nu hebben ze vorig jaar samen facebook aangemaakt om hun sociale contacten te onderhouden zodat ze elkaar niet vergeten, en zonder facebook zou mijn moeder niet met haar zussen in turkije kunnen spreken.
    Dankzij facebook hebben ze dus nog een beetje sociaal leven yoksa moeten ze heledag thuis tv kijken, is toch ook geen leven?

Internet heb je ook nodig voor internetbankieren, hotmail, bestellingen, facturen, aankoop overeenkomsten en bijlagen etc.
    Als je wilt weten of de stad open is op een zondag kun je koopzondag googlen, maar wat ga je doen zonder internet? Ff naar stad rijden om te controleren of iets open is?
    Als je ergens een meubel hebt gekocht maar je hebt vragen/klachten en je witl de winkel opbellen, hoe moet je hun bereiken zonder telefoon nummer? Je kan niet ff googlen.
    Als je auto hebt en je wilt hem verkopen, kan niet want je kan niet op marktplaats. Je kan ook NIKS meer 2e hands kopen.
    Als je ergens in een andere stad afspraak hebt, bijv. psycholoog maar je weet de route niet, wat ga je dan doen? Je kan niet op google maps of routebeschrijving overnemen. Je kan geen poep.

Geen internet = primitieve, asociale leven.
    Snap de mensen niet die dit willen.

Doei

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    16.475
    nee anders schiet ik hem neer

Sergeant Louise Avatar van ESQUARED
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.520
    ozaman sozde arkadaslarini ararlar, arkadastan baska herkesle konusurlar
    You've got it, girl, I cant wait to taste your hypnotic

I like..

Premium Lid Avatar van Ela-Gozlu70
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.549
    Citaat Geplaatst door Zümrüd-ü Anka Bekijk reactie
    ahahahahahahahahahahahaha. maar ff seri, of course not?! dat spreekt voor zich toch? ben namelijk van plan om mijn toekomstige man op te sluiten in een hok. hij mag never ever van zijn leven internetten, want dan zal hij zeker met andere vrouwen flirten. da kan ik toch ni hebbe of wel?
    We hebben dezelfde gedachtes zunrud-u anka

Belofte Avatar van MahkuM42
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.923
    tegenwoordig zitten vrouwen meer achter een pc of met een toestel in hun handen.......ook al je niet zal toelaten op werk hebben ze toch internet wat een domme vraag is dat
    < > Kendimizi kandirmayaliM < >

Knightfall Avatar van Silversin
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10.162
    Citaat Geplaatst door Zümrüd-ü Anka Bekijk reactie
    you underestimate our power
    Rise

Premium Lid Avatar van Ela-Gozlu70
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.549
    Hij mag niet op internet. Als ik ga trouwen, ga ik op een eiland wonen.. Zonder computer.. Hij mag niks doen en nergens gaan

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.799
    Mijn vrouw mag echt niet op het internet ze besteed haar tijd maar aan mij.
    Ik praat alleen Nederlands.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    193
    Internet is wel een groot gevaar, voor mannen maar zeker ook voor vrouwen.

Het meest verstandige is om er eerlijk over te zijn, en de computer in de kamer neer te zetten.

Maarja, eerlijk zijn bij religieuze mensen is heel moeilijk, omdat die er heel veroordelend, hard en afwijzend over doen. Vaak rust er ook een taboe op, en wil men er niet over praten. Dat is dodelijk voor een relatie
    De bestseller De Mensen versus Mohammed, van Sheindlin J.k., LINK: https://issuu.com/bickyghai/docs/she...anslation_v3.1

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    466
    Internet is de nieuwe 'tv', aradaki fark sadece aletler. Of je nou urenlang op de bank zit en tv kijkt of op internet zit maakt mi niet uit; het is funest voor je relatie en de kwaliteit vj leven.

Ik zou mijn partner aanmoedigen om te sporten of een andere hobby of studie te zoeken waar hij wat aan heeft en een fijner mens van wordt. En tuurlijk mag hij internetten of tv kijken of gamen, maar wel in gezonde mate

RüzgarFisiltisi Avatar van janissary42
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    789
    Mesela ben akıllı telefon kullanmasını bile yasakladım
    Evde bilgisayarı sadece ben kullanırım
    Hatta işe ben bırakıp ben alıyorum
    Evde ki dişi sinekleri de öldürüyorum
    Neme lazım sineği görür beni aldatır felan

10.5.15
    26.08.16

Amateur Avatar van Nevsehirliyim50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    162
    Als je met regels gaat komen, dan gaat men het juist allemaal doen. Dengesiz biri ise, İnterneti kötüye kullanır.

Je mag elkaar wel wat vertrouwen hoor.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    193
    Welke vrouw wil nu een keukenslaafje zijn?
    De bestseller De Mensen versus Mohammed, van Sheindlin J.k., LINK: https://issuu.com/bickyghai/docs/she...anslation_v3.1

Bookmarks

Berichtregels