+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 100 1 2 3 6 11 21 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 1499
    HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10.887

Mag je man/vrouw internetten na je huwelijk?

Je hoort weleens verhalen dat getrouwde stellen scheiden...

Oorzaken zijn wel vaak vreemdgaan, dat er niet genoeg aandacht aan elkaar wordt geschonden...etc etc...

Internet is een van de manieren om zo een daad te verrichten....

Internet is een middel om gauw "virtuele vrienden" te krijgen..

Mijn vraag is dan ..

Zou jij, nadat je getrouwd bent, goed vinden dat jouw partner uren achter de pc zit om te internetten? ... Zou je gauw twijfelen? Zullen jullie internet alleen als een informatieve bron gebruiken? Zou je het goedkeuren als jouw man/vrouw op een fora, msn rondhangt?

Of zou je niet eens internet willen aansluiten? Vind jij internet ook zo gevaarlijk?

(Hier is natuurlijk vertrouwen ook zeer belangrijk, maar huwelijken die stuk zijn gegaan, zijn ook ooit met volle vertrouwen begonnen)....

2. -->
    O'nun şefkati. Avatar van Kelebek.
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    15.986
    (Hier is natuurlijk vertrouwen ook zeer belangrijk, maar huwelijken die stuk zijn gegaan, zijn ook ooit met volle vertrouwen begonnen)....

Idd .. ik zou het eigenlijk niet heel leuk vinden dat mijn man later ervoor zou zitten om uren achter de pc te zitten terwlijk ik thuis in de woonkamer zit. Ik zou het eerder op prijs stellen dat hij de uren die hij achter de pc zittend doorbrengt met mijn kind en met mij doorbrengt.

Maar goed ik vind dat je internet zowiezo als informatieve gevevns te verkrijgen mag gebruiken .. en hij mag wel op msn/fora rondsurfen maar met mate. Het moet niet een verslaving zijn en negatieve invloed op ons gezinsleven hebben. (Ik zou zowiezo geen regel stellen dat het niet mag, want ik hoop eerder dat hij weet wat zijn grenzen zijn)
    ‎"Öyle bir 'Yâr' sevelim ki; elimizde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi bekliyelim onu.''

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10.887
    Citaat Geplaatst door *KuCuMen

Idd .. ik zou het eigenlijk niet heel leuk vinden dat mijn man later ervoor zou zitten om uren achter de pc te zitten terwlijk ik thuis in de woonkamer zit. Ik zou het eerder op prijs stellen dat hij de uren die hij achter de pc zittend doorbrengt met mijn kind en met mij doorbrengt.

Maar goed ik vind dat je internet zowiezo als informatieve gevevns te verkrijgen mag gebruiken .. en hij mag wel op msn/fora rondsurfen maar met mate. Het moet niet een verslaving zijn en negatieve invloed op ons gezinsleven hebben. (Ik zou zowiezo geen regel stellen dat het niet mag, want ik hoop eerder dat hij weet wat zijn grenzen zijn)
    Oke duidelijk..

Maar internet is verslavend... Dat weet jij zelf ook..Zodra hij erachter zit, zal hij er ook echt achter blijven zitten..

Is het dan niet beter om voor jullie beide een regel op te stellen?
    Laatst gewijzigd door MaXSeL: 01-05-2006 om 22:23

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    15.986
    Nee want regels zijn verleidelijk om ze te overtreden. Ik ben van mening dat je als volwassene zelf wel je grenzen moet weten en hoort te weten en dus dat jezelf zodanig moet beheersen dat het niet een verslaving wordt.
    ‎"Öyle bir 'Yâr' sevelim ki; elimizde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi bekliyelim onu.''

Binky's mama! Avatar van EnIsE
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    48.946
    Wij mogen absoluut internetten van elkaar zolang we elkaar maar niet verwaarlozen. En dat gebeurt gelukkig niet.

En sowieso persoonlijk heb ik nog nooit een chatsite bezocht en mijn man ook niet. Nooit behoefte aan gehad en zullen we ook nooit hebben.

We vertrouwen elkaar en hebben niets voor elkaar te verbergen.

Maar ik heb idd hele nare verhalen in mijn omgeving gehoord over stellen die chatsites bezoeken waardoor hun huwelijken gevaar (hebben) gelopen.

Ne diyeyim, Allah islah etsin.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    15.986
    Niet alleen chatsites he Enise abla. Ik heb ook genoeg verhalen gehoord dat Internet een verslaving is geworden .. bijvoorbeeld online okey spelen en dat het slechte invloed heeft gehad op de gezin. Maar mijn mening heb ik verder in de bovenstaande 2 reacties aangegeven en ik zou het dus zowiezo niet verbieden.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    48.946
    Tja,...je kan gelijk hebben Kucumen, maar zoals ik al eerder aangaf een verslaving is het gelukkig nog niet bij mij en zover zal het ook nooit komen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik vanwege HBBM vaker achter mn pc zit maar daar heeft gelukkig mijn gezin geen last van.

Maar okey spelen en dat soort dingen heb ik absoluut geen ervaring mee zou het eerder denk ik saai vinden. Ik hoor liever de geluiden van de stenen tijden het spel

A-H-A-H Grappig Avatar van Delii_kiszz
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    11.577
    hy mag wel op msn ofsow al hy d\at heeft maar niet van diej chat dingen en voorAL niet mijn vrouwen want k ben zoo jaloers
    Goed in bed
    (Ik slaap zelfs de hele dag)
    Zeg eerlijk je ging wel doordenken

zılda-zılda Avatar van SeLL
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.036
    Geniet, maar internet met mate
    discussieer deskundig of

"Insanların umudunu kırma, belki sahip olduğu tek şey odur"

G-Force
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    19.762
    Jawel, met mate! Het moet geen verslaving worden,
    Blablabla

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    15.986
    Citaat Geplaatst door EnIsE
    Tja,...je kan gelijk hebben Kucumen, maar zoals ik al eerder aangaf een verslaving is het gelukkig nog niet bij mij en zover zal het ook nooit komen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik vanwege HBBM vaker achter mn pc zit maar daar heeft gelukkig mijn gezin geen last van.

Maar okey spelen en dat soort dingen heb ik absoluut geen ervaring mee zou het eerder denk ik saai vinden. Ik hoor liever de geluiden van de stenen tijden het spel
    Ik geloof ook wel dat jij en ook Gul abla het in mate kunnen houden.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    48.946
    Gelukkig maar Kucu, de hele dag non stop internetten lijkt me ook niet bepaald gezond.

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10.887
    Citaat Geplaatst door *KuCuMen
    Ik geloof ook wel dat jij en ook Gul abla het in mate kunnen houden.
    Ja.. maar er zijn genoeg mensen die hun grenzen niet kennen..

Hoe zal je daarmee moeten omgaan?

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    10.697
    Mijn man mag absoluut internetten en andersom ook. Wij vetrouwen elkaar daarin. Als je vreemd wilt gaan dan kun je dat overal doen.

Ik zit meestal op Hababam als ik op het werk ben en als de kleine op bed ligt. Onze PC staat in de woonkamer en vaak betrek ik hem bij de discussies, hij vindt het alleen niet interessant genoeg om zelf te reageren...

Izmirli Avatar van Chunkstar
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    41.772
    Citaat Geplaatst door Gul
    Mijn man mag absoluut internetten en andersom ook. Wij vetrouwen elkaar daarin. Als je vreemd wilt gaan dan kun je dat overal doen.

Ik zit meestal op Hababam als ik op het werk ben en als de kleine op bed ligt. Onze PC staat in de woonkamer en vaak betrek ik hem bij de discussies, hij vindt het alleen niet interessant genoeg om zelf te reageren...

hehehe bir bakmisin hele familie aan het hababammen zou wel leuk zijn

ontopic: Ik ben met mijn man getrouwd omdat ik van hem hou en vertrouw, dus ja hij mag zeker internetten zou het hem niet verbieden je vertrouwt elkaar. Zoals kucumen al schreef: hij weet zelf wel wat zijn grensen zijn :)
    Degene die zegt wat hij wil, hoort datgene wat hij niet wil.

Bookmarks

Berichtregels