ja ik weet wat je bedoelt.. je bent net me zusje zij heeft dat ook.. ze kan niet met hem , maar ook niet zonder hem.
ene keer is ze so happy , en paar dagen later haat ze hem.. echt raar
''Depressief maar de juiste stappen zetten, of op je gevoel afgaan en en intens tevreden voelen?''
Als je begrijpt wat ik bedoel heb ik het over iemand die me blij maakt, maar ook tegelijkertijd mijn vleugels afbreekt.![]()
ja ik weet wat je bedoelt.. je bent net me zusje zij heeft dat ook.. ze kan niet met hem , maar ook niet zonder hem.
ene keer is ze so happy , en paar dagen later haat ze hem.. echt raar
Bir umuttur Yasamak
15052009
![]()
ja idd, weet niet meer wat ik moet doen, dus opende ik maar een onderwerp.
toch bedankt.
Dat je af en toe ruzie maakt is nog te begrijpen,ruzies komen in elke relatie voor,maar als julle relatie echt zo wisselvallig is als het weer in België, kan je er beter mee ophouden. In dit soort relaties wordt er meestal mee doorgegaan omdat de relatie een soor verslaving is geworden, een gewoonte. Je zal ergens de cirkel moeten doorbreken...
Dean: I'm wearing sunglasses at night. You know who does that? No-talent douche bags.
Er zit een verschil tussen ups en downs en wisselvallige relaties. Ups and downs zul je altijd in je relatie hebben. Een wisselvallige relatie waarin je de ene dag iemand werkelijk neer kan knuppelen om een dag later weer een cadeau te kopen, dat is weer iets anders.
Je verstand gebruiken is vaak de beste oplossing, maar als je hart je volledig tegenspreekt dan moet je toch een gulden middenweg gaan zoeken. Vaak is die er ook, maar zien we het niet. Valt je vaak pas op ná je relatie. En dan is het vaak te laat.
Luisteren is een kunst... Nu nog mezelf zodanig boetseren dat ik het ook kan..
Burç
Ups en downs hebben we heel erg vaak, wisselvallige relatie is het niet echt. Hij heeft me op z'n tijd lichamelijke en figuurlijke pijn gedaan, maar doet nu z'n best om het allemaal recht te zetten. Maar dat is ook het probleem.. Ik weet niet of ik het allemaal wel moet accepteren, niet dat ik de heilige maria ben in mijn relatie, maar ik heb wel klappen gehad die ik niet verdiende, dus zo ver zijn we gekomen in onze relatie, en daar twijfel ik dus heel erg over. :)
Als jij besluit om nog verder te gaan met hem, ga jij dit nog heel vaak mee maken. Als hij jou eenmaal geslagen heeft dan blijft hij dit herhalen. Daarna komt hij met lieve woordjes om het goed te maken. Hij heeft geen recht om jou te slaan of uit te schelden of wat dan ook. Jij moet NU weggaan voordat het te laat is. Je hoeft helemaal niks te accepteren van hem ! Hij gaat niet meer veranderen,hoe hard het misschien klinkt maar jij kan hem ook niet veranderen. Jij weet zelf ook dat je beter verdient dan dit.
.

iK SNAP NIET WAT JE BEDOELD/
Je gaat toch spijt krijgen van beide opties....
Dit is al ver genoeg om bij jezelf eens af te vragen hoe gezond jullie relatie is. Al zou je fouten hebben gemaakt tijdens jullie relatie, geeft hem nog steeds geen vrijbrief om je te slaan. Dat is gewoon zo zwak. En dat hij zich probeert te verbeteren? Nadat jij hem keer op keer hebt vergeven hiervoor denk ik eerlijk gezegd niet dat hij je in de toekomst niet meer gaat slaan hoor. Ik hoor dit zo vaak en elke keer doet de man weer hetzelfde en mag de vrouw hem weer gaan vergeven...om vervolgens na 1 a 2 maanden weer rake klappen te krijgen.
Ik zou zeggen, laat niet over je heen lopen. Succes in ieder geval met wat je ook van plan bent wat jullie relatie betreft
Beklenen gün gelecekse,çekilen ÇİLE kutsaldır...
Bookmarks